0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.
YETI, 1.8TSI, 118kw, 4x4, 2010, motor kvar na 158000km, uredna servisna historija, ulje mjenjano po servisnom planu(radio na 3 cilindra, karbonizacija klipova, enormno rasipanje ulja uz potrosnju 1.5 do 3 lit na 3000km, sve bobine pregorile, veliki lanac nategnut-nije preskocio, spaljeni ventili na 4tom cilindru)Kurs 1 EUR=1,955 KM- 500 km, 4gume Continental sa felgama(Porsche, 28.11.2019)70 km usisno crijevo23 km antifriz, 14.1250km gumene patosnice30km dihtung usisna grana44km dihtung glave motora11km dihtung usisne grane100km leteci lezajevi590km ventili i ravnanje glave 270km veliki lanac set133 km motorno ulje Liqui moly Toptec4200 5w30, filteri uljni i zracni 80km svjecice NGK Platinum200km Mali i srednji lanac motor 430Km korpa, lamela Sachs 95km druk lezaj 540km(135kmx4 )Kobelscmit klip i karike(deblje karike 82.50x1.2, 82x1.5, 82,5x2, fi rupe 1mm,serijski ugradnja u Passatu, bzb)400km bobine 20km radio antena 670km registracija, 21.01360km Zeder Dobrinja, 23.0116 km balans i montaza guma,137 km, 6l LM Toptec4200 ulja 5w30 i uljni filter,21.02 (zamjena nakon prvih 1000 kilometara, nakon reparacije) Nakon 1000 km nije primjecena potrosnja ulja, niti ima dijagnostickih i drugih kvarova na motoru.