0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Pravi majstori za ugradnju TNG uredjaja u Srb se verovatno mogu nabrojati na prste jedne ruke. (Pod ovim ne mislim na ugradnju venturija u Yugo 55) Svaki dundjer zna da napravi da to radi, ali kako ce da radi, koliko ce da trosi plina i koliko je sve to dobro po motor je sasvim druga stvar. Ja licno znam za 3 coveka koji ugradjuju plin kako treba. Dora NS, Rasic i AC Babic. Ovaj zadnji mi je popravio nestrucno ugradjen uredjaj i zahvalan sam mu do neba.
Vozim Oktaviju RS 1.8T 180 ks. Uredjaj je Stag, isparivac Zavoli, prvo su bile valtekove dizne, auto se vukao ko prebijen, onda odem lepo kod Babica, sve sto ne valja prepravi, stavi Hanna dizne, auto ide kao metak. Nema razlike benzin - plin. Ugradio sam u mom gradu uredjaj iz razloga sto sam na prethodna dva automobila imao dobro iskustvo, jedan je takodje bila Skoda (Oktavija 1.8 20v 125 ks) Ali tu se prica zavrsava. 1.8t odlicno podnosi plin, ali mora covek sa znanjem da ga ugradi i nasteluje. Ovaj iz Va to nije znao, morao sam da zapalim za BG. Krivo mi je sto sam gubio zivce, i sto odmah nisam otisao kod Babica na preporuku prijatelja koji se razumeju u 1.8T.Tvoj motor nije komplikovan, izaberi pravi servis i nece biti problema. A da.. Odlicna poslovica od jednog majstora. Biraj servis, a ne uredjaj.. To sto ces ti traziti ne znam lovato ili zavoli, ne znaci da ce to dobro raditi na autu. Jako je bitno opet ponavljam znanje i strucnost.
Dobar majstor nikada nece ugraditi los uredjaj. Iza ove trojice koje sam spomenuo stoje godine iskustva i ko zna koliko ''gasiranih'' automobila. Problem je sto nas narod ide tamo gde je jeftinije, i uvek na kraju plati skuplje. Ucite se na tudjim ne na svojim greskama kao ja. Uostalom guglajte malo iskustva sa autogas serviserima pa ce vam sve biti jasno.