Autor Tema: Доба вируса covid19 и колективна одговорност  (Pročitano 1600 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže NebaZapočeo temu

Пре свега ако админи сматрају да ова тема није за шкода форум немам ништа против да буде обрисана.

Оно што ми је жеља јесте да мало проширим неке чињенице о колективној одговорности и утицају исте на здравствени систем. Оно што се догодило у Кини јесте да су људи били приморани да за 10 дана подигну нову болницу, у Италији су присутни шатори испред болница, неке касарне су адаптиране у привремене болнице као и поједини тржни центри. Ствар је у томе да задравствени систм није у стању да обслужи толики број пацијената. Оно што колектив мора и треба да уради јесте да прихвати све савете за превенцију и примењује их како здравствени систем не би одједном имао велики пик пацијената и крах него мањи број пацијената током дужег временског периода.
Сви ми знамо у каквом стању је наш здравствени систем и колико смо колективно (не)одговорна нација, време је бар ово друго да променимо.
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže sale.kriminale

Па школе нису затворене тако да свака причао о колективној одговорности пада у воду. Колективна одговорност = Вучко. Назови га телефоном и реци му да затвори школе па нам јави како је било.
 :))
Права тема за форум би била да ли ће Корона вирус утицати на продају Шкодиних возила и да ли су Шкодаши отпорнији на вирус од власника других брендова и ако јесу зашто. 
 =))
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže Karlheinz

да ли ће Корона вирус утицати на продају Шкодиних возила
Pad prodaje Škode je bio u februaru, još nisu objavili mislim.

Nešto u vezi teme:
https://www.skoda-storyboard.com/en/skoda-world/responsibility/how-to-stay-safe-when-travelling-by-car-during-the-coronavirus-pandemic/
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže fobia24

Vec utice na prodaju skodinih vozila negativno, a glavni udar tek sledi.Za sada nisu pogodjeni jedino u EU dacija, Land rover, Volvo i japanski brendovi jer su se uspesno odbranili epidemije. Odlicno se drze i juznokorejske marke. Tako da ce najvsci profiteri u autoindustriji biti upravo ove marke izvan EU zahvaljujuci Koroni.

Na mreži observer

Nece niko profitirati, jer posle ovoga (ko prezivi) sledi ozbiljna recesija. Ono sto je dobro u svemu tome je da ce verovatno biti velikog pada cena. Ne samo automobila.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže sale.kriminale

Dobra opservacija. Sigurno sledi recesija ali za pad cena nisam siguran. Logično bi bilo da padnu cene novih automobila ali ko kaže da svet funkcioniše logično ... Nismo sigurni kako tržište stvarno funkcioniše. Bogati će uglavnom kupovati nova vozila, srednjaci novo na kredit i deo će se opredeliti za polovnjake, dok sirotinja isključivo će kupovati polovnjake. Tako recimo tržište polovnjaka može doživeti ekspanziju, dok tržište novih vozila recesiju bez obzira što bi malo spustili cene. Prodaja jeftinih novih vozila sa malim motorima (do 10k eura) može dobiti vetar u leđa . Puno je varijabli. Živi bili pa videli.

Banke će žestoko profitirati jer će mnogima trebati krediti da prebrode recesiju.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže Karlheinz

Imate li maske?  :)
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži hakkler

Ne znam kako kod vas..al eto kod nas se puno toga iz ove fotke da zaključit.

Van mreže Marko Curcic

A mozemo i na festival! Jes' da je skoro i prosao





Pretraga foruma [Google]