Autor Tema: VW Golf Mk6 1,4 TSI  (Pročitano 8782 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vojkan85

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #15 poslato: 26. Maj, 2020. 19:49 »
Ala su mu legli crni poklopci samo tako bravo2.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Na mreži petarp031

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #16 poslato: 26. Maj, 2020. 19:53 »
Jesu lepi crni poklopci, a papucice legle vrhunski. Bas lep golfic, svaka cast.
Pozdrav

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #17 poslato: 26. Maj, 2020. 19:59 »
Hvala :)
I sigurnosni srafovi sa Octavije su iskorisceni, to sam zaboravio. I novi cepovi na felnama, stari sa fabrickog seta su oksidirali a ovi drugi su bili sa  nekoliko polomljenih nosaca.
Sve u svemu kozmetika. :)
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže vojkan85

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #18 poslato: 26. Maj, 2020. 20:08 »
Kako te dozivaju zadnja stakla da se zatamne na 100% :).
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #19 poslato: 26. Maj, 2020. 20:09 »
Necu sigurno, da moze da se izvede tamno zeleno kao fabricki pa mozda i bih. Trazim suncobrane kakve sam imao na Octaviji.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #20 poslato: 26. Maj, 2020. 20:28 »
E zaboravio sam da napisem, ako nekoga zanima, ulje za oko 3000 km na maksimumu.
Takodje ako nekoga bude zanimalo: Podizanje obrtaja i blago treskanje na  prvom startu hladnog motora javlja se iznad 18°C, i izgleda da je softverska brljotina VWa jer koliko sam istrazio javlja se na 1.4tsi ea111 i sa 20000 i sa 200000 km. Ako se motor ugasi posle tog prvog paljenja i ponovo upali radi mirno i sa normalnim lerom. Kazu catalyst preheating, drugaciji rezim rada motora (br.obrtaja, kolicina i rezim ubrizganog goriva) izaziva ovakav rad motora u pomenutim uslovima.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Na mreži petarp031

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #21 poslato: 26. Maj, 2020. 20:43 »
Kako li pregreva katalizator kada je tek startovan i nema ni 100 stepeni na izduvu.
Ja sam zapazio da vw benzinac kada se odmah ugasi na startovanju ili pocne da mrsi pa se ugasi, a odmah na ponovnom okretanju kljuca radi idealno, u 99 posto slucaja akumulator pravi problem, testirao na vise vozila i uspeo da ubedim i mog mehanicara koji je kupio nov akumulator za audi S3 i resio je problem, samo nece da prizna

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #22 poslato: 26. Maj, 2020. 21:45 »
Pre heating, da toboze brze zagreje karalizator.
Nije akumulator u pitanju, em je ispravan (i to prema testeru, ne odokativno) em je gomila tema i snimaka o tome.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže alekskg92

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #23 poslato: 20. Feb, 2021. 10:27 »
Nebojsa, kako vas sluzi auto posle 10 meseci upotrebe? Kakvi su utisci? Imam ponudu da uvezem iz Nemacke sa istim motorom, pa me zanima tvoje iskustvo. Pozdrav
  • Vozi: nista jos uvek

Van mreže vladan266

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #24 poslato: 20. Mar, 2021. 08:18 »
Sve si napisao samo nisi napisao najbitnije. Kako ide taj 1.4? Uporedi sa tom Octaviom koju si imao. Potrosnja grad/otvoreno? Meni je interesantan taj 1.4 122 ali se bojim da ce mi biti slab na otvorenom putu jer vozim dinamicnije. Licna dilema je 1.4 TSI 122 vs 1.6 TDI + chip, DSG u obe varijante.
  • Vozi: BMW E61 520d N47

Na mreži Mareska

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #25 poslato: 20. Mar, 2021. 12:10 »
1.6 105ks + Chip savršenstvo!
  • Vozi: Passat

Na mreži observer

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #26 poslato: 22. Mar, 2021. 15:08 »
Ako 1,2 TSI sa 86 KS ide isto (ili nesto malo bolje) kao 1.6 TDI sa 75 KS (moja licna iskustva) onda se moze ocekivati da i ovaj 1.4 TSI ide kao jaci 1.6 TDI (s tim sto nema preskupe dizne i DPF kao bolne tacke). Razlika u potrosnji (kod mene) bila je tacno 0,4 litre (5,2 vs. 4.8 )
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Mareska

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #27 poslato: 22. Mar, 2021. 15:54 »
1.6 je greota voziti na 75ks fabrički ide i na 120ks,a dpf i dizne još od 2011 nisu problem na 1.6 pokazao se kao jako zahvalan motor posle 2012..
  • Vozi: Passat

Na mreži observer

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #28 poslato: 22. Mar, 2021. 22:21 »
... ovo "posle 2012" je kljucno :)
U mom slucaju (2010) bio je to zesci zajeb u kupovini, mada licno nisam imao problema ali sam presao samo 125.000 km za 10 godina ali sam pozurio da ga se resim, pre kvarova koji bi mu bukvalno dostigli trzisnu vrednost celog auta...
No da se vratimo na temu, sasvim lepo je isao i taj od 75 KS (u Polu).
Ovaj 1.4 TSI moze biti samo bolji od oba.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017



Pretraga foruma [Google]