ŠKODA Fabia i Roomster > FABIA 2014

1,4 tdi cr iskustva.

<< < (2/5) > >>

AcoSk:
Ako npr. kupis auto sa 250k km, prvo ne mozes biti siguran da je stvarno toliko presao, a tek ti niko ne moze reci koliko ce jos bas taj motor u tom autu preci. Mozes uzeti sa 400k km pa da se navozas slatko.

To sto ti se 1.2 htp brze gresjao od 1.4tdi nije do tipa bloka, vec do benzinac vs dizel. Benzinci se mnogo brze greju od dizela.
Nemoj se opterecivati tim blokom motora, da li je alu ili ne. To sto je alu moze samo minus da mu bude.

I kao sto sam znas, redak je taj motor, kratko se ugradjivao, pa ne znam kako li je sutra za delove (osim ako su isti delovi kao za stariji 1.4tdi, ali cisto sumnjam).

denis1977:
To i.jeste veliki problem, djelovi sigurno nisu isti, koliko sam shvatio ovaj motor vuce neke djelove od 1,2 tdi samo ima duzi hod klipa pa je time dobio vecu kubikazu, time je vjerovatno dobio i kraci zivotni vjek.
Najveci problem je sto je bio kratko u upotrebi, vw obicno jedan motor ima u ponudi preko 10 godina, ovo je nesto sa duplo kracim rokom, pitam se zbog cega, neka caka postoji ali ne mogu da otkrijem sta je razlog.

lipovaccc:
Ono što ja znam iz prakse za 1.4 tdi motor
 

Od mana:  Dizne kad predje bas tako tu kilometrazu 250 000km

Senzor radilice i senzor bregaste znaju da otkazu i to na dosta manjim kilometrazama

Ovako motor odlican bez mana . Troši maloo lepo se vozi

Sve preporuka

hakkler:

--- Citat: denis1977  April 16, 2020, 09:30:28 pre podne ---2016 godine su ugradjivali 1,4 tdi sa 77kw 104 ks.

Jesi li siguran da se 1,4 tdi pd moze sa fabrickih 59 kw podici na 77kw. Kako sam skontao tjuneri prepisuju mape od jaceg motora iste kubikaze ali 59 kw je fabricki najjaca snaga iz tog motora.
Instalirao sam program tec doc i pregledao sam ovaj motor je ugradjivan u pola, fabiu, seat ibicu, audi sa 51 i 59 kw, sad kontam 51 kw je lako promjeniti u 59 kw, za 77 kw bi se trebalo pisati nova mapa jer fabrika nije napravila taj motor sa tom snagom.

--- Kraj citata ---
Na poslu imam roomstera 1.4tdi ali 90ks

Linearna nekretnina..mozda imam i video negdje..kratki.

Ovaj tvoj upit između oem tvorničke i tunerske mape su dva različita svijeta i svemira.
Znači tvornica je za 1.4tdi pripremila 51 ili 59kw motor. Kvalitetni tuneri iz tih u stage 1 varijanti izvlače 100 do 110ks ili ti 74 do 81kw..sa nekim max momentom 250-270nm a uz umjerenu vožnju troši ko upaljač.

Jedan ti je kolega i ovdje koji je bio vlasnik jedne takve pa ti iz prve ruke može napisat ima li razlike  @bushido

Znači imam i snimak (loš al ajd) gdje nas takva jedna fabia malo naturpijana sa tvorničkih 59kw na xy kw prati i snima od 60 do 130+. Mi smo isto 90/120 i 105/135ks.
Da je ostao na tvorničkih 59kw..mogao bi snimit samo sa uber jakim zoomom na kameri

Znači oem mapa..i REmap različiti pojmovi..skroz.

Naslov teme ti je 1.4CR  pa ne bi dalje o mapiranju u off išao.

Btw..kolega u službenom rapidu je imao taj 1.4cr 77kw.bio zadovoljan..180km/h je max

denis1977:
Ne komentar je odlican, to me zanima, koliko je kostalo mjenjanje mape, ja se vrlo malo razumijem u tu tematiku ali zelio bih imati efikasniji motor do 2000 obrtaja, ja sam zadovoljan snagom ovog motora od 1800 obrtaja, vozio sam je na zimski gumama 180 kmh, do 160 kmh nabija relativno brzo od 160-180 je postepeno povecavanje, moze se natjerati samo po ravnom auto putu, moja fabia je greenline model, razlicita je u odnosu na 51 kw u elektricnom egr ventilu i ima dpf umjesto katalizatora, zanima me povecanje snage u niskim obrtajima, nisam neko ko voli utrke, dokazivanja niti forsiram auto, vozim po ogranicenjima mozda desetak km vise ali volio bih jace auto na manjim obrtajima, krajnja brzina me ne zanima, do 120 i ne treba vise ni kilometra.
Ako dodje do greske moze li se vratiti stara mapa.
Vezano za 1,4 tdi cr zanima me ima li neko da vozi to auto, opis kvarova itd...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju