Autor Tema: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €  (Pročitano 2609 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže varicakZapočeo temu

Uskoro dolazi vreme za zamenu sadasnjeg auta. U izboru su naravno Škode, ali se javlja dilema, šta je bolja kupovina. Za sada se o OCT zna samo teorija, ali za sada na osnovu toga sto znamo šta bi ste pre uzeli. Računam na Superb u paketu Ambition plus i OCT u paketu Style.

Van mreže Bingodalton

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #1 poslato: 06. Maj, 2020. 15:51 »
Gledajuci cene, Superb Style sa istim motorom je skoro 10k skuplji, tj oko 40%, sto nije malo.
Za to nudi klasu vise, vise prostora, kozu i elektrosedista i jos poneku sitnicu.
Sa druge strane Octavia je moderniji auto, noviji, iznutra moderniji, prtljaznik 25l manji, sto je nista. Kraci za 18cm otprilike, pa je zgodniji za grad.
Bolje je opremljena od Superb Ambition paketa ili su tu negde, a Superb Ambition je 30% skuplji. Nekako tu ne bih imao dileme sta kupiti.

Poredio sam 1.5 manual, posto DSG jos nisu dali cene.

Moj glas za Octaviu.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Van mreže varicakZapočeo temu

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #2 poslato: 06. Maj, 2020. 16:15 »
Superb je u paketu Ambition Plus, a Octavia je Style. Poredio sam automobile sa od prilike istom cenom. Odrerdio sam neki limit pa trežim najbolju kupovinu za te novce. Oct je svakako moderniji auto, ali to ima i prednosti i mane. S druge strane Superb je preležao sve dečije bolesti, najjači je model u familiji to valjda ima i neke prednosti (kvalitetniji materijali, bolja izrada, zvučna izolacija, vešanje, udobnost, ...) Ovo poslednje su moje pretpostavke tj. pitanja.

Van mreže fobia24

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #3 poslato: 06. Maj, 2020. 17:25 »
Oktaviju bih ja sebi pre uzeo jer mi je superb nepotrebno veci. To je individualno pitanje. I naravno, oktavija je daleko noviji model.

Van mreže Super 20

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #4 poslato: 06. Maj, 2020. 17:51 »
Zavisi gde zivis i gde planiras da ga vise vozis. Ako je jedini auto a vozis ga pretezno grad idi na Okatvia. Ako imas jos jedan mali auto u porodicu , onda prednos odnosi Superb. Ipak nije razlika izmedju O i S u nekoliko "cm", vec sve ono sto si naveo.
  • Vozi: Superb

Van mreže varicakZapočeo temu

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #5 poslato: 06. Maj, 2020. 18:09 »
Imam još jedan auto za grad. Ovaj minje za đuza putovanja i zadržao bih ga 10tak godina.

Van mreže Bingodalton

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #6 poslato: 06. Maj, 2020. 18:22 »
Superb je FL, auto je generacijski isti vec 5 god.
Verujem da je Octavia napredovala na njen nivo po pitanju materijala, udobnosti, zvucne izolacije.
I sve je modernije u Oktaviji, FL Superba je bas to, facelift, novi farovi, multimedija, nista posebno po meni.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Van mreže Super 20

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #7 poslato: 06. Maj, 2020. 20:11 »
Razlike u klasi ce uvek biti razlike u klasi i nikakva napredovanja nikada nece dovesti da manja klasa auta bude izednacena sa veca. To isto vazi kao da pricamo sada dali je golf 8 napredniji od pasat b8? Mozda po tabletima. Ako ga to pali onda OK, al sto se tice duge voznje, pasat ce uvek biti bolji auto. Isto ako poredis mondeo vs fokus,insignia vs astra... Ja bi na tvom mestu uzeo superb cim imas manji auto, dobices mnogo vise na udobnost na duga putovanja.Plus novi model uvek je precenjen u prva god-dve dok mu cena ne dodje u realnost.
  • Vozi: Superb

Van mreže Maksimus

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #8 poslato: 06. Maj, 2020. 20:28 »
Imam još jedan auto za grad. Ovaj minje za đuza putovanja i zadržao bih ga 10tak godina.
Ako je za duza putovanja onda superb definitivno nadmasuje oktaviju,pre svega po komforu i udobnosti.
Superb u style paketu bi trebalo da je oko 4k skuplji od style oktavije,ali pod 2 pretpostavke:
1. Cene superba u cenovniku su prenaduvane,kad sam ja kupio mog bile su 4k nize po cenovnik nego sad i bukvalno sam siguran da ce i sad davati za cene za koje su davali i 2017te,samo treba da se odusevis "popustom".
2. Na oktaviju sumnjam da ce davati jake popuste na pocetku prodaje.
Sto bi u prevodu znacilo 1.5 tsi 22k oktavija style a 26k superb style(koji je dosta opremljeniji).

Mnogo uradjeno na polju modernizacije i enterijera i eksterijera,medjutim ni superb fl nije bas mator,ima u principu istu ponudu dodatne opreme kao i oktavija 4,jedino sto sam primetio da je dostupno na oktaviji a nije na superbu je head up displej.
S druge strane brake assist i airbag za kolena nisu standardna oprema u oktaviji za razliku od superba.

Naravno ne treba zanemariti da je infotainment na o4 sigurno daleko napredniji od onog u superbu,kao i neki novi detalji tipa shift by wire rucica dsg-a,mada to je meni licno jedan od gorih trendova u autoindustriji,cista pobeda forme nad funkcijom.

I rekao bih da superb fejslift ispravlja neke mane prethodnika. Konacno su i rukohvati opsiveni kozom,konacno su stavljeni full led farovi napred i nazad,generalno ima nekih detalja koji mi se svidjaju jer uklanjaju taj osecaj "zakinutosti" na nekim detaljima.

U principu kao auto za otvoreni put suoerb je sigurno udobniji i prostraniji,ali oktavija nudi sveziji dizajn i nema je pun grad kao superbova.

P.S. Iskreno ja bih tesko odoleo da bacim pogled na mlade polovne superbove. Sad je odlicno vreme za kupovinu,pogotovo ako bi te privlacila neka kombinacija sa 190ks,4x4 i dsg menjacem. Zbog izlaska fejslifta svim verzijama pre fejslifta pada cena,a najvise onim najmladjim.

Naravno u potpunosti razumem i ako je polovnjak van razmatranja,ali cisto da skrenem paznju i na to.




Van mreže lonely_wolf

Imao bukvalno istu dilemu, čekao sam sajam u Bg da je vidim uživo rame uz rame S3-O4 za konačnu odluku ali zbog odgađanja istog, odluku sam morao donijeti naslijepo i izbor pao na Superb_a, a moji razlozi kojima sam se vodio su sljedeći:
1. Cijena, po mom skromnom mišljenju nova Octavia ne vrijedi ovih para, jednostavno smatram da je puno para jer kada sam stavio na papir poređenje između Superb_a kojeg sam naručio i Octavie sa gotovo istom opremom razlika u cijeni je bila 58k KM vs 52k KM približno 29k€ vs 26k€ (Superb style+ 1.5 TSI)
2. Novi model sa svim djećijim bolestima (previše je gadget_a i nove elektronike da bi sve funkcionisalo bezprijekorno)
3. Nije mi se dopao izgled enterijera, vanjski izgled je sasvim OK dok mi je unutra, nekako bezlična, a očekivao sam malo više "personalizacije". Još više sam osjetio odbojnost kada sam vidio da Golf_8 i Seat Leon izgledaju skoro pa isto unutra kao Octavia >:( :(.
Moram naglasiti da je ovo mišljenje bazirano isklučivo na dojmu koji sam stekao preko fotografija i video_a i slažem se da je potpuno drukčije kada se sve to uživo vidi i osjeti ali ja sam morao donijeti odluku oko kupovine tako da nisam mogao čekati.
4. Kao što kolega iznad @Super_20 reče razlika u klasi, Superb će uvjek biti klasa iznad  i to je tako (i ako je razlika veličini prtljažnika zanemariva prostor na zadnjoj klupi se itekako osjeti), i na kraju...
5. Moji planovi oko eksplatacije auta.

Na kraju izbor je samo tvoj :) bravo2 bilo koji model da odabereš nečeš se zeznuti sigurno, jer ovde se radi o veoma kvalitetnim autima.
I na kraju uvjek češ se pitati šta bi bilo da sam odabrao suprotno :) ;).
U svakom slučaju sretno sa kupovinom.

LP
  • Vozi: Superb_3 FL Style+ 1.5TSI MT6

Van mreže varicakZapočeo temu

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #10 poslato: 07. Maj, 2020. 12:08 »
Gadgete sve fele jako volim i sigurno me Oct zbog toga i privlači, ali sa druge strane to je auto, nije mobilni ili nešto drugo. Kod automobila vozne karakteristike, udobnost i sl je ipak primarno. E sad da li svi ti dodaci u novoj Oct doprinose ovome ne znam. Nije mi bitno da klimu štelujem na tabletu nego da dobro hladi na primer.... Velika je ovo dilema.

Van mreže zoranius

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #11 poslato: 07. Maj, 2020. 12:28 »
Ako je cena slicna, bez razmisljanja Superb iako je nominalno stariji model. Zvucna izolacija, osecaj u voznji, opsti ustisak je, meni se cini, na strani Superb. U firmi imamo Oktaviu u Style opremi 2,5 godine staru i poredeci je sa mojim Superb u Ambition plus opremi, pa mi se cini da mogu da ih uporedim. Oktavia je bila nekih 10% jeftinija.
Ako ti takva razlika u ceni nije problem, a obzirom da ces auto koristiti za voznju van grada, mislim da ne treba da imas dilemu.
Glavni sklopovi u oba auta, iako je Oktavia noviji model, su isti (motor, menjac, vecina elektronike).
Meni se licno uopste ne svidja izgled i polozaj displeja na novoj Oktaviji.Na Superb je nizi, ali mi je lepsi. Najvise mi se svidja polozaj displeja na Kodiaku - u visini instrument table a duvaljke klime sa strana. Da ne spominjem odvratan dvokraki volan na novoj Oktaviji ili rucicu automatskog menjaca, ako se to moze nazvati rucicom. Opet to je verovatno stvar ukusa. 
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže Maksimus

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #12 poslato: 07. Maj, 2020. 14:33 »
Gadgete sve fele jako volim i sigurno me Oct zbog toga i privlači, ali sa druge strane to je auto, nije mobilni ili nešto drugo. Kod automobila vozne karakteristike, udobnost i sl je ipak primarno. E sad da li svi ti dodaci u novoj Oct doprinose ovome ne znam. Nije mi bitno da klimu štelujem na tabletu nego da dobro hladi na primer.... Velika je ovo dilema.
Ako kupis superb style imaces vise gedzeta nego u oktaviji,jedino sto ce sam infotainment biti stariji.

Van mreže Bingodalton

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #13 poslato: 07. Maj, 2020. 14:48 »
Ali i skuplji za 10k.
Verujem da moze da se dobije popust i na cene Oktavije, kao sto moze da se dobije na Superb.

Plus mozes MildHybrid (sto mozda i nije nesto wow), dok mi je iV verzija ukoliko zivis u kuci bas dobar izbor za Srbiju gde su relacije do posla i nazad mahom manje od 50km. Tu mi je pik na RS verziju uz subvenciju drzave (ne znam kako to sada ide).

Ne znamo jos kakva je zvucna izolacija nove Oktavije, osecaj u voznji i slicno. Sasvim sigurno je agilniji, a po specifikaciji i brzi od Superb-a, sto se tice ubrzanja za 0.8s i maksimalne brzine za 9km/h.

Najvise bih bio za Superb jer covek vec ima mali gradski auto, pa ovako dobija vise mesta, udobnost medjuosovinskog rastojanja i slicno...
Samo, kao sto je neko naveo, mogao bi da pogleda i neki bas mladi polovnjak koji je jos u garanciji i sa malom kilometrazom.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Van mreže Maksimus

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #14 poslato: 07. Maj, 2020. 15:36 »
Moguce,ali ja iskreno jos nisam iskusio da na neki auto koji je tek stigao u salone ide popust priblizan onom koji je vec "pred kraj" karijere.
Subvencije za hibride koliko sam sada upoznat je da cak i na mild hybrid(npr novi 3.0 tdi) se ne placa porez na luksuz sto doduse i nije neka bitna stavka na malim motorima,ali na velikim pravi ozbiljne ustede,a kreira i neke smesne situacije.
Npr panamera turbo S sa 4.0 v8 benzincem i elektro motorom(kombinovana snaga hibrid sistema je 680ks) od preko 200k eura je za registraciju oko 200e  =))