Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Brava za paljenje  (Pročitano 281 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ne brze od zivotaTopic starter

Brava za paljenje
« poslato: Maj 19, 2020, 18:33:31 posle podne »
Pozz. Imam problem sa felicijom sa bravom paljenja. Upalim auto kljuc se ne vrati sam,ja ga okrenem malo i on se ne vrati u polozaju. Maloj e zezao ranije nije hteo da okrene kljuc kao da je malo glavio. Prskao sam vd ali nista. Molim za pomoc
  • Vozi: skoda felicija 1.3 lx 2000

Na mreži pajapop

Odg: Brava za paljenje
« Odgovor #1 poslato: Maj 19, 2020, 19:27:20 posle podne »
Pa prava pomoc ti je pravilan savet, a to je da pod hitno odes do majstora..elektricara ili ako imas dobrog autobravara. Svaka kontakt brava se sastoji iz 2 dela: elektricnog (ulozak brave) i mehanickog dela (bravarskog). To podglavljivanje koje imas moze da bude zbog deformisanja i izvitoperavanja   elektricnih kontakata usled habanja i toplote u ulosku brave, a moze da bude i zbog habanja mehanizma same brave. Dobije se neki luft u cilindru, oslabe opruge i sl....Moglo bi tu da se skine ulozak, pa da se onda sa kljucem vidi kako se ponasa bravarski deo, da lil kaci pri zakretanju i kako se ponasa elasticni deo u krajnjem polozaju...da se izvrsi neka diferencijalna dijagnostika. Da lli promeniti samo ulozak brave ili popravljati mehanicki deo (ali to moze samo bravar ako ima odggovarajuce delove) ili promeniti komplet bravu. Ako bravarski deo normalno funkcionise bez uloska, lako se zakrece, normalno vraca kljuc iz krajnjeg polozaja onda treba zameniti samo ulozak...E, ali stvar je u tome da treba da odes odmah do majstora, jer mozes imati velikih problema. Ako ti se kljuc zaglavljuje u krajnjm polozaju, moze se desiti da ti anlaser ostane stalno ukljucen u zamajcu sto ce dovesti do njegovog pregorevanja i moguceg samozapaljenja...pa eto pozara...a kontakt brava sama po sebi razvodi struju svoda po vozilu, pa mozes i ostati bez struje i napajanja, pa eto opet neprijatnosti u nekoj "vukohebini"....Znaci..kod majstora koliko odmaaaa.... spkloud
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Brava za paljenje
« Odgovor #2 poslato: Maj 19, 2020, 19:59:03 posle podne »
Da ti skratim pricu cesta pojava na tim bravama .  Svaki najobicniji mehanicar ume da skine i zameni (posao od maks pola sata) u najgorem slucaju komplet brava sa kljucem je 2000din
  • Vozi: Fabia vRS mk1, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži lipovaccc

Odg: Brava za paljenje
« Odgovor #3 poslato: Maj 19, 2020, 20:31:18 posle podne »
Pa prava pomoc ti je pravilan savet, a to je da pod hitno odes do majstora..elektricara ili ako imas dobrog autobravara. Svaka kontakt brava se sastoji iz 2 dela: elektricnog (ulozak brave) i mehanickog dela (bravarskog). To podglavljivanje koje imas moze da bude zbog deformisanja i izvitoperavanja   elektricnih kontakata usled habanja i toplote u ulosku brave, a moze da bude i zbog habanja mehanizma same brave. Dobije se neki luft u cilindru, oslabe opruge i sl....Moglo bi tu da se skine ulozak, pa da se onda sa kljucem vidi kako se ponasa bravarski deo, da lil kaci pri zakretanju i kako se ponasa elasticni deo u krajnjem polozaju...da se izvrsi neka diferencijalna dijagnostika. Da lli promeniti samo ulozak brave ili popravljati mehanicki deo (ali to moze samo bravar ako ima odggovarajuce delove) ili promeniti komplet bravu. Ako bravarski deo normalno funkcionise bez uloska, lako se zakrece, normalno vraca kljuc iz krajnjeg polozaja onda treba zameniti samo ulozak...E, ali stvar je u tome da treba da odes odmah do majstora, jer mozes imati velikih problema. Ako ti se kljuc zaglavljuje u krajnjm polozaju, moze se desiti da ti anlaser ostane stalno ukljucen u zamajcu sto ce dovesti do njegovog pregorevanja i moguceg samozapaljenja...pa eto pozara...a kontakt brava sama po sebi razvodi struju svoda po vozilu, pa mozes i ostati bez struje i napajanja, pa eto opet neprijatnosti u nekoj "vukohebini"....Znaci..kod majstora koliko odmaaaa.... spkloud
 
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Brava za paljenje
« Odgovor #4 poslato: Maj 19, 2020, 20:38:50 posle podne »
 =))
  • Vozi: Fabia vRS mk1, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži mar_cog

Odg: Brava za paljenje
« Odgovor #5 poslato: Maj 20, 2020, 06:49:07 pre podne »
Pozz. Imam problem sa felicijom sa bravom paljenja. Upalim auto kljuc se ne vrati sam,ja ga okrenem malo i on se ne vrati u polozaju. Maloj e zezao ranije nije hteo da okrene kljuc kao da je malo glavio. Prskao sam vd ali nista. Molim za pomoc

Neko je vec pisao o bravi na forumu, prelistaj malo, naci ces. Koliko sam skontao, cesta boljka na feliciji. Kod mene leti zaglavljuje kad hocu da ugasim auto, ali to pripisujem visoj temperaturi, sirenju materijala itd... Jako dobra fora je ugradnja start/stop tastera. Ima sve objasnjeno kako sta...
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 lx TNG 43kw