Nemoj da vas buni to što postojeći antifriz u autu ima tačku mržnjenja -35.Kao što sam naveo ako
dugi niz godina nije zamenjen kompletan, već samo povremeno dosipan, inhibitori (aditivi ) u
njemu se istroše i on više ne štiti rashladni sistem od korozije , penušanja i ostalih neželjenih
dejstava.
Kako auto zalazi u starost a ovaj vaš je 18 godina star , prethodni vlasnici vremenom zanemare
brigu o rashladnom sistemu , sem povremene provere tačke mržnjenja, koja sama po sebi može
biti dobra, a stari antifriz razara iznutra metal i dihtunge .Zato se javlja taj mulj koji je teško
isprati potpuno. Možda bi vaš majstor za probu mogao da ispere ceo sistem , koliko može, i da
sipa novi antifriz , pa vozite neko vreme i pratite da li će se opet pojavljivati ulje u ekspanzionoj
posudi. Ako ga opet bude u većoj meri onda će morati da se skida glava motora i menja dihtung.
Možda će neko od članova foruma , imati još neki predlog...