Autor Tema: Ulje u rashladnoj tečnosti  (Pročitano 7868 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže crtacrta

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #15 poslato: 16. Jul, 2020. 19:04 »
ne može problem biti između kanala ulja i vode , jer je voda pod tlakom i voda bi ulazila u motor , ovjde je pukotina u glavi ili dio diftunga gdje ulje pod tlakom ide u glavu ..hladnjak ulja ako ga ima
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG


Van mreže Markovicmarko87Započeo temu

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #16 poslato: 16. Jul, 2020. 19:09 »
Majstor je merio kompresiju, proverio ulje da li se ulje da kažem razvodnilo sve je ok. Oprao je komplet sistem za hladjenje kao i posudu. I evo prešao sam skoro 200km i sve je ok. Verovatno sam se istripovao jer zapravo cinija nije bila puna ulja(bila je dosta zapuštena i prljava), nego je bilo prvi vrhu na onom suženom delu(ne znam zašto). Svakako ću ispratiti situaciju.
  • Vozi: Škoda fabia 1.4

Van mreže Peca25

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #17 poslato: 04. Dec, 2020. 12:24 »
Imam isti auto Skoda Fabiu 1.4MPI 2002 godište i curi mi ulje u posudu za antifriz, ali motor je ovako okej i ne gubi ulje...Majstor je oprao posudu, ali se posle nekih 60km vožnje, opet pojavilo ulje, tj taj mulj u antifrizu. Auto je vožen bez problema, još oko 500km, al ne smem više, razmišljam da ipak menjam tah dihtung...
Marko, da li si na kraju ipak morao da menjaš dihtung glave?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4MPI 2002

Van mreže vladimir1975

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #18 poslato: 05. Dec, 2020. 14:55 »
   Kod ovih motora postoji jedan problem , pošto su im hilzne od gvožđa i direktno su u kontaktu sa
 rashladnom tečnošću , a blok i glava su od aluminijumske legure prilikom retke zamene
 antifriza ili čak dosipanjem obične vode  umesto destilovane, dolazi vremenom do stvaranja mulja
 da tako nazovem (elektrohemijske korozije između različitih vrsta metala) u rashladnom sistemu.
  Počinje i propadanje i samog dihtunga glave i do ovih gore navedenih problema sa mešanjem
 ulja i antifriza ili prodora kompresije u vodeni prostor ili obratno . Trebalo bi bar svake 4 godine
 ,zameniti komplet antifriz ( kvalitetnim crveni ili rozi G 12) . Ovaj problem sam imao na favoritu,
 i kasnije na feliciji sa tim škodinim starim motorima sa mokrim košuljicama.
  • Vozi: škoda fabia 1.2 htp 2007

Van mreže Peca25

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #19 poslato: 07. Dec, 2020. 09:05 »
Znači ne preostaje mi ništa drugo, mora kod majstora na popravku. Nadam se da je samo dihtung glave... ???
Iskreno ne znam kad je menjan antifriz, pošto je auto iz uvoza i u mom vlasništvu od maja, ali majstor je izmerio da drži do -35°C i da ga ima dovoljno.
Svakako ćemo sipati novi antifriz, ionako je kupljen već (G12, rozi) ::)
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4MPI 2002

Van mreže vladimir1975

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #20 poslato: 07. Dec, 2020. 20:12 »
 Nemoj da vas buni to što postojeći antifriz u autu ima tačku mržnjenja -35.Kao što sam naveo ako
 dugi niz godina nije zamenjen kompletan, već samo povremeno dosipan, inhibitori (aditivi ) u
 njemu se istroše i on više ne štiti  rashladni sistem od korozije , penušanja i ostalih neželjenih
 dejstava.
  Kako auto zalazi u starost a ovaj vaš je 18 godina star , prethodni vlasnici vremenom zanemare
 brigu o rashladnom sistemu , sem povremene provere tačke mržnjenja, koja sama po sebi može
 biti dobra, a stari  antifriz razara iznutra metal i dihtunge .Zato se javlja taj mulj koji je teško
 isprati potpuno. Možda bi vaš majstor za probu mogao da ispere ceo sistem , koliko može, i da
 sipa novi antifriz , pa vozite neko vreme i pratite da li će se opet pojavljivati ulje u ekspanzionoj
 posudi. Ako ga opet bude u većoj meri onda će morati da se skida glava motora i menja dihtung.
  Možda će neko od članova foruma , imati još neki predlog...
  • Vozi: škoda fabia 1.2 htp 2007

Van mreže pajapop

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #21 poslato: 07. Dec, 2020. 22:36 »

Apsolutno si u pravu... bravo2, i za uzrok i za resavanje problema. Prvo ispiranje celokupnog sistema..pa da se proprati situacja...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.