0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.
Kako je to opterecenje za kais ili lanac??Ako sam razumeo, auto radi, krene po inerciji nazad, a ti pustis kvacilo i krenes napred? To opterecuje lanac ili kais?
I sad zamislite situaciju: slucajno, ili namerno, pritisne se kvacilo. Motor se oslobadja pritiska lamele, vozilo se oslobadja otpora motora I pocinje da se krece niz nizbrdicu. Tada, da bi se zaustavilo vozilo, pusta se kvacilo…
Kod naglog dodavanja gasa, i naglog povecanja broja obrtaja, ako je lanac ili kais vec istegnut ili ako spaner nije dovoljno zategnut, moze doci do disproporcije u zakretanju radilice i bregaste tj. do doticnog prezupcavanja, a sve zbog naglog trzanja lanca kod takvog dodavanja gasa...
Odavno se nisam ovako nasmejao hahahahaa...Ne smem vise naglo dodavati gas, nisam bio svestan sta cinim ccc...
Zar se auto ne ostavlja uzbrdo u prvoj da ne bi krenuo u rikverc? Mene su tako ucili. Na 60k je strasno da se to desi.
Pozdrav svima.Pre 2 dana mi je prezubila Skoda i kada sam je odvezao u servis njihov odgovor na moje pitanje koji je razlog zbog cega je prezubila,sobzirom da je bila na redovnom servisu na 60 000 pre 10 dana i da je niko ne vozi osim mene,( dnevno prodjem 10 km), da nikada nije forsirana od kada je nova kupljena, njihov odgovor je bio ,zato sto je ostavljam u rikvercu kada je parkiram na blagoj nizbrdici u svom dvoristu !! Da li Vi mislite da je to moguce ili ja idem u pogresan ovlasceni servis ??Meni je to malo nelogicno...Hvala Vam na misljenju !!