Autor Tema: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost  (Pročitano 3629 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže noleZapočeo temu

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #15 poslato: 16. Avg, 2020. 11:53 »
  • Vozi: skoda fabia 1.4mpi 2001 ej siva metalik

Van mreže noleZapočeo temu

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #16 poslato: 16. Avg, 2020. 11:55 »
  • Vozi: skoda fabia 1.4mpi 2001 ej siva metalik

Van mreže noleZapočeo temu

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #17 poslato: 16. Avg, 2020. 11:57 »
  • Vozi: skoda fabia 1.4mpi 2001 ej siva metalik

Van mreže t.salai

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #18 poslato: 17. Avg, 2020. 15:46 »
Meni na ovom videu zvuci isto kad rolna prolupa pa pocne da melje... Snimi zvuk ispod haube, u interijeru slabo hvata tocan zvuk  bravo2
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže noleZapočeo temu

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #19 poslato: 17. Avg, 2020. 19:33 »
  • Vozi: skoda fabia 1.4mpi 2001 ej siva metalik

Van mreže noleZapočeo temu

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #20 poslato: 19. Okt, 2020. 19:10 »
Pozdrav !!!Evo da javim kako napreduje problem:
1 Ventili su pregledani i sve je u redu.
2 Lanac je zamenjen i od tad motor radi mirnije za nijansu.
3 Potrosnja u gradu je porasla na 11.5 lit.
A konacno se upalila i MIL lampica pa sam ocitao kodove koje cu da okacim.Voleo bih da cujem misljenje iskusnijih sta misle i koji mi je sledeci korak da resim problem sa potrosnjom i nemirnim radom u leru.
  • Vozi: skoda fabia 1.4mpi 2001 ej siva metalik

Van mreže noleZapočeo temu

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #21 poslato: 19. Okt, 2020. 19:22 »
4 Faults Found:

16825 EVAP Emission Control Sys P0441- 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent

16522 Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2    P0138-35-00 Signal too High

17549 Load Calculation Cross Check
P1141-35-10 Implausible Value - Intermittent

16514 Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0130-35-10 Malfunction in Circuit - Intermittent
  • Vozi: skoda fabia 1.4mpi 2001 ej siva metalik

Na mreži pajapop

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #22 poslato: 20. Okt, 2020. 00:39 »
https://photos.app.goo.gl/rXDpHuRznPWUSsSw9
Ovako se ponasa

 Vidis..ovde ti je problem...Motor ti je zagrejan na radnu temperaturu a potrosnja ti je 0,9l/h...Meni je tolika potrosnja na potpuno hladnom motoru, a kako se zagreva pada do...0,5l/h...A u mom, drugom postu na ovoj temi, izrazio sam sumnju na smesu goriva. U vreme kad si postavljao te slike i snimak, ja sam tad bio vec na odmoru...i sad na osnovu ovoga zakljucujem (normalno moje je misljenje), da sve vreme i nisi imao problem sa lancem....Onaj zvuk...pa meni cak i lici na zvuk propalog lagera alternatora...al' ajd sad, to je sad ne vazno, sta je bilo bilo je, al ti i dalje imas problem sa smesom. A sad cu da ti objasnim onako kako ja vidim taj problem. Sad su ti se prikazale dijagnosticke greske koje ranije nisi imao i one nesto objasnjavaju...P0441 je greska vezana za sistem za kontrolu isparavanja goriva, to jest nepravilan protok kroz ventil za regeneraciju filtera od aktivnog uglja ili ventil oduske rezervoara…P0138 je visok signal sa prve lambda sonde (ali to nije kvar vec njena iznudjena reakcija)….P0130 je neispravnost kontrolne sonde…Znaci, P0441, ne bi se dzabe pojavila da nema razloga…I sta je sad problem????.  Pa problem je, sto je neko smislio (opravdano) da ne zagadjuje okolinu ugljovodonicima.  I smislio je da se ta isparenja sakupljaju u posudi (filter) od aktivnog uglja. E sad…I on mora vremenom da se “regenerise” (zamisli …kao I DPF), tako sto se ta isparenja odvode u usisnu granu I sagorevaju se u cilindrima. E sad….to sve prolazi kroz taj ventil…”regeneracioni ventil”.  I sad…kakve to ima veze sa lambda regulacijom…Veza je u sledecem:  kad se venntil otvori, ako je u filteru od aktivnog uglja mnogo ugljovodonika , u tom kratkom periodu, ta isparenja koja prolaze kroz njega u usisnu granu obogacuju smesu goriva, a lambda regulacija vrsi korekciju u pravcu siromasne smese.  Znaci, povecava se napon ka upravljackoj jedinici (visok signal P0138)…rezultat je  smanjenje  vremena ubrizgavanja goriva  I ti imas problem u radu u leru…I sad, obratno, ako u filteru nema ugljovodonika ili ih je malo, smesa je osiromasna I lambda regulacija deluje u pravcu obogacivanja smese. Ako u ta dva slucaja ne dodje do podesavanja smese, za odredjeno vreme, prijavljuje se greska. (P0441)…Posto se ova greska uglavnom odnosi na nepravilan prohod kroz taj ventil, ja sumljam da je on verovatno zapusen, zaglavljen, mada… moguce je da je I do samog ugljenog filera koji moze biti preplavljen gorivom usled prepunjavanja rezervoara..ili je filter propao jer se taj granulat raspao I sl…jer ti stalno imas gresku P0138. Ili je rpoblem u vodovima  koji su zaguseni kondenzatom….To sve treba prekontrolisati.  P0130…pa dobro, sonda sama po sebi uvek moze da “crkne”….Sad, pitanje je I kakav ti je katalizator…Ma sve se tu nesto komplikuje….ali su u pitanju sitnice... :-X
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži petarp031

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #23 poslato: 20. Okt, 2020. 07:31 »
Mislim da nisi u pravu, ti vozis 1.2 motor i na njemu je potrosnja ler oko 0,5, ali na ovom 1.4mpi treba da bude 0,8 ili 0,9. Ispravice me neko ako gresim.

Na mreži petarp031

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #24 poslato: 20. Okt, 2020. 12:38 »
Da li je majstor nakon svih radova i intervencija vratio sve na svoje mesto, mislim na konektore za EVAP, lambda sondu. Po ovim greskama, rekao bih da je nesto van funkcije, iskljuceno, bez napajanja.

Van mreže noleZapočeo temu

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #25 poslato: 20. Okt, 2020. 13:53 »
Prvo da se zahvalim na odgovorima.Sto se tice konektora to je sve na mestu.Paja mi je dosta toga razjasnio pa cu cim stignem da iskontrolisem kompletan sistem za recirkulaciju sa svim postojecim ventilima jer tu definitivno postoji problem.U prilog tome ide i to da sam u prethodnom periodu zbog kontrole potrosnje punio rezervoar do vrha i uvek bi pred kraj punjenja procurelo jedno pola ltra goriva negde ispod rezervoara a to mislim da ne bi smelo da se dogadja.Nisam siguran u sledece:
(P0138 je visok signal sa prve lambda sonde (ali to nije kvar vec njena iznudjena reakcija)),ja mislim da je to sonda posle katalizatora, ispravite me ako gresim.
(P0130 je neispravnost kontrolne sonde) za ovu mislim da je sonda ispred katalizatora pa ako je ona neispravna moze li to biti uzrok ovakvom radu na leru i povecanoj potrosnji?Ako sam ja u pravu za redosled ovih sondi da li onda ovaj Pajin opis sada ima smisla:
(I sad…kakve to ima veze sa lambda regulacijom…Veza je u sledecem:  kad se venntil otvori, ako je u filteru od aktivnog uglja mnogo ugljovodonika , u tom kratkom periodu, ta isparenja koja prolaze kroz njega u usisnu granu obogacuju smesu goriva, a lambda regulacija vrsi korekciju u pravcu siromasne smese.  Znaci, povecava se napon ka upravljackoj jedinici (visok signal P0138)…rezultat je  smanjenje  vremena ubrizgavanja goriva  I ti imas problem u radu u leru…I sad, obratno, ako u filteru nema ugljovodonika ili ih je malo, smesa je osiromasna I lambda regulacija deluje u pravcu obogacivanja smese. Ako u ta dva slucaja ne dodje do podesavanja smese, za odredjeno vreme, prijavljuje se greska).Nemoj Pajo da pomislis da ja nesto pametujem jer da znam ja ne bi pitao.A voleo bi cujem i vase misljenje oko ovog curenja goriva prilikom tocenja.
  • Vozi: skoda fabia 1.4mpi 2001 ej siva metalik

Van mreže bgdvinko

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #26 poslato: 20. Okt, 2020. 14:22 »
4 Faults Found:

16825 EVAP Emission Control Sys P0441- 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent

16522 Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2    P0138-35-00 Signal too High

17549 Load Calculation Cross Check
P1141-35-10 Implausible Value - Intermittent

16514 Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0130-35-10 Malfunction in Circuit - Intermittent

Malo oko ovih prijavljenih gresaka. Po meni bi ovde trebalo obratiti paznju na lambda sonde...
P0441 Sistem isparavanja goriva (EVAP) - detektovan neodgovarajuci protok
P0138 Lambda sonda sa grejacem (HO2S) 2, grupa 1 - visok napon
P0138 Lambda sonda (O2S) 2, grupa 1 - visok napon
P0130 Lambda sonda (HO2S) 1, grupa 1 - kolo neispravno radi
P0130 Lambda sonda (O2S) 1, grupa 1 - kolo neispravno radi
17549/P1141/004417 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
Possible Causes
Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71) faulty
Vacuum Lines faulty
Possible Solutions
Check Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71)
Check Vacuum Lines
Check Engine Operating Conditions => Meas. Blocks
Special Notes
Uwe: I think this code is set when the airflow being measured (or otherwise calculated) by the ECU doesn't make sense given other operating parameters such as RPM and throttle opening, manifold pressure, etc.

  • Vozi: Skoda fabia 1.2 htp 2007

Na mreži pajapop

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #27 poslato: 20. Okt, 2020. 14:38 »
A voleo bi cujem i vase misljenje oko ovog curenja goriva prilikom tocenja.

 Pa ja sam ti u proslom postu nagovestio mogucnost ostecenja filtera za aktivni ugalj tako da je u njega prodrlo gorivo (umesto benzinskih para) jer postoji mogucnost prelivanja goriva usled punjenje "do vrha". Pazi...nekad je bilo obicno crevo u gornjoj zoni rezervoara...izvuceno negde do iza branika ili zadnjeg kosa i benzinska isparenja su isparavala u atmosferu. Sad kod ovih novih sistema, ta isparenja se kupe u taj filter. Znaci, to crevo je povezano sa tim filterom. Trebo bi na tom vodu i da postoji i ventil pritiska u rezervoaru...Uglavnom, moze se desiti da benzin prodre u filter i da ga natopi. Jos ako stalno postoji priliv...tim gore. I sad...od tog filtera treba da ide "odvod" ka usisnoj grаni i na toj liniji je ventil koji to regulise. Normalno, kad se otvori ili zatvori...ta isparenja se podpritiskom usisavaju u granu i kao takva obogacuju ili osiromasuju smesu. Obogacuju je ako su ugljovodonicna isparenja velika (koncentrovana), ili osiromasuju ako je kolicina ugljovodonika mala ili je nema...pa prakticno "cist" vazduh se usisava kao dodatak vazduhu koji se inace usisava, pa oni u zbiru osiromasuju smesu. I sad, prva lambda sonda kontrolise kolicinu nesagorelog kiseonika, pa se kaze, ako je kiseonika u izduvnim gasovima malo onda je smesa bogata, ako ga je mnogo onda je siromasna...Ako je u propisanim granicama onda je OK..tj...Lambda = 1. Ako je sve OK ona ne reaguje, ako je kiseonika malo/mnogo, povecava ili snizava signal ka upravljackoj jedinici i menja se vreme ubrizgavanja goriva cime se regulise sastav smese..Vise/manje goriva, bogatija/siromasnija smesa...Ova druga sonda, ona je kontrolna...proverava kolicinu kiseonika u katalizatoru i ako ga je vise ili manje isto tako povecava ili snizava signal ka upravljackoj jedinici i isto tako regulise smesu...njjih dve se medjusobno "dopunjuju" da ne kazem koriguju...Uglavnom, mora postojati jedan balans izmedju njih. E sad...ako postoji disbalans onda su to greske vezane za katalizator...al to je neka druga prica...Ali prva sonda, "upravljacka", ona je ta koja prva odredjuje smesu...Druga, "kontrolna" koriguje i izbacuuje gresku, palil MIL lampicu, ako nesto nije u redu...Mada ce se MIL lampica upaliti i nezavisno od toga usled kvara na onom famoznom ventilu ako to postoji neki problem. Sta ti treba sad da uradis? Da odes do tog majstora...da skinete taj ugljeni filter...da ga pregledate..procenite da lli je napunjen gorivom...kakvo mu je sace unutra...po potrebi zamenite. Skinete taj cevovod, pregledate taj regulacioni ventil, da li je zaprljan, kako je prohodan..da nije zaglavljen...I da tu sumnju otklonite. Onda obrisete gresku i vidite da lli se ta greska ponavlja. Ako se ne ponavlja, znaci to je sredjeno..sad se pozabavite lambda sondama...NOrmalno, tada ce te utvrditi i stanje katalizatora. Samo se treba covek malo oko toga pozabaviti..... bravo2
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže noleZapočeo temu

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #28 poslato: 28. Okt, 2020. 22:53 »
Pozdrav.Juce sam uspeo da iskontrolisem kompletan EVAP sistem:
EVAP ventil kod boce sa rashladnom tecnoscu je u redu (tokom probe on se aktivirao na vecim obrtajima i prohodan je)
Crevo od EVAP ventila do boce sa aktivnim ugljem je prohodno.
Sadrzaj boce nisam mogao da proverim jer ne vidim nacin da je otvorim ali je prilicno lagana(to jest nema u njoj benzina), e sad tu me muci jedna stvar a to je da na dnu boce postoji jedna rupa fi8 i kad duvam u bocu tu takodje izlazi vazduh da li je to fabricki ili je neko to probusio zbog necega.
  • Vozi: skoda fabia 1.4mpi 2001 ej siva metalik

Na mreži pajapop

Odg: Problem sa lancem, kako da proverim zategnutost
« Odgovor #29 poslato: 28. Okt, 2020. 23:58 »
Koliko se ja razumem u "nauku i tehniku"...tu bi trebao da postoji ventil za "ispiranje" filtera od aktivnog uglja. Ono sto ste vi/ti proveravali je vantil za regeneraciju filtera od aktivnog uglja. Znaci, tebi fali ventil za ispiranje. Znaci, posto je potrebna regeneracija filtera od aktivnog uglja ona se vrsi tako sto se spoljasnji vazduh usisava u njega pomocu potpritiska u usisu a kroz taj ventil "za ispiranje", a doziranje se vrsi preko ventila za regeneraciju. Znaci imas nezaptivenost sistema. jaoooj..boze...sve je tako "zakukuljeno i zamumuljeno... wall1
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.



Pretraga foruma [Google]