Pozdrav drugari !
Naleteh na ovaj odlični forum, a u procesu sam kupovine svog prvog automobila. Do sada sam se koristio porodičnim automobilom, ali došlo je vreme da nabavim svoj. U porodici smo imali nekoliko različitih i trenutno otac na moj nagovor vozi Octaviu A5 iz 2006, limuzinu sa finim paketom opreme. Ja nisam bio u mogućnosti zbog odsustva da pomognem pri kupovini, ali izleda ima neki problem sa razvodom paljenja ili šta već koji uzrokuje da 1.6 FSI motor trese na leru i manjim brzinama obrtaja, dok se ne ugasi. Vozio je dva puta u Krnjaču u ovlašćeni servis i nešto su kao rešavali, da bi se na kraju lampica ponovo upalila i ponovo procedura nastavila. S obzirom da je čovek često na terenu, nije imao živaca da se sa time više nateže sa njima tamo, ali je bio vidno razočaran. Lepo ugasi i upali auto i vozi dalje. Žao mi je što zbog takve stvari može da ima lošiji utisak o autu ili brendu, a autom je oduševljen. Uglavnom ovo ćemo rešavati ovde na forumu, ali eto u sklopu teme sam dodao.
Uglavnom želeo bih da kupim auto i u fokusu mi je polovan Yeti i eventualno Golf V ili VI kao rezervna opcija, prva godišta dakle 2009, 2010. Meni srce vuče ka Yeti-ju jer je terenac i mogu se naći sa manjim gradskim motorima. Imamo gradski auto, a po našim putevima i za neke prigradske lokacije ovo bi značajno doprinelo užitku. Prelazim dnevno oko 80ak kilometara zbog posla, pa bi mi trebao i pouzdan auto. Najradije bih uzeo benzinca i to nekog običnog atmosferca, jer zaista nemam ambicije što se vožnje tiče, dosta važniji mi je komfor i pouzdanost automobila tj. jeftino održavanje. Ono što mi je dostupno kada sam gledao po oglasima je 1.2 TSI, ali pretražujući internetom svi popljuvaše ovaj motor i sad se zaista dvoumim oko kupovine. Veoma mi se sviđa Yeti iako je sad već diskontinuiran model.
Kakve su vaše preporuke, da li razmatrati kupovinu ovog automobila i dalje uzimajući u obzir sve navedeno i prelazak nekih 15000KM godišnje sa autom. Kakva su vaša iskustva sa njime? Zanima me aspekt održavanja kod ovih turbo benzinaca? Onaj Todorović je baš populjavao i taman razmišljam hajde i ako ode lanac svakih 50 hiljada kilometara, pa i to se zameni. Eventualno turbina jednom u radnom veku. To je trošak oko nekih 500injak evra. Međutim on reče da je kao i konstruktivno taj motor loš i da je za otpad na 150 hiljada kilometara. Video sam ih po oglasima i sa 300 hiljada pređenih, pa su mi njegove izjave malo upitne.
Uglavnom, meni su baš dostupni ti automobili sa oko 150 hiljada pređenih, pod uslovom da je to originalno. Šta mi vi možete preporučiti? Da bežim od ovoga sa mojim zahtevima i jurim kao nešto sigurno Golfa atmosferca ili ipak ne?
Takođe, zanimaju me cene delova koji isto po našim putevima lako da odu tipa kugle, krajnice, amortizeri i sl.?
I još jedna eventualna stvar jeste mogućnost preprodaje nakon tipa 3 godine, jer kako stvari stoje verovatno ću tada pisati iz neke strane države. Dakle, da li su problematični s tog aspekta ili postoji i dalje relativna potražnja za njima iako su diskontinuirani?
Nadam se da vas nisam udavio.
Hvala unapred svima
