Autor Tema: Kocnice Superb 2.0tsi 272 ks  (Pročitano 1443 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže petarst

Odg: Kocnice Superb 2.0tsi 272 ks
« Odgovor #15 poslato: 18. Avg, 2021. 03:52 »
Петре зар није код тебе 2.0 190кс дизел?

Da dizel je, mislim da je 200 valjda :)

Van mreže petarst

Odg: Kocnice Superb 2.0tsi 272 ks
« Odgovor #16 poslato: 18. Avg, 2021. 03:55 »
Pa pocinje da trazi jaci pritisak kocnice a slabije staje.
Daleko od toga da mi se desava svaki dan i da bih rekao da su kocnice lose,ali na krivudavom putu kad se vozi ostro posle par kikometara pocne da se oseca pad kocnice. Daleko od toga da mi je to svakodnevna pojava i da mi "kvari" auto,jbg ni drugi auti te snage nisu nista bolji(sta vise na nekom testu karavana d segmenta koji sam citao pre godinu dve upravo superb je imao najbolje kocenje u klasi).
Mene najvise interesuje da istrazim kako ce stock kocioni cilindar to da nosi,a ako nadjem povoljnu kombinaciju za celjusti stavicu,ali ako ima previse nepoznanica ili bude preskupo onda nista.

I nije red da vise spamujemo coveku garazu.

Upravo ovo sam i ja primetio ako vec moram da menjam diskove i plocice stavio bih nesto bolje u odnosu na ovo sto imam sada.

Van mreže Maksimus

Odg: Kocnice Superb 2.0tsi 272 ks
« Odgovor #17 poslato: 26. Avg, 2021. 11:53 »
Ako je problem grejanje imas vec pomenuto resenje sa vecim diskom(340mm) i prednjim klestima sa baznog porsche macana. Samo mora neko da ti napravi krajeve kocionih creva,mada cak mislim da sad vec ima i gotovih da se kupi buduci da je to cesta modifikacija na mqb vozilima.

Druga varijanta ti je da na fabrickom set up-u uzmes neku sportskiju plocicu,tipa yellow stuff.

Te "keramicke" plocice su u 90% slucajeva zapravo losije resenje zamisljeno za manje prasine i duzi vek trajanja a ne performanse,nego kod nas ga trgovci uvaljuju jer ljudi pomisle da to ima neke veze sa pravim keramickim kocnicama sa sportskih automobila.

Na mreži nidza

Odg: Kocnice Superb 2.0tsi 272 ks
« Odgovor #18 poslato: 27. Avg, 2021. 01:13 »
Ne bih ja keramiku stavljao.

340 je standardni disk za Octu RS, što bi tražio Macana ili tako nesto, a što bi uopšte menjao sve to, stavi bolje nešto od fabrike u postojećoj dimenziji klešta. Ili, fabrički disk da se sa tim ne zezaš, a pločice je lako zameniti ako ne budeš zadovoljan.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021