Autor Tema: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..  (Pročitano 20413 puta)

predragas, cacak, Sica, srsa, R3mba i 20 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže T0nk

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #30 poslato: 07. Maj, 2020. 15:01 »
Pozdrav ljudi, novi sam na forumu, pa ne bih puno da dosadjujem, ali imam par pitanja pa nemojte me ubiti :D Naime matorac je buduci vlasnik Scale 1.5 tsi MT (porucice u narednih par nedelja auto pa ko zna kada ce stici, sa obzirom na trenutno stanje). Voleo bih da cujem vlasnike 1.5 tsi kako ste generalno zadovoljni motorom (citao sam sve postove u ovoj temi), i ako ima neko nesto novo da doda i u vezi "Kangarooing" i "stalling" u drugoj brzini pri sproj voznji, koje je navodno resio update software-a. Takodje sam listao i temu "Stize:1.5 tsi", gde ste pominjali Gasoline Particle Filter, pa ako imaju vlasnici ovog motora i nesto povodom toga da dodaju, mislim pre svega da li se uopste i ako da, u kojoj meri se to odrazava na odrzavanje auta.

Kolega iznad ti je napisao tocno kako je u vezi Kangarooinga i GPF-a.
Ja ti mogu napisati opći utisak na motor. Vozim ga točno 2 mjeseca u Kodiaqu sa DSG-om, oko 2200km sam napravio. Opći dojam mi je stvarno OK. Očekivao sam i manje od ovog motora. Da se stvarno lijepo voziti i nije mlitav i mrtav kao sto sam ocekivao. U Sport modu stvarno ima lijep odziv na gas.  Prije sam vozio Accorda 2.4 sa 200 konja i očekivao sam značajan pad i razočaranje ali nije baš tako loše:) Za jedan obiteljski auto stvarno dovoljno i nije preslabo. Dovoljno je. 
  • Vozi: Kodiaq 1.5, DSG Style Plus, 2020g

Van mreže sale.kriminale

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #31 poslato: 08. Maj, 2020. 00:28 »
Ima li neko da vozi 1.5 TSI sa manuelnim menjačom (MT). Voleo bih da čujem kako se ponaša sa MT-om jer na Briskodi se priča da je taj motor najbolja kombinacija sa DSG-om jer nema tromosti i slično, ali ja priznajem samo H etero menjač pa ako neko ima iskustva bio bih mu zahvalan. Da li je trom u nekim situacijama i da li je to samo do prilagođavanja načina vožnje i slično.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže Zarko

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #32 poslato: 08. Maj, 2020. 00:35 »
Imam ja manuelni menjač, ne znam meni je ok doduše auto je veliki i nije za divljanje ali je jeste malo lenji do 2 hiljade obrtaja ali posle toga može lepo da podivlja bas, stvar navike brzo se naviknes i još brže naučiš ako ti zatreba da može da povuče i kako da, menjaš brzine.

Van mreže SuperB

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #33 poslato: 08. Maj, 2020. 01:40 »
Da li taj 1.5tsi ima opciju gasenja dva klipa i toku voznje kao moj 1.4tsi?

Van mreže fobia24

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #34 poslato: 08. Maj, 2020. 06:37 »
Ima.

Van mreže SuperB

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #35 poslato: 08. Maj, 2020. 06:58 »
Moje skromno iskustvo sa 1.4tsi 110kw 150ks za koji mislim da je skoro isti kao 1.5tsi je da je sasvim ok motor i sasvim korektna potrosnja. Lepo "nosi" Superb.

Van mreže Salle

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #36 poslato: 21. Feb, 2022. 13:58 »
Pozdrav ljudi, bio sam skeptican povodom 1,5 tsi i kangarooing sto sam citao na Briskoda, naime cale je uzeo 2020 Scalu 1.5 tsi Style i auto je stvarno jako dobar. Motor vuce fantasticno, paket opreme je stvarno dobar i za godinu ipo dana oko 10.000 km je samo presao i stvarno je auto sjajan i za magistralu i za autoput. U gradu mi se ne svijda sto ne trosi malo i sto mu treba dosta vise vremena da se zagreje (zimi pogotovo) nego moja fabija 1.2 tsi (2016). Sto se tice kangarooing problem se resava tako sto se auto pusti 15-20 sec u leru da spusti obrtaje cim se upali i onda se ne javlja uopste cak ni zimi, ako se odmah nakon hladnog starta krene onda se javlja to poskakivanje auta ali ako se stisne gas makar do 1500 obrtaja nema problema, znaci jedino kada ume da se javi je na hladan start kada se auto vozi bukvalno bez gasa po parkingu. Mozda jedina zamerka za auto je sto ima 205/55/R16 tockove pa cesto proklizne cak i kad su gume ugrejane, videcu mozda da mu nabavim 225/45/R17. Sve u svemu motor fenomenalan za SCALU, KAMIQ, KAROQ, OCTAVIU dusu dao, mozda za SUPERB i KODIAQ bi mu falilo snage ali ne verujem da je los ni za njih.
  • Vozi: Fabia 1,2 tsi Ambition (2016), Scala 1.5 tsi Style (2020)

Van mreže lonely_wolf

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #37 poslato: 21. Feb, 2022. 20:52 »
Hmmm...
Kao da nemamo isti motor, ja na svom nisam primjetio kangarooing niti bilo kakve oscilacije u radu i mislim da je to davno završena prica update-om softvera.
Također nisam primjetio da mu treba vremena da se zagrije, čak i na ovim Bosanskim -15, jer vec poslije par kilometara pojavljuje se prva-druga crtica od termometra.
Potrošnja je relativna i u zavisnosti od režima vožnje i gustine saobračaja ali ako se vozi umjereno i racionalno mislim da iznenadi čak i neke "dizelaše" :))
Snage u Superbu ne fali, lijepo on to vozi bez nekog primjetnog napora i kada poćne da ubrzava od 1800rpm ne prestaje sve do 5000 i sve se to dešava linearno bez kick-ova pa se nekad i ne primjeti da se npr. u 4° prenosa vozi 160km/h.
Sve u svemu motor je tih i uglađen, lijepo ubrzava i ima sasvim dovoljno snage mada bih ja volio da je obrtni moment nešto veći ali šta je tu je (ide stage1 ćim istekne garancija :) ). Što se tiće potrošnje ulja ja sam za nepune dvije godine i 44.000 dosuo 0.9l 0w30.
Održavane je sasvim zadovoljavajuće i sem redovnih servisa nisam imao drugih zahvata na samom motoru i cijene su u prosjeku oko 150€ (do sad odrađena 3 servisa)

65%-grad; 35%-magistrala/AP


100% magistrala (Sarajevo-Posušje)
  • Vozi: Superb_3 FL Style+ 1.5TSI MT6

Na mreži AleksandarAca

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #38 poslato: 21. Feb, 2022. 20:56 »
Maltene ista dugorocna potrosnja kod mene 2.0 TDI 150KS...

Van mreže maxim

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #39 poslato: 22. Feb, 2022. 07:53 »
Pozdrav ljudi i od mene. Vlasnik sam Scale 1.5 TSI sa DSG-om od juna prosle godine, do sada 8k presao, sasvim zadovoljan, jedini problem sa multimedijom i komandam na volanu na levoj strani upravljaca. Slazem se sa recenim od strane Wolfa i Salleta, motor ne trosi malo u gradskoj voznji, leti 8.5, zimi i do 10, ali meni je to 95% voznje. Takodje, bulevarska voznja po ume da sidje i na 6-6.5. Tako da, odlicna motorizacja po meni. Moj prosek od pocetka 7.7 - dugorocno, auto-put tempomat 140, 6.4/100km, magistrala, Bosna cela, Durmitor prosle godine, cca 1300 km, 5.0 - nije lose.
  • Vozi: Skoda Scala

Na mreži Mihailo

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #40 poslato: 22. Feb, 2022. 11:25 »
Isto toliko trosi i 1.2 kod mene u oktaviji...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže SuperB

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #41 poslato: 22. Feb, 2022. 18:19 »
1.4TSI motor, posle 2 godine koriscenja potpuno zadovoljan, prosecna potrosnja 6.5l, grad nekada 7 i ispod 7 (uvek sipam skuplje gorivo ako to ima neke veze  ;)) , zavisi kako ga vozim, a pazljiv sam sa gasom. Kada budem uzimao noviju uzimam opet isti motor, znaci 1.5TSI. Superb ide odlično sa ovim motorom, bar sam ja zadovoljan, i auto put i gradska voznja. I da trosi 10l opet bi ga uzeo  :) jos jedna prednost miran i tih rad.

Van mreže munja23

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #42 poslato: 21. Okt, 2024. 10:04 »
Tako je, momci. Bio i video,a kazem poigrajte se malo na konfiguratoru i videcete da je granica nebo!  ;) https://cc.skoda-auto.com/srb/sr-Latn-CS/
Toliko ima toga od opreme, sad su to nekako upakovali u grupe od vise manjih celina...i covek se zanese,mic po mic,napakujes jos ovo i jos ovo i tu si na 27,28k € kad bi napakovao sa svim zeljama. Meni je glana stvar 150ks,a ostalih bih mogao da se odreknem.
Pitanje za @munja23 , molim te,vidim da vozis vise modela-da li si zadovoljan sa 1.5tsi? Da li lepo nosi te sasije, potrosnja ulja? Kakvi su utisci?

Hajde ovako da krenemo. Trenutno u porodici vozimo 3 auta sa manje više sličnim 1.5 TSI motorima, pa mogu da donesem sud:
- 2021 Audi A3 Advanced 35 TFSI MHEV S-Tronic (1.5 motor)
- 2022 Škoda Kamiq Monte Carlo 1.5 TSI DSG
- 2023 Škoda Karoq Style 1.5 TSI DSG

Audi je najekonomičniji zbog svoje konstrukcije i aerodinamike, težine, u odnosu na ostala dva modela, ali i zbog MHEV motora.
Kada idemo na neki dalji put, natočimo do čepa i range bude u okviru 880-920 km i to vožnje. Primera radi natočimo kod Sremske Mitrovice, vozimo do Montegrotto Terme u Italiji i mamo još 100-ak kilometara. Sve auto-put 130-140 tempomat. U gradu je takođe dosta štedljiv jer taj hibridni motor čim pustiš gas, gasi motor, a elektromotor preuzima sve ostalo, servo, svetla, klimu, radio, itd. Sa njim smo prešli oko 57,000 km i super smo zadovoljni motorom. E sad što se tiče potrošnje ulja, pošto je auto službeni, Porsche je setovao servis na 2 godine ili 30,000 km. Jednostavno već na 20,000 km mora da se dolije ulje. Nema trika da izdrži 30,000 km. Ako mene pitaš ti intervali 2 godine ili 30,000 km su potpuno besmisleni, ali lizing kuća i salon (što je u principu ista firma) tako setuju. U Audiu je izuzetno lepo setovan auto, jako ima dobar odziv na gas i baš smo zadovoljni. Prosečna potrošnja od preuzimanja do sada je 6.8 l/100km.

Karoq je moj službeni auto i vozim ga svakodnevno. On je moram da priznam dosta tromiji od Audija i nema MHEV. Zna da bude izuzetno ekonomičan, a zna da bude i dosta neekonomičan, zavisi gde i kako ga voziš. Skoro smo bili na moru do CG, prosek tog rezervoara je bio 6.2l/100km. Natočili smo u Užicu, spustili se do mora, vozili dole nedelju dana i natočili u povratku u Nikšiću, iako je mogao da izdrži još 100 km sigurno do Šavnika. Dakle prešli smo 736 km i mogao je još 100. Super ekonomična vožnja po uzbrdicama nizbrdicama. U gradu, kreni stani između 9 i 10 litara. DSG lepo radi, mada neuporedivo slabije vuče u odnosu na Audia. Masa, loša aerodinamika... Nisam dolivao ulje do sada, a i interval je na 15,000 km.

I za kraj Kamiq. Taj auto leti kako ide, što je super, ali ujedno i nekako pri naglom ubrzanju treba čvrsto držati volan jer jednostavno je dosta lagan, a motor je dosta snažan. Na otvorenom i auto putu troši neznatno više od Audia, a ide isto, ako ne i bolje od njega. Za sada nisam dolivao ulje na njemu, pređe se oko 10-ak hiljada za godinu dana.

Dakle svi automobili manje više dobro idu, ali meni sve to i dalje ne ide nikako. To je ono prokletstvo kad pre toga voziš nešto bolje. Ko je ispratio, imao sam 2019 Octaviu RS 245 DSG, koju sam prodao kad sam dobio službeni auto. Sve u poređenju sa njom je neuporedivo lošije :)

Što se tiče kvaliteta izrade, Audi je tu osetno bolji u kvalitetu. Kamiq poprilično loš kvalitet za cenu koju nudi, a Karoq solidan, mada ni jedan ni drugi ne mogu da se porede sa Yetiem koji sam imao od 2013. do 2019. Takav kvalitet na malom cross-overu se neće ponoviti u Škodi.
« Poslednja izmena: 21. Okt, 2024. 10:09 munja23 »
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2023 Fabia IV 1.0 TSI

Na mreži sheytan

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #43 poslato: 21. Okt, 2024. 12:04 »
Ako sam dobro razumeo, Yeti je bio neuporedivo bolje izradjen?
  • Vozi: Forester 2.0 2008., Tucson 1.6T 2023.

Van mreže munja23

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #44 poslato: 21. Okt, 2024. 13:47 »
O da, nekako je bio sav čvršći. Mada je enterijer delovao spartanski u odnosu na Karoqa i Kamiqa, gde sam sve prolazio sa tim autom, po kakvim putevima, nije čulo jedno škripuckanje niti bilo šta slično. Šteta što je bio 1.2 motor. Da je bio jači motor, ne bih ga nikad prodavao.
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2023 Fabia IV 1.0 TSI