Autor Tema: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..  (Pročitano 21808 puta)

predragas, srsa, Robby, observer, Bokinjo, Mihailo, Koja2422, Sica i 27 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Robby

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #60 poslato: danas u 15:16 »
Taj elektromotor ima funkciju starter-generatora. Prevedeno, imaces fin "sut u guzicu" kad obilazis kamion, integrisan je sa motorom i radi perfektno. Benefit je jos 0.5 lit nize od klot 1.5tsi. I imaces jos i lepo svojstvo da ne propada sva energija od usporenja, dopunjava ti mini-bateriju. Ukratko, fin sistem, zavrseno sa dizelima. Skodilac ovakav vozio nisam,ali jesam Swift sa 94 ks i 1.2 atmo i isao je bas dobro.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Na mreži varicak

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #61 poslato: danas u 16:29 »
Hvala, hvala. Odgledao sam i masu klipova oko toga, ali mi i dalje nije jasno kako daje to dodatno ubrzanje ako nije povezan sa točkovima, da li podiže obrtaje SUS motora pre nego što se sam dovoljno zavrti ili ....

Na mreži AcoSk

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #62 poslato: danas u 16:33 »
To je ustvari alternator koji preko kaisa pomaze motoru (pored toga sto proizvodi struju)

Na mreži Robby

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #63 poslato: danas u 17:28 »
@varicak u sustini, evo jedan lep primer kako to radi. Motor ima najvecu potrosnju prilikom ubrzavanja. Ovaj sistem upravo ovde postize stednju tako sto "zavrti" motor do optimalnog broja obrtaja, iz statike. Njegova baterija je taman dovoljna za pokretanje el.motora (alternator isto nemas, ovo ti radi sve). Ali , plus i u toku voznje pomogne kod naglog ubrzanja. Mnogo brze ces postici opseg rada 1500-3550 ob/min i 250Nm.
https://youtu.be/Lfvig36a3og?si=YCrozQs-0h562rUF
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024