Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: 16685 greska na dijagnostici....?  (Pročitano 288 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže mijodragTopic starter

16685 greska na dijagnostici....?
« poslato: Oktobar 02, 2020, 19:25:51 posle podne »
Ljudi pomagajte oslepecu.... Promenio bobinu na prvom cilindru.... Nije. Motor radi perfektno. Potrošnja posle 13 godina jos uvek  moze 5 litara na 100km.zamenio svecice, opet prvi cilindar. Ocistio dizne opet prvi. Sve rotira opet prvi cilindar. Pali mi lampicu za check engine. Uvek 16685. Drug mehanicar kaze produvo-sprzio ventil. Provozao auto i kaze ide ko metak i na divljanje i na kiljavljenje. Auto je fabia 1.2 htp 2007 ambijent 3 cilindra... Bio kod jos 2 majstora... Svi kazu moras radis ventile.jel imo neko ovakav problem! Nece on mene da odere za rad, nego muka je i za mene i za njega ako je neka glupost..... Pomoc.... 😭
  • Vozi: skoda fabia 1.2htp 2007

Na mreži milosgranice

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 02, 2020, 20:10:17 posle podne »
Izmerite kompresiju i resen problem, bar je na benzincu lako
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži pajapop

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 02, 2020, 21:19:13 posle podne »
.... Promenio bobinu na prvom cilindru.... Nije. Motor radi perfektno. Potrošnja posle 13 godina jos uvek  moze 5 litara na 100km.zamenio svecice, opet prvi cilindar. Ocistio dizne opet prvi. Sve rotira opet prvi cilindar. Pali mi lampicu za check engine. Uvek 16685. …ide ko metak i na divljanje i na kiljavljenje.. nego muka je i za mene i za njega ako je neka glupost.....

Pazi…kod greske 16685 je specifican kod VW proizvodjaca a odnosi se na izostanak  sagorevanja, tj detekciju neravnomernog rada, I to mislim na 1. cilindru.  Inace, uzrok neuspelog paljenja je odsustvo varnice, loseg dopremanja goriva ili slabe kompresije. A svaki od ovih razloga ima sad  I svoje uzroke… Medjutim, izostanak paljenja I sagorevanja ima svoje posledice kao sto je pad snage motora, narusavanje kvaliteta izduvnih gasova…kasnije dolazi I do ostecenja motora usled spiranja uljnog filma sa cilindara od strane nesagorelog goriva, pojacanog habanja klipova, karika.. ostecenja katalizatora,…E, ali koliko sam ja shvatio ti nemas problema u radu motora niti osecas neki problem? Auto ide dobro, vuce normalno???.  Znaci, treba razmisliti sta to moze biti da auto radi normalno, a da se tebi pali lampica I da ti izbacuje tu gresku...???. Ja mislim, logicki, da bi problem mogao biti samo u detekciji…tj u nadzornom sistemu. A ona se zasniva na registrovanju putem pracenja broja obrtaja kolenastog vratila a sve preko “ozubljennog prstena” I na osnovu polozaja bregastog vratila. Tu se kontrolise vreme okretanja kolenastog vratila (cija je rotacija izdeljena u sektore I brzina prolaska sektora preko senzora)…Mislim da taj problem, ako je prsten ostecen ili razlabavljen, da ce dati pogresan signal prema kompu a moguce da nece dovesti do poremecenog rada motora. U savakom slucaju…osnovno je proveriti kompresiju u cilindrima..uporediti velicine….Ako je kompresija identicna, onda si “na konju”…onda je neka sitnica.  Ali, I dizne…kazes da si ih cistio, ali kako mozes da proveris njihove ventile??? Mozda je ipak I do dizne??? A moze da bubde I do upravljacke jedinice motora.  Neka interna greska… A kakva je svecica na tom cilindru kad je skines. El je nagaravljena ili “normalna” kao ostale? Ako je jedna nagaravljena onda stvarno imas problem sa paljenjem….
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže mijodragTopic starter

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 03, 2020, 17:58:50 posle podne »
Stare svecice su bile ok. Malo veci zazor, ali ok. Sa novom isto pali gresku. Dizne smo cistili opet greska na kecu. Rotirali 1. 2. Opet na 1.pokazuje gresku. Probacu ovih dana da merim kompresiju. Ako pokaze da su ok sta da gledamo dalje? Karike,lanac?sto je najgore u svemu bas sam malo prestao za 13 godina... 106.000
« Poslednja izmena: Oktobar 03, 2020, 18:07:14 posle podne mijodrag »
  • Vozi: skoda fabia 1.2htp 2007

Na mreži milosgranice

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 03, 2020, 18:12:53 posle podne »
Ako je kompresija ok onda instalacija, nema sta drugo
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži pajapop

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 03, 2020, 19:25:56 posle podne »
Stare svecice su bile ok. Malo veci zazor, ali ok. Sa novom isto pali gresku. Dizne smo cistili opet greska na kecu. Rotirali 1. 2. Opet na 1.pokazuje gresku. Probacu ovih dana da merim kompresiju. Ako pokaze da su ok sta da gledamo dalje? Karike,lanac?sto je najgore u svemu bas sam malo prestao za 13 godina... 106.000

 OK,shvatio sam, promenio si svecice, zamenio mesta dizni, bobinu i uvek pokazuje na 1. cilindar. Znaci nije nista od toga kao tih aktuatora. Problem i jeste u tome sto pokazuje samo na taj jedan cilindar a objektivno nemas nekih problema u radu motora. Koliko ja shvatam?Mislim, da neces moci nista da preduzmes dok ne izmeris kompresiju u tom cilindru. MOgao bi i da proveris sastav izduvbih gasova.  To je osnovno...E sad sta ako je kompresija dobra? Izduvni gasovi dobri? Pa to onda moze biti samo u detekciji broja obrtaja ( neki "neverovatni signal") nesto u vezi onoga sto sam ti napomenuo, zatim nesto do instalacije..kontak u dzeku sa bobinom...ostecenje izolacije zica, negde..ko zna gde ( wall1)...Veruj mi, jednostavnije bi bilo da je pregoreo neki venti...Mozda je nesto i do ventila. Mozda ne toliko da pokaze u radu motora, ali elektronika ga registruje a ona je mnogo osetljivija od naseg subjektivnog osecaja wac1
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže mijodragTopic starter

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 03, 2020, 19:58:55 posle podne »
Jebem ti elektriku. Nista idem na proveru kompresije. Pa izduvni glasovi. Pa onda cu videti kakvo je stanje. Javljam sta sam uradio za koji dan. Hvala na pomoci.  bravo2
  • Vozi: skoda fabia 1.2htp 2007


Van mreže bgdvinko

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 03, 2020, 20:49:49 posle podne »
Pa najpre kompresiju meriti, naravno. Ako bude dobra, dobro je. Predpostavljam da nisi ubacio bombinu neku polovnu, stavita je nova. Kako sam razumeo auto ima solidnu vucu sad zasad, ali se stalno javlja ista greska.
Ovo sve navodim sto sam i ja nedavno imao slican problem, vec je pisato o tome, isto fabia htp 2007 god. Samo sto je kod mene prijavljivao gresku na trecem cilindru. Menjata bombina, pa posle i ostale dve, bilo se kao stanje popravilo, ali je pocela ubrzano da gubi vucu, najpre na autoputu, posle i po gradu. Za neko krace vreme poceo problem  i sa palenjem.....
Konkretan kvar na kraju ispade katalizator. Zapusen, sav se sasuo umutra...
  • Vozi: Skoda fabia 1.2 htp 2007

Van mreže mijodragTopic starter

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 03, 2020, 21:45:39 posle podne »
Pa sta uradi?
  • Vozi: skoda fabia 1.2htp 2007

Van mreže bgdvinko

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 04, 2020, 07:43:49 pre podne »
Zamenio katalizator, sad za sad vuce bolje nego kad sam je kupio pre oko dve godine. Posreci mi se da nadjem polovan koji je dobar samo mu bila napukla izduvna grana na jednom mestu, to odneo kod majstora i zavario mi. Kod njih je izduvna grana integrisana sa katalizatorom pa je verovatno ovaj i zamenjen. Sa ovim polovnim sam finansijski prosao super, za nov su mi trazili 140 000 din. Jbg....bilo mi previse da dam toliko
  • Vozi: Skoda fabia 1.2 htp 2007

Na mreži pajapop

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 04, 2020, 09:01:24 pre podne »
za nov su mi trazili 140 000 din. Jbg....bilo mi previse da dam toliko

 Ja pre godinu i po dana platio toliko celu Fabiju...Leleeee, ce da mi kukamo za karburatorom i cellicnim felnama... =))
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži dixon

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 04, 2020, 10:57:07 pre podne »
Zamenio katalizator, sad za sad vuce bolje nego kad sam je kupio pre oko dve godine. Posreci mi se da nadjem polovan koji je dobar samo mu bila napukla izduvna grana na jednom mestu, to odneo kod majstora i zavario mi. Kod njih je izduvna grana integrisana sa katalizatorom pa je verovatno ovaj i zamenjen. Sa ovim polovnim sam finansijski prosao super, za nov su mi trazili 140 000 din. Jbg....bilo mi previse da dam toliko
Иста прича као и дпф, нов кошта око 1500е и онда се питају што га скоро сви чупају кад се напуни, додуше од кад је кренула прича о контроли 2021 махом се ради чишћење или ebay варијанте из Немачке за 300-400е
  • Vozi: Škoda Superb mk2 (3t) 2.0 TDI CR 170ks DSG

Van mreže mijodragTopic starter

Odg: 16685 greska na dijagnostici....?
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 20, 2020, 09:16:22 pre podne »
Losa kompresija.1.cilindra.ide na obradu. Samo da javim. Hvala svima.
  • Vozi: skoda fabia 1.2htp 2007