Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Skoda Felicia 1.9D - Tesko Vergla - Gasi se na leru -  (Pročitano 99 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MirkoMaliTopic starter

Skoda Felicia 1.9D - Tesko Vergla - Gasi se na leru -
« poslato: Novembar 04, 2020, 18:04:21 posle podne »
Imam problem sa pomenutim autom u naslovu, tacnije Skoda Felicia 1.9D, Auto na kljuc nece da upali, smatram da je razlog tome to sto auto jako tesko vergla odnosno okrece i ako je akomulator u dobrom stanju ( Traktor pali bez problema ), alnaser je remontovan jer je sumnja bila prvenstveno na njega, medjutim opet auto jako tesko vergla kao da je akomulator na izdisaju i ako ga nakon toga skinem montiram na traktor i upalim traktor bez problema sto govori da akomulator nije prazan. Auto na gur-gur upali na kratko bez problema, medjutim u voznji motor menja rad odnosno pojavljuje se neko cekicanje koje se izgubi tokom voznje pa se opet pojavi pa se izgubi pa se opet pojavi i tako u krug, kada se pojavi to cekicanje koje zvuci kao rad motora sa golf 2 1.6d, onda auto slabije vuce, kada se taj zvuk kroz par sekundi izgubi auto poleti kada se zvuk ponovo pojavi kroz pola minut,minut opet krene slabije da vuce i tako u krug, zvuk ne dolazi iz menjaca, pokusavao sam da vozim na razlicim obrtajima i u razlicitim brzinama i uvek se javlja, jedino sto sam mozda ustanovio je da se zvuk javlja na priblizno srednjim obrtajima a retko u visokim, jos nesto jako bitno zbog ceka mislim da je ovo povezano sa teskim verglanjem je to da kada se stisne kvacilo auto se odsecno od jednom ugasi, nakon cega je potrebno ponovo da se gurne ili povuce da bi upalio, nakon sto se pusti gas na leru auto se odsecno ugasi kao da se ugusi motor. ako neko ima ideju sta bi moglo da bude neka napise svaka pomoc je dobrodosla, auto je stajao i nakon nekog vremena sam odlucio da ga ponovo pokrenem, vozio sam ga danas 4-5km na niskim,srednjim,visokim obrtajima i auto ide, trenutni i jedini problem ima sa tim teskim verglanjem odnosno okretanjem motora, i to sto se odsecno ugasi kada se stisne kvacilo ili  auto stavi u leru a ne drzi gas i taj zvuk koji dolazi iz motornog prostora.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.9d

Na mreži pajapop

Odg: Skoda Felicia 1.9D - Tesko Vergla - Gasi se na leru -
« Odgovor #1 poslato: Novembar 04, 2020, 20:24:44 posle podne »
Ja mislim da taj problem sa gasenjem motora i taj zvuk "cekicanja" proizilazi iz loseg tajminga ubrizgavanja goriva.  Kad pocne gorivo da se ubrizgava u cilindar, nesto malo pre gornje mrtve tacke, jedna mala kolicina tog goriva odmah ispari usled toplote koja se tvara prilikom kompresije. Ako pocne da se ubrizgava ranije, znaci da ce paljenje biti kasnije, time ce kolicina isparelog goriva biti i veca. Ali, preostalo gorivo ce se pomesati sa usisanim vazduhom, koga sad proporcionalno ima vise nego sto treba i doci ce do sagorevanja kada dodje do paljenja. Ali,  ovakvo sagorevanje ce dovesti do "pikva" pritiska zbog naglog razvijanja toplote sto dovodi do tog karakteristicnog zvuka. U sustini, tebi je smesa siromasna...Kod visih obrtaja motora kasnjenje paljenja se smanjuje i nestaju pikovi pritiska samim tim i karakteristican zvuk. Takodje, pri eksploziji i dok cilindar putuje na dole, proces ubrizgavanja i dalje traje tako da se jos goriva ubrazgava koje se ne efikasno trosi... Vremenski period izmedju ubrizgavanja i paljenja smese treba da bude sto kraci da b se sto vise smanjila kolicina nesagorelog goriva u cilindru. Sto je taj period izmedju ubrizgavanja i paljenja duzi, to su vibracije i buka visi. Gubitak snage je evidentan...Znaci, to moras da vidis sa podesavanjem pumpe visokog pritiska...Sto se tice teskog verglanja...akukmulator i alnaser su kazes u redu...napamet mi jedino pada losa masa motora sa karoserijom...To mozes proveriti lako...Uzmes kabl za startovanje, stavis jedan kraj na minus klemu akumulatora a drugi kraj na motor...negde na bloku, gde ti je zgodno...Ako sam u pravu, brzina okretanja bi trebala da se poveca. Takodje, moze se pojaviti i malo varnicenje na spoju kabla i motora. E, ako je do toga, to se lako resava, proverom minus kabla i spoja sa karoserijom i postavljanjem dodatne "pletenice", povezivanjem motora i karoserije...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže Angel

Odg: Skoda Felicia 1.9D - Tesko Vergla - Gasi se na leru -
« Odgovor #2 poslato: Novembar 05, 2020, 09:10:33 pre podne »
Hvala na ovako dobrom odgovoru, pogledao sam na internetu kako se nalaze tacke na tom motoru, i sve se poklapaju i tacka na zamajcu i tacka na bregastoj i na pumpi iza remenice postoji rupica kroz koju moze da prodje ekser te debljine i onda se remenica ukoci, sto bi trebalo da je to to, jedino na samoj remenici postoje tri srafa ali to nije otpustano , da li postoji mogucnost da se od guranja ta remenica blago saokrenula u neku stranu?, odnosno da su ta 3 srafa malo popustila, sto se paljenja tice upravo proveravam pa javljam.
  • Vozi: Skoda Felicia