Autor Tema: Problem pri paljenju  (Pročitano 834 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DjeckoZapočeo temu

Problem pri paljenju
« poslato: 23. Nov, 2020. 21:24 »
Pozdrav,

Problem pri paljenju je u pitanju, nov je akumulator (Varta: 60Ah / EN 540A), novi su grijači (Beru), loše paljenje traje unutar jedne sekunde, ne vergla dugo, ono se dešava češće kada je ostavljen preko noći nego kada ga ostavim na nekoliko dana, kada vozim nekin 5, 10, 20 ili 30 km u jednom pravcu gdje dostigne 90°C radne temperature pa ga ugasim na 2-3 h i tada kada upalim - upalim sasvim normalno.
Imam samo dvije mogućnosti: Anlaser je dotrajao pa ne okreće dovoljno jako, prva. I druga, ušao/ulazi zrak u sistem dovoda goriva kroz tandem pumpu jer joj je kraj radnog vijeka ili je postala porozna pa kroz te napukline ili je otkazala dobavna pumpa u rezervoaru.
Vaša mišljenja i iskustva?
  • Vozi: Škoda Fabia Combi (6Y5), 1.4 TDI-PD, 59 kw, 2007.

Van mreže pajapop

Odg: Problem pri paljenju
« Odgovor #1 poslato: 23. Nov, 2020. 23:41 »
... loše paljenje traje unutar jedne sekunde, ne vergla dugo, ono se dešava češće kada je ostavljen preko noći nego kada ga ostavim na nekoliko dana, kada vozim nekin 5, 10, 20 ili 30 km u jednom pravcu gdje dostigne 90°C radne temperature pa ga ugasim na 2-3 h i tada kada upalim - upalim sasvim normalno.

 S obzirom da si pominjao akumulator, pretpostavljam da pod pojmom lose  paljenje mislis na "slabo verglanje", tj. nedovoljan broj obrtaja motora u jedinici vremena da bi se ostvarilo kvalitetno paljenje smese...Ovo, sto si opisao, moze da ide u prilog podglavljjivanju cetkica alnasera, tj, nedovoljnom uplivavanju cetkica u cetkodrzacu. Kad ti auto odstoji preko noci, ujutu je slab kontakt cetkica na kolektoru i imas pad napona...Kad odstoji duze vremena, (nekoliko dana) opruzni pritisak, vremenom ipak odradi svoje, pa je to jutro kontakt cetkica na kolektoru dovoljno dobar za kvalitetnije paljenje...Kad ga vozis duze vremena, opruzni pritisak, vibracije i temperatura ipak odradju svoje i kontakt je bolji i paljenje je bolje. Tako, da ja mislim da je problem verovatno u tome (treba servis alnasera), mada...i problemi sa pumpom...pritiskom goriva mogu dati slicne probleme. Tu treba obratiti paznju i na filter goriva, pritiske pume...sad, nepovrtni ventil, dal ga ima ili nema?....Treba obratiti paznju i na servo kocnice jer tandem pumpa stvara vakum za servo, pa ako ti je kocnica tvrda....onda imas sigurno problem sa pumpom...i slicne stvari... :-[ :-[ :-[

  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže pajapop

Odg: Problem pri paljenju
« Odgovor #2 poslato: 24. Nov, 2020. 00:09 »
 U stari..da probam da se malo dopunim ili spravim da bi bio jasniji: Ako imas problem sa otezanim verglanjem, malim brojem obrtaja motora, onda je problem u alnaseru. ali ako imas normalno verglanje, a duze vremana reba da se ostvari paljenje, onda problem moze biti u dovodu goriva...kao i u samim diznama. Mada, moze tu jos "masa" toga da bude...Moraces do majstora... C:-)
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže DjeckoZapočeo temu

Odg: Problem pri paljenju
« Odgovor #3 poslato: 11. Dec, 2020. 23:42 »
Prijatelju, napokon sam riješio problem i nije bio problem u alternatoru već sa gumicama dizni, zamjenio i sada sve radi kao mahnito. :)
  • Vozi: Škoda Fabia Combi (6Y5), 1.4 TDI-PD, 59 kw, 2007.

Van mreže pajapop

Odg: Problem pri paljenju
« Odgovor #4 poslato: 12. Dec, 2020. 07:47 »
 bravo2 bravo2 bravo2
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.