Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Saveti za vožnju DSG7  (Pročitano 698 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži Maksimus

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #15 poslato: Januar 11, 2021, 10:27:04 pre podne »
DSG nema konverter momenta, već kvačila, te on u D sigurno neće da ih drlja jedno o drugo, već ih razdvoji kao što to činite i sami sa manuelnim menjačem. Slobodno u D na semaforu.


Da li se neko možda setio da pogleda uputstvo ?
Mislim da ih on u D sa kocnicom ne razdvoji "skroz",nego ih drzi blize nego u N i P.
Kad drzi auto na kocnici iz izbacis u N osetis da se auto "opusti",ne onako evidentno kao sa torque converter automatikom ali osetis da je razdvojenije.

S tim sto se apsolutno slazem da ga ne treba mrdati iz D u toku voznje,samo kad duze stojis u mestu a auto radi(cekas nekoga na parkingu npr).
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži dixon

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #16 poslato: Januar 11, 2021, 10:27:10 pre podne »


Bas kad je hladan treba da radi na malom opterecenju sa sto nizim obrtajima. Ja manuelni ne predjem 2000 obrtaja ni uzbrdo dok se ne zagreje, odnosno dok se ulje ne razredi da dobije dobro podmazivanje. Naravno, nikad se ne muci jer treba osluskivati motor.

Ма и мени у мануелном моду не пређе 2000 обртаја (кад ке хладан), али он у D хоће баш испод 1500 да га држи што је мало.

@Maksimus ма у S ми онда развуче 3-4 на 3000-3500 обртаја, што је превише за хладан мотор

Na mreži Maksimus

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #17 poslato: Januar 11, 2021, 11:06:22 pre podne »
Meni iz 3 u 4 ubacuje na 2500.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži dixon

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #18 poslato: Januar 11, 2021, 11:25:13 pre podne »
Баш ћу да пробам за неких сат времена па ћемо видети

Na mreži nidza

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #19 poslato: Januar 11, 2021, 13:35:58 posle podne »
Mislim da ih on u D sa kocnicom ne razdvoji "skroz",nego ih drzi blize nego u N i P.
Kad drzi auto na kocnici iz izbacis u N osetis da se auto "opusti",ne onako evidentno kao sa torque converter automatikom ali osetis da je razdvojenije.

S tim sto se apsolutno slazem da ga ne treba mrdati iz D u toku voznje,samo kad duze stojis u mestu a auto radi(cekas nekoga na parkingu npr).


Druga stvar ja mislim da se tu dešava, kad si u D, on je u prvoj brzini i sa razdvojenim kvačilima, a kad si u N, on je razdvojio i brzine u neutral, i spreman je za parking kočnicu.


Sad sam na brzinu pregledao dokumentaciju za DSG 6, i ima mehaničku parkirnu kočnicu na prednjem diferencijalu, tako da P ima svakog smisla - pored toga što i auto to zahteva kad se ugasi.


Približiće takođe kvačila na klackalicu da spreči da klizi nazad, ali sad sva kola imaju barem hill holder, ako ne i autohold, tako da do tog slučaja verovatno nikad ne dolazi?





  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži dixon

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #20 poslato: Januar 11, 2021, 19:21:49 posle podne »
@Maksimus ево га :/, нормалан гас, није пржен, и ето из треће неће да избаци ни на 2800-3000 обртаја.., чак је и другу развукао добрано.

https://youtu.be/UnzYZZyL6zs

Van mreže Zox024

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #21 poslato: Januar 11, 2021, 19:50:57 posle podne »
Iz prve u drugu se apsolutno ne oseti i na D to uradi bukvalno cim krene, iz druge u trecu nece da prebaci dok ne dostigne 2000 obrtaja ni na manuelnom ni na D, verovatno zbog snage i skretanja duze drzi drugu, sve ostale salta redovno i brzo, zavisi od jacine ubrzanja koju zelim.
Saveti koje sam dobio u ovlascenom servisu su da se na semaforu kao i pri prakticno svakom slicnom ili duzem stajanju prebaci u N da bi razdvojio kvacilo, kao i da ne pritiskam mikroprekidac pri prebacivanju iz D u N, kao ni iz rikverca u Neutral ili Drive da bi ocuvao vek trajanja mikroprekidaca.
U pitanju je DQ381 DSG7


Na mreži Stevan

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #22 poslato: Januar 11, 2021, 20:01:44 posle podne »
Kada se onda pritiska mikroprekidač? Samo kada se ubacuje u ili iz P? Meni malo čudno da se ne stiska mikroprekidač iz R u D i obratno. Mada, možda je i to razlog zašto većini na maloj kilometraži izbacuje grešku u vezi sa ručicom/mikroprekidačem.
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 tdi 2014. god.

Van mreže Zox024

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #23 poslato: Januar 11, 2021, 20:29:25 posle podne »
Kada se onda pritiska mikroprekidač? Samo kada se ubacuje u ili iz P? Meni malo čudno da se ne stiska mikroprekidač iz R u D i obratno. Mada, možda je i to razlog zašto većini na maloj kilometraži izbacuje grešku u vezi sa ručicom/mikroprekidačem.
Kaze da nema potrebe iz R na nize mikroprekidac a na gore iz D moze samo do N, ne dozvoljava menjac bez prekidaca. A sad zasto ne znam, on tvrdi da je zbog ocuvanja mikroprekidaca a da menjac tako funkvionise, nisam strucan i ovo mi je prvi privatni automatik (sluzbene ne racunam), pa sam smatrao da znaju nesto oko toga kad ih i servisiraju

Na mreži AcoSk

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #24 poslato: Januar 11, 2021, 21:26:34 posle podne »
Saveti koje sam dobio u ovlascenom servisu su da se na semaforu kao i pri prakticno svakom slicnom ili duzem stajanju prebaci u N da bi razdvojio kvacilo, kao i da ne pritiskam mikroprekidac pri prebacivanju iz D u N, kao ni iz rikverca u Neutral ili Drive da bi ocuvao vek trajanja mikroprekidaca.
U pitanju je DQ381 DSG7

... a poznato je da su u ovlascenim servisima sve najbolji majstori.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže Zox024

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #25 poslato: Januar 11, 2021, 22:22:07 posle podne »
... a poznato je da su u ovlascenim servisima sve najbolji majstori.
Ima nesto i u tome, zato i pratim ovu temu, ko zna sta je njima u korist a primetio sam koliko ,,znaju" oko nelih stvari

Na mreži Maksimus

Odg: Saveti za vožnju DSG7
« Odgovor #26 poslato: Januar 12, 2021, 01:13:56 pre podne »

Druga stvar ja mislim da se tu dešava, kad si u D, on je u prvoj brzini i sa razdvojenim kvačilima, a kad si u N, on je razdvojio i brzine u neutral, i spreman je za parking kočnicu.


Sad sam na brzinu pregledao dokumentaciju za DSG 6, i ima mehaničku parkirnu kočnicu na prednjem diferencijalu, tako da P ima svakog smisla - pored toga što i auto to zahteva kad se ugasi.


Približiće takođe kvačila na klackalicu da spreči da klizi nazad, ali sad sva kola imaju barem hill holder, ako ne i autohold, tako da do tog slučaja verovatno nikad ne dolazi?
Nidzo,ima li u klasicnom manuelnom menjacu razlike u "napetosti" auta kad drzis pritisnuto kvacilo i menjac u leru ili u brzini?
Zato sam prilicno siguran da su kvacila ipak "bliza" kad je auto u D nego u N,ali ipak razdvojena,ne drzi ga na vagi konstantno,tako da iako je u N nesto rastereceniji ne mislim da je to specijalno bitno.
Mislim da je autohold sad prisutan u svakoj novoj skodi,odlican sistem koji drzi kocnicu pritisnutu dok cekas na semaforu,posle samo pipnes gas i auto krene.
I tu je jos jedan argument u korist drzanja auta u D na semaforu,auto hold se iskljuci kad izbacis id D u N  =))

@dixon Hm,mozda uz laganije ubrzavanje  bi presaltao nesto ranije ali meni na popustanje gasa na 3k mislim da ce uvek presaltati. Mada razliciti auti...
  • Vozi: Superb Sportline 4x4