Autor Tema: Rezanje pneumatika, povecanje sare?  (Pročitano 7637 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže sasacalko

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #15 poslato: 11. Dec, 2013. 17:27 »
Devedesetih je moj otac rezao gume na stojadinu. Koristio je lemilicu, na vrhu je napravio kalup od lima u obliku latiničnog slova U. Rezao je 2mm otprilike. Tim gumama nikad nije prešao 80 km/h, i auto je uglavnom korišćen u gradskoj vožnji (Leskovac) i nije bilo problema. Ja ipak ne bih savetovao nekom da to uradi.  ;)

Van mreže Turbo

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #16 poslato: 03. Jan, 2014. 21:01 »
Po ZOBS-u ugradnja protektiranih pneumatika zabranjena je na pogonsku osovinu auta. Kod kamiona i autobusa, zabrana je za upravljačku osovinu.

Van mreže djordje cacak

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #17 poslato: 03. Jan, 2014. 21:18 »
Komsija je stavio protektirane, i gledao sam ih, nije uradjen samo gazni deo nego sve do prstena koji naleze na felnu. Na oko nema sanse da se vidi da je protektirana. Ide zima pa cemo da vidimo kako ce se pokazati i kako ce se trositi.
Nemoj da me shvatis pogresno da nesto kontriram,ali sam u razgovoru sa vulkanizerom dobio uverenje da se protetika radi samo gaznom delu,tj nalivanje.Mozda su te gume i bile u odlicnom stanju pa su po nalivanju premazane necim da ih osveze.Voleo bih ako neko ima bas sigurnu informaciju da li se protetika radi sa strane sto je malo nelogicno zbog svih onih oznaka i ostaloga,jer onda mogu i da falsifikuju proizvodjaca
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže hirurg

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #18 poslato: 03. Jan, 2014. 21:45 »
Protektovanje se radi samo na gaznom sloju. Nema sanse mogucnosti Itd da se rade bocne strane. Tako da prica o protektu do prstena pije vode u vrticu.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2


Van mreže dulefontana

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #19 poslato: 03. Jan, 2014. 21:47 »
Upravo ti o tome i govorim. Rade bocne zidove zato sto ne pise ni jedan proizvodjac na bocnim stranama, nego su sve neke bzvz oznake tipa letnje nose velikim slovima napisano SPORT, zimske WINTER, stoji indeks brzine i dimenzije gume. To je i meni bilo cudno zato sto znam da se protektiranje radi tako sto se ocisti gazni deo i prelepi samo nova sara. Ako hoces slikacu gumu.

Van mreže djordje cacak

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #20 poslato: 03. Jan, 2014. 21:54 »
Ma verujem ti nego nisam hteo da me shvatis pogresno.Znaci i to su poceli da rade.Napreduje tehnologija,svaka im cast.Jos dok se malo usavrse bise miselinki lom boziji.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže dulefontana

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #21 poslato: 03. Jan, 2014. 22:25 »
Ma i nisam te pogresno razumeo, nego sam i ja bio u cudu kada mi je ovaj rekao da su i bocne ivice presvucene i da je udaren njihov „brend“. Iskreno ja sam skeptican oko tih guma, pogotovu sto mislim da je cena malo niza od nekih markiranih guma, i pre bih uzeo gume koje vecina uzima nego bio zamorce za protektirane. Da se vozim sam pa i mozda, ali ovako sa klincem u kolima uopste mi nije do eksperimentisanja.

Van mreže Turbo

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #22 poslato: 03. Jan, 2014. 22:56 »
Ako se rade u skladu sa zakonom, protektirane gume moraju da imaju na boku oznaku proizvođača, DOT, i oznaku da se radi o protektu(Rethreaded ili Regroovable). Samo šara je od poznatih brendova, i to obično starija varijanta šare. U EU je to sve do detalja regulisano.

Van mreže dulefontana

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #23 poslato: 03. Jan, 2014. 23:17 »
Ako se rade u skladu sa zakonom, protektirane gume moraju da imaju na boku oznaku proizvođača, DOT, i oznaku da se radi o protektu(Rethreaded ili Regroovable). Samo šara je od poznatih brendova, i to obično starija varijanta šare. U EU je to sve do detalja regulisano.
Ako nekoga bas interesuje, po danu mogu da slikam i da vidim sta tacno pise, taman cemo znati da li taj proizvodjac zadovoljava standarde koje je EU propisala.

Van mreže ljusasd

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #24 poslato: 04. Jan, 2014. 00:49 »
Po meni je suludo staviti takve gume naročito ako su malo jeftinije od novih. Bolje onda kupiti solidnu polovnu gumu sa 4-5 ili 5-6 mm šare. Meni je na kombiju pod punim teretom pukla protektirka koja je bila na njemu kada sam ga kupio. Nikom se ne desilo, pogotovu što je to bilo na auto putu pri 80 km/h.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže Neba

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #25 poslato: 05. Jan, 2014. 02:57 »
Na linku koji sam okacio na pocetku teme je u pitanju kamionska/autobuska guma, i kao sto se moze videti reparira se i bocni zid i moze se utisnuti sta god da pise na istom...

Elem
http://www.youtube.com/watch?v=ERDIsONgSCQ
Ovaj proces mi deluje donekle i prihvatljiv. Ali ima procesa protektiranja koji su daleko losijeg kvaliteta i vrsi se "nalepljivanje" gazeceg sloja.
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže bugarin

Odg: Rezanje pneumatika, povecanje sare?
« Odgovor #26 poslato: 05. Jan, 2014. 11:06 »
jednom sam koristio protektiranu gumu i nikad vise. otprilike u istom periodu kada sam i prvi i poslednji put punio amortizere. u pitanju su rane 90te i hronicna besparica.

2 meseca nakon montiranja protektiranog pneumatika, na autoputu bgd-nis (4 putnika i pun gepek) pri brzini od oko 90km/h odvojio mi se gazni sloj od ostatka gume. srecom nije doslo do sudara ili izletanja sa puta. gazni sloj se nije skroz odvojio od ostatka gume, vec samo sa trecine gume. deo koji se odvojio udarao je u krilo, te sam po povratku u bgd morao i krilo da sredjujem.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD