Autor Tema: Zvucna izolacija Karoq  (Pročitano 936 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nneennii123Započeo temu

Zvucna izolacija Karoq
« poslato: 28. Feb, 2021. 20:06 »
Ljudi zanimaju me vasi utisci u vezi  zvucne izolacije kod Karoqa?


  • Vozi: Skoda Karoq 1.6 tdi 2020

Van mreže ljusasd

Odg: Zvucna izolacija Karoq
« Odgovor #1 poslato: 01. Mar, 2021. 21:32 »
Meni je lično ok. Čuje se na većim brzinama šum vetra ali nije baš nešto ni aerodinamičan auto. Unutra sam prezadovoljan. Mada ja vozim benzinca tako da što se zvuka motora tiče , ne čuje se toliko.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže hardmax

Odg: Zvucna izolacija Karoq
« Odgovor #2 poslato: 23. Mar, 2021. 13:37 »
Ja ne znam sa čime da poredim jer nisam vozio BMW i Audi ali po meni ima dobru zvučnu izolaciju.
Takođe benzinac pa motor retko čujem.
Jedino na većim brzinama na autoputu kada ima vetra može da bude malo bučnije ali to je valjda u svakom autu tako.
On je SUV nema baš aerodinamiku i ima krovne šine koje sigurno proizvode malo zvuka na većim brzinama.
  • Vozi: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Xtronic 2024 - Ex Škoda Karoq 1.0 TSI

Van mreže Miro MNE

Odg: Zvucna izolacija Karoq
« Odgovor #3 poslato: 24. Mar, 2021. 14:10 »
Da prenesm i svoja iskustva iz službenog 2,0 TDI 110kw 4x4 DSG. Zvučna izolacija motora bi mogla da bude nešto bolja - na većim obrtajima ima nekako oštar zamarajući zvuk, šum vjetra po magistralnim putevima nisam primjetio da je nešto izražen pretjerano - na autoputu nisam vozio ali generalno mislim da je solidno izolovan i da to ne mora zabrinjavati budućeg kupca.

Sad ću malo da skrenem sa teme ali preporuka je obratiti pažnju na druge stvari - na 16" izuzetno klimav, nestabilan i previše se naginje, osrednje je tvrd tako da ne treba se tješiti da je na toj gumi makar udoban, da opet biram, birao bih sa 17" felgom. Imam primjedbe na DSG menjač koji je nekako sav "lupkav" moj na A5-ici djeluje utegnutije od ovog + ima neki čudan zvuk na leru, kao da melje nešto u transmisiji. To sve na 17.000km.

4x4 jako interesantno djeluje pogotovo u kombinaciji sa 110kw motorom koji je jako eksplozivan i predobro ide za tu masu.
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance