Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: 1.2 htp gumice ventila  (Pročitano 132 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži peki_bgdTopic starter

1.2 htp gumice ventila
« poslato: Mart 27, 2021, 14:42:49 posle podne »
Pozdrav svim forumašima.
Skoda 1.2 htp, 2003- e godiste, stvarnih 158 000km, izuzetno odrzavana, ranije troskarila ulje, u zadnje vreme pocela ozbiljno da trosi ulje, sa tendencijom povećanja potrošnje.
Sumnjam na gumice ventila, pa molim za info ko zna - da li je za zamenu gumica ventila kod nje potrebno da se skida glava motora?
I koliko okvirno moze da kosta ta intervencija?
  • Vozi: Škoda fabia 1.2 htp 2003 Elegance

Van mreže bgdvinko

Odg: 1.2 htp gumice ventila
« Odgovor #1 poslato: Mart 27, 2021, 15:44:45 posle podne »
Vidi najpre stanje uljnog separatora,  ako dosad nije ciscen, a verovatno nije. Vodi racuna gde kupujes ulje. Dobro bi bilo izmeriti kompresiju, a sa tim gumicama polako, to je vec onda skoro pa generalka.
  • Vozi: Skoda fabia 1.2 htp 2007

Na mreži peki_bgdTopic starter

Odg: 1.2 htp gumice ventila
« Odgovor #2 poslato: Mart 27, 2021, 18:20:18 posle podne »
Uljni separator sam detaljno očistio, ali to nije dalo rezultate. Inace, motor lepo radi i vuče.
Ulje sam koristio stalno isto - Elf polusintetika, kupljeno direktno kod uvoznika. Kad se pojavila ova povecana potrosnja ulja probao sam i sa Valvoline maxlife, bez razlike.
Na jednom kecu koji sam nekad vozio imao sam slicnu situaciju, problem sam u potpunosti resio zamenom gumica ventila. Kod njega je to bila jednostavna i jeftina intervencija, bez skidanja glave motora, pa me zanima kako je kod ovog 1.2htp, skida li se glava motora ili se gumice ventila menjaju bez tog zahvata.
  • Vozi: Škoda fabia 1.2 htp 2003 Elegance

Van mreže bgdvinko

Odg: 1.2 htp gumice ventila
« Odgovor #3 poslato: Mart 28, 2021, 11:35:04 pre podne »
Neznam kako su se na kecu mogle promemiti gumice da se nebi skidala glava. Kad se najpre moraju skinuti opruge  ventila i to one duple da bi se doslo do gumice, kako blokirati ventil da ne pobegne da bi sve to odradio. Ja sam naprimer skidao glavu motora, obradio ventile, sve lepo ocistio, menjao gumice, nov diftung glave, znaci kao neka polu generalka ispadne.
Ovaj motor 1.2 skodin nisam otvarao, ali gledajuci po dole prilozenom, neizbezna je po meni ova polu generalka.
Evo i prilog o uljnom separatoru na ovom 1.2 motoru
  • Vozi: Skoda fabia 1.2 htp 2007