Ja mogu da ti napisem samo moje misljenje o tim tvojim problemima. To sto ti se pali ventilator to je OK. To se tecnost za hladjenje dogreva od temperature bloka, prenosi se temperatura do senzora termoprekidaca ventilatora i on radi dok se tecnost dovoljno ne rashladi cime se iskljucuje termoprekidac a time i ventilator. I to je OK...Drugo, regeneracija....To sto ti dize broj obrtaja, to znaci da se ne "pali" pasivna vec aktivna regeneracija, koja je pod kontrolom kompjutera, a ona se pali kad kompjuter proracuna stepen zaprljanosti filtera od 45%....Regeneraciju gasi, kad se zavrsi....e sad tu zna da bude problema, jer u mnogim uslovima voznje se ne ispune svi uslovi da bi takva regeneracija bila zavrsena i onda nastaju problemi...kuuku leeeleeee....Ta potrosnja od 0,5/800km treba da te zabrine, jer je velika...i to je glavni uzrok zaprljanosti filera i aktivacije te regeneracije....To sto ti komp ne prijavljuje gresku..pa verovatno zato sto jos uvek nisu ispunjeni uslovi za takvo prijavljivanje....jos uvek stanje filtera, EGR-a nije u tako losem stanju...jos se to nekako prociscava i trpi, ali uskoro ocekuj....nemoj biti iznenadjen....