"Interesantan" nacin da nicim izazvani zavrsite na dijagnostici ni krivi ni duzni.
U petak otac odveze Fabiu da menja ulje kod majstora koji sem zamene ulja "malo" krene da cacka oko usisa i leptira gasa. Kaze da je necim (da li benzin ili razredjivac) cistio leptir gasa i deo oko leptira. Uglavnom posle toga se upali lampica za EPC i Check Engine a posle par minuta i ASR. Auto lose radi na leru, ne prima gas najbolje a onda i nece da primi gas ni malo. Nagazis pedalu do kraja a on i dalje radi na leru i to nemirno.
I pre nego sto je (drugi) majstor nakacio dijagnostiku kada je cuo da je leptir gasa pomeran znao je o cemu se radi. Neke 3 greske vezane za leptir su zabelezene. Ono sto je interesantno je da je (motor) dok jos nije popravljen drasticno menjao rad kada se odvije cep za dolivanje ulja

. Kombinacijom odvijanja i zavijanja cepa i otpusavanjem i zapusavanjem jos jednog creva za vazduh ispusten je (neki) vazduh iz (nekog) sistema i motor je proradio normalno. Bilo je tu i nekog sitnog cackanja po dijagnostici.
Sustina cele price je da nikako ne pomerate leptir gasa rukom. Ako to uradite prezupci i bez dijagnostike vise ne mozete da ga vratite u normalnu poziciju. Vrati se leptir fizicki u pocetnu poziciju, zatvorene je klapna potpuno normalno ali racunar ne vidi pravu poziciju i onda brljavi.