Autor Tema: Škoda SCALA facelift  (Pročitano 4419 puta)

srsa, wkobre, nelle (+ 1 sakrivenih) i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Lufti

  • Vozi: Škoda Scala 1.0 TSI

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #16 poslato: 17. Okt, 2024. 19:41 »
Pozdravljam lep sportski volan sa 3 paoka  bravo2
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Van mreže munja23

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #17 poslato: 18. Okt, 2024. 09:43 »
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25001146/skoda-scala

Nuđen mi je konkretan primerak pre mesec i po dana. Razmatrao ga kao zamenu za mamin Citigo. Odlično napakovan auto, matrix farovi, itd.
Na kraju sam uzeo novu Fabiu Style, phoenix orange boja.
  • Vozi: 2024 Audi A4, 2023 Karoq, 2023 Fabia IV, 2022 Kamiq, 2021 Audi A3

Na mreži Lufti

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #18 poslato: 18. Okt, 2024. 11:13 »
Da, visok nivo opreme i odlicna boja, lako za dalju preprodaju kada dodje vreme.
  • Vozi: Škoda Scala 1.0 TSI

Na mreži zoranius

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #19 poslato: 18. Okt, 2024. 13:45 »
Malo mi je čudno da je po cenovniku cena Scale u Selection opremi sa 1.5 motorom oko 22000 a oni testni primerak, koji je ipak polovan auto, prodaju za 23000. Mogu da pretpostavim da ova cena iz cenovnika moze da se spusti (za ozbiljnog kupca). Koliko ima vise opreme od fabrickog Selection paketa?
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Na mreži Bingodalton

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #20 poslato: 18. Okt, 2024. 14:13 »
Jos je ovo 1.0

Razlika u ceni je oko 1.500 eur (1.5 dsg > 1.0 DSG).
Ta Scala mi deluje da ipak ima vise od Selection opreme, a opet da je Monte Carlo bila bi 1.300e vise i to nova.
Uzimajuci to u obzir ta na oglasima ne bi trebala biti vise od 20.000, sta god da su napakovali.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Van mreže munja23

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #21 poslato: 18. Okt, 2024. 16:16 »
Malo mi je čudno da je po cenovniku cena Scale u Selection opremi sa 1.5 motorom oko 22000 a oni testni primerak, koji je ipak polovan auto, prodaju za 23000. Mogu da pretpostavim da ova cena iz cenovnika moze da se spusti (za ozbiljnog kupca). Koliko ima vise opreme od fabrickog Selection paketa?

Taj konkretan primerak ima 5,939 EUR dodatne opreme. Cena tako konfigurisanog modela je 26,531 EUR.

Između ostalog ovo ima od dodatne opreme:
Boja - steel grey - 267 €
Točkovi 17" - 1,193 €
PKS Drive - 1,331€
Action paketi:
WIM CONVENIENCE, WQ3 LODGE, WII LIGHT AND VIEW PLUS - 2,636 €
PIU Image Scala - 378 €
PLN - 3kraki volan - 134€
  • Vozi: 2024 Audi A4, 2023 Karoq, 2023 Fabia IV, 2022 Kamiq, 2021 Audi A3

Na mreži Robby

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #22 poslato: 18. Okt, 2024. 20:17 »
Tako je, momci. Bio i video,a kazem poigrajte se malo na konfiguratoru i videcete da je granica nebo!  ;) https://cc.skoda-auto.com/srb/sr-Latn-CS/
Toliko ima toga od opreme, sad su to nekako upakovali u grupe od vise manjih celina...i covek se zanese,mic po mic,napakujes jos ovo i jos ovo i tu si na 27,28k € kad bi napakovao sa svim zeljama. Meni je glana stvar 150ks,a ostalih bih mogao da se odreknem.
Pitanje za @munja23 , molim te,vidim da vozis vise modela-da li si zadovoljan sa 1.5tsi? Da li lepo nosi te sasije, potrosnja ulja? Kakvi su utisci?
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #23 poslato: 18. Okt, 2024. 20:26 »
Budite oprezni prilikom trošenja 27-28k za nov auto, jer opasno dobar ali ne nov, može se kupi za te novce..
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Na mreži Mareska

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #24 poslato: 19. Okt, 2024. 05:56 »
Budite oprezni prilikom trošenja 27-28k za nov auto, jer opasno dobar ali ne nov, može se kupi za te novce..
Ovako sam i ja razmišljao dok nisam kupio prvi put nov auto...
  • Vozi: Superb

Na mreži Robby

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #25 poslato: 19. Okt, 2024. 08:51 »
Kupio bih polovan,ali kada bih znao od koga je. Ovako napamet,moze biti bas macka u dzaku. Ne samo da li je bilo udesa/havarija,vec cesto na Zapadu neredovno menjaju ulje,koriste i pogresnu gradaciju,a i generalno stede i skrtare na svemu;dodatno LL intervali zamene na 2 god su im redovna praksa. To posle kod nas postane problem. Drugo su ovi mehanicar,kupe svasta pa posle mogu sami da sredjuju,a danas je servis bas papren i deru za delove i za ruke. Mi smo se opekli par puta. Meni bi bilo mnogo da i 15k€ platim polovni. Posle 2 nove Ibize,ja samo novo,manji koliko mogu,ali da je nov.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Na mreži Robby

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #26 poslato: danas u 11:22 »
Ja sam uzeo novi sad početkom decembra 2024; ovaj model nam je baš bio u planu, pošto je restajling model.  (tako smo i do sada kupili bili 2 nove Ibize i ovu ostavljamo iz 2007 jer je stvarno baš doabr auto, 6L1 model). Motor je noviji 1.5 Evo2 TSI od 150 ks, i ima kodnu oznaku DXDB kako piše po CoC docu (ne kao nekad DADA i DPCA). Nivo opreme je 'Selection'. Dodali smo još 'Cortadero Aero' 16" prelepe alu felne, namerno 16", ja sam OdlSkul, pa striktno gledam da nemam zezanja i da imam za kasnije dobar izbor guma 205-55-R16; zatim bela perla-metalik boja i 2 paketa plus na ovo, WIM Convenience i WIX Safety EU, 9 air bagova, i taj za kolena napred, dakle, ima selektor vožnje, senzori napred+nazad sa rikverc kamerom, to je ukupno pojačalo cenu za oko +2800. Enterijer je baš lep, klima automatska, kožni volan, menjač i ručna. Manuelac, što je za mene zakon. I dodali smo da je auto dole co zaklopljen sa schutz-plehom, to je neka tvrđa plastika, ali ga štiti i smanjuje mu i drag na taj način. To je bilo oko 120 eur. Treba privikavanja kako i kad se menjaju brzine, ali kada se u to uđe, onda je baš sve ok i štima (fino i mekše je sve, ovo je limuzinski, dobro radi, ali ko hoće još bolje, top volan i top menjač, onda samo Seat,tu je to sportski bez dileme). Auto lepo povlači od 1500 ob/min pa sve do nekih 3500, 4000. Sasvim dobro ide i regionalno, ali i na auto putu. Udoban je za vožnju, ok zvučno izolovan, neutralno mu je vešanje i enterijer je za korak iznad prethodne serije. Probali smo sa istim motorom Octaviu karavan, Kamiq i Karoq, ali nama, lično veći ne treba, ovaj najbolje leži i fantastičan je za ljubitelje golf-klase. Stigao je na letnjim felnama i Goodyear Eff Grip gumama, a ja sam kupio set 4 čelične KFZ i na njih postavljene 'Matador Nordicca MP93' zimske gume. Prešli smo oko 2600km, nešto manje. Potrošnju dodajem u screenshotovima, uz napomenu, da ovde mogu da je skinem na regionalnom putu na 4,4-4,8 lit, ovo je najravniji region u Evropi, Vojvodina, sever Banata i Bačke, na bulevarskoj vožnji je oko 5-5,5-max6 lit. U gradu nešto više, kad je hladan, ali kad ga vozite dok je bio motor na radnoj temp.duže od 1h/vruć, i tada dosta nisku potrošnju drži dalje.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Škoda SCALA facelift
« Odgovor #27 poslato: danas u 12:37 »
Отварај гаражу, да ти тамо честитамо!  :bravo:  bravo2
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023