Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Motor Menjač
»
Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
Strana:
«
1
2
Dole
Autor
Tema: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl. (Pročitano 9667 puta)
0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Turbo
Laurin&Klement
Poruke: 1588
Like ukupno: 3
L&K ugled:
16
Lokacija: Beograd
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #15 poslato:
31. Mar, 2014. 19:04 »
Ne znam odakle ti da su namenjeni za 160kkm? Može neki relevantan izvor? Ja sam čitao na par mesta da je Lifetime za koji su projektovani 400-500 hiljada km. Takođe daj neki koji je produvao na 10.000km. I definiši 'produvao'. Kako to da se ne zna ništa o tako čestoj pojavi kao što tvrdiš?
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1016
Like ukupno: 6
L&K ugled:
19
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #16 poslato:
31. Mar, 2014. 19:32 »
Nepisani "sporazum" izmedju proizvodjaca je da se putnicka vozila projektuju za 100 000 a autobusi i veci kamioni za 1 000 000 milja. A razlog je najprostiji moguc. Broj ljudi koji isti auto vozi vise od 150-200 000 km je toliko mali da se ne isplati praviti auto koji ce sigurno da traje duze od toga.
Naravno da to ne postuju svi, narocito u najboljim modelima ali u principu je tako. Naravno da nista nije napravljeno da ispusti dusu cim napuni tih 100 000 milja, to je neki projektovani minimum.
Izvor su nekoliko profesora Masinskog fakulteta i inzenjera koji se bave ispitivanjem motornih vozila. To su ljudi kojima je posao ovo o cemu pricamo i koji prate sve sto se desava na mnogo vecem nivou nego sto mi to i pretpostavljamo
.
Valjda svi znamo sta je "produvao" motor
. Zreo za generalnu. I nisam rekao da je cesta pojava ali da je ima i da vise nije nikakvo iznenadjenje. Izaberi bilo koji npr. Folcvagen ispod Pasata i eto ti odgovora koji su produvali
. I stvarno ocekujes da proizvodjaci, zastupnici, ovlasceni serviseri i svi ostali koji zive od toga na sav glas objavljuju kako im je (lupam) na svakih 3000 automobila produvao jedan sa predjenih 25 000 km
.
Da li je neko pre 25 ili 30 godina cuo da je nekom produvao nov Golf. A sada pricamo o tome manje vise normalno...
Turbo
Laurin&Klement
Poruke: 1588
Like ukupno: 3
L&K ugled:
16
Lokacija: Beograd
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #17 poslato:
31. Mar, 2014. 20:03 »
Naravno da ne očekujem, ali nisam čuo za generalnu na 10.000 osim ako nije žešće zapostavljen i zlostavljan motor. To se ni početnicima kao što su Chery ne dešava.
I nije ti neki izvor, moram da priznam. Klasična rekla-kazala.
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1016
Like ukupno: 6
L&K ugled:
19
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #18 poslato:
31. Mar, 2014. 20:37 »
Nemas pojma koliko nisi u pravu ali ja na zalost ne mogu da ti pruzim druge dokaze sem rekla-kazala
.
Da li znas npr. da se pre 20 godina u avio industriji u proizvodnji ispitivala apsolutno svaka elisa na avionskom motoru. Sada se ispituju 2 na 15 komada. Ako se tako radi u avio industriji koja ima najvece standarde bezbednosti zamisli onda sta se sve ugradjuje u najobicniju limenu kantu na 4 tocka.
Izvor su opet oni profesori i inzenjeri sa rekla-kazala.
Turbo
Laurin&Klement
Poruke: 1588
Like ukupno: 3
L&K ugled:
16
Lokacija: Beograd
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #19 poslato:
31. Mar, 2014. 20:50 »
Ne kažem da ti nisi, samo bih voleo neki tekst, izvor, a ne teorije zavere. Pre dvadeset godina su proizvodni procesi bili na dosta nižem nivou, pa otud i rigoroznije provere.
bugarin
Global Moderator
Poruke: 2158
Like ukupno: 58
L&K ugled:
103
Lokacija: Beograd
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #20 poslato:
31. Mar, 2014. 21:07 »
offtopic ali kad se malo bolje razmisli i ima veze sa temom:
na pocetku proizvodnje elektricnih sijalica zivotni vek istih je bio od 10.000 do 25.000 sati. nakon nekog vremena veliki proizvodjaci sijalica su se sastali i dogovorili da skrate zivotni vek na 5000 sati. u poslednje vreme na obicnim kucnim sijalicama pise da imaju zivotni vek od 1000 sati. pazi majku mu, tehnologija napreduje, napon stabilniji a radni vek skracen 10 puta.
sto bi reko moj drugar: kod caleta u selu sijalica stavljena pre 20 godina, i jos uvek radi, a ja u mojoj sobi menjam sijalice na mesec dana................
razlog jednostavan: zarada
Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1016
Like ukupno: 6
L&K ugled:
19
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #21 poslato:
31. Mar, 2014. 21:16 »
@bugarin
Potpuno si u pravu, ista stvar je i u auto industriji a i u svemu ostalom. Kao sto Turbo rece, jeste proizvodni proces savremeniji nego pre 20 godina ali nije to razlog smanjene kontrole vec smanjenje troskova proizvodnje. Sve se vrti oko zarade. Cak i na ustrb bezbednosti a posebno dugotrajnosti.
Turbo
Laurin&Klement
Poruke: 1588
Like ukupno: 3
L&K ugled:
16
Lokacija: Beograd
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #22 poslato:
31. Mar, 2014. 21:47 »
Jes, posebno je Golf 2, bezbedniji i kvalitetniji od sedmice. Nije nego. Za početak koliko su oni trulili a koliko danas trule automobili? Koliko je boja kvalitetnija, sedišta, materijali. Auto danas ima tri puta više delova i sistema nego pre par decenija, pa i više kvarova, ali relativno gledano automobili su pouzdaniji.
dulefontana
Laurin&Klement
Poruke: 1497
Like ukupno: 2
L&K ugled:
41
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #23 poslato:
01. Apr, 2014. 13:28 »
Ako mogu da se ubacim samo sa mojim iskustvom. Pre par godina sam jurio diskove za mog pokojnog Voksala, i dok sam cekao u jednoj radnji na Mirijevu (inace bave se uvozom svih delova, i ogroman je magacin) covek pored mene je dosao da kupi oscilirajuce rame za Reno Klia, i covek vadi rame od plastike. Ja sam bio u soku, i pitam da li je to za auto, i prodavac mi kaze DA, Reno je ubacio plasticno rame da bi rasteretio trap... kupac je rekao da mu izdrzi oko 10.000km i da pukne, mada je rekao da je isto tako puklo i kada je udario u prvu rupu. Kasnije sam saznao da mnogi stavljaju sa prethodnog modela rame zato sto je pravljeno od gvozdja.
U pravu je Uros kada kaze da su ranije automobili trulili brze za razliku od novijih, ali treba isto tako pomenuti cuvenu Korolu koja je isto tako u to vreme imala pocinkovanu karoseriju kao 90% automobila danas, pa su zato i dan danas na putevima, sa nekih 400.000-500.000 kilometara na satu. Nekada je bilo isplativo popravljati truo auto ili crknut motor. Pogotovu dok su Turci radili delove za VW, pa je generalna za isti Golf 2 koji se pominje ovde kostala svega 200e (nekada maraka).
Ukoliko nekoga interesuje dokumentarac koji je bugarin pomenuo, evo ga trailer a mogu da mu posaljem i link celog dokumentarca, vredi pogledati.
bugarin
Global Moderator
Poruke: 2158
Like ukupno: 58
L&K ugled:
103
Lokacija: Beograd
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #24 poslato:
01. Apr, 2014. 13:52 »
izvinjavam se na pogresno iznetim ciframa. ja sam nasao te podatke koje sam izneo, bez mnogo provere. moja greska, ne zamerite.
u svakom slucaju pogodjena je srz.
Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD
dusko zemun
Laurin&Klement
Poruke: 701
Like ukupno: 7
L&K ugled:
35
Lokacija: Beograd- Zemun
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #25 poslato:
01. Apr, 2014. 15:10 »
o svim navedenim modelima motora pravu informaciju cemo znati nakon minimum 7godina, kad vecina vozila izadje iz ovlascenih servisa i predje u ruke privatnih lica...
mislim da je dosta dobar parametar cinjenica da se cene polovnih vozila sa izvesnim modelima motora veoma prepoznaju po svojim cudno niskim vrednostima posle par godina koriscenja...dok neki modeli drze cenu ...
pogotovu jos u uslovima eksploatacije i kvaliteta goriva koji se vozi na ovim prostorima
Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...
Turbo
Laurin&Klement
Poruke: 1588
Like ukupno: 3
L&K ugled:
16
Lokacija: Beograd
Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
«
Odgovor #26 poslato:
01. Apr, 2014. 16:19 »
Otkud baš 7? Čisto pitam onako, neobičan broj, obično je 5-10... I 1.6TDI i TSI 1.2 su već 5 godina u upotrebi i to su najmasovniji motori u novoproizvedenim VAG vozilima. Otud se o njima najviše i čuje, ali procentualno sumnjam da su išta lošiji od nekih ređih motora, čak smatram suprotno.
Strana:
«
1
2
Gore