Autor Tema: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.  (Pročitano 9665 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži MAKSZapočeo temu

Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« poslato: 27. Dec, 2013. 16:25 »
Pokrecem ovu temu jer nemogu ovo da neobjavim.
Svi picaju da ovi motori 1.2 imaju probleme kojih je naravno sve manje ali. Ovako -
- rapid presao 800 km puko motor 1.6 euro dizel
- audo A-2 komada 2012 godiste 1.6 dizel puko motor
- golf 2012 godiste 1.6 dizel puko motor.
- naravno 1.2 motori ali 2010 goste benzinci.
Ovo su cinjenice nisu lazi. Naravno da neznam razlog ali je bruka i sramota za grupaciju VW.
Ovo se desavalo i na toyotama sa 1.6 motorom ali neznam dali su bili dizeli.
Pisite ovde uopste o problemima koje cemo moza imati .
« Poslednja izmena: 27. Dec, 2013. 18:29 pedja »
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Na mreži hakkler

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #1 poslato: 27. Dec, 2013. 18:48 »
a razlog zašto su "pukli" motori?

sent from my GT-D  

Van mreže Apatinac

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #2 poslato: 27. Dec, 2013. 20:52 »
Radio sam na CNC Strugu i obradjivao sam presovane komade. Imali smo toleranciju 64,000 do 64,035 po tabeli min-max a kad bi stelovali masinu prvih par komada bi izlazili 64,080 i Rz (jedinica za uglacanost Povrsine ) je bila i po 50% veca od normirane dok se masina ne ugreje. Tako svaki dan po 5 komada pa dodjes na odprilike 50tak mesecno samo sa moje masine plus sto su drugi koperanti radili ... Na kraju ti delovi su isli na dno giterboxa i i nadas se da kontrola kod autoproizvodjaca ne nadje a nisu nalazili.
Ovo sam napisao mozda je tako nesto bilo i kod tih motora ili moze biti na primer lezaj na max tolerancije a osovina na min tolerancije i eto belaja.
  • Vozi: Octavia II 1,6 tdi

Na mreži MAKSZapočeo temu

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #3 poslato: 28. Dec, 2013. 07:28 »
a razlog zašto su "pukli" motori?
 :( Nazalost neznam.  :(
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Na mreži hakkler

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #4 poslato: 28. Dec, 2013. 12:10 »
izdvojeni slučajevi od svega par komada različite marke...kap u moru ;)
ajde da si naveo razlog..dpf..pumpa..gorivo..itd
inače nije problem skršit motor..pogotovo ako se ne pridržavaš nekih pravila upotrebe kod tih novih motora.

sent from my GT-D  

Na mreži MAKSZapočeo temu

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #5 poslato: 28. Dec, 2013. 23:46 »
Hm nije mi deja da pljujem VW grupaciju jer i sam vozim nesto slicno. Ali je malo simptomaticno da se desava to . Neznam kako je u inostranstvu ali sto je mnogo mnogo jer. Kazes par slucajeva, ja sam nabrojo par slucajeva. Ali zar nbvi popi...... da kupis auto i posle 800 km daju ti nov motor. Gore rece covek sta se desava. Nezam dali je to samo na nasem trzistu . Ali ja mislim da je ipak zabrinjavajuce.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže Turbo

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #6 poslato: 06. Mar, 2014. 10:11 »
Pre neki dan, drugarovom drugaru rekli u servisu da mu je istrulila pumpa visokog pritiska na 1.6TDI, tj. neki gumeni delovi unutra. U razgovoru sa majstorima ovlašćenog VW servisa mu je rečeno da to nije redak scenario na 1.6TDI i 2.0TDI CR. Opiljci su krenuli ka diznama, i prognoze su loše. Samo pumpa je nezvanično 1200e. Opiljci se povratnim vodom vraćaju u rezervoar. Pumpa poslata na pregled u Novo Miloševo. Pratim razvoj situacije, auto je star 3 godine i prešao 80.000km.

Ovo je opšte poznat problem na mnogim Renoovim 1.5 dCi i nekim Fordovim dizelima(ne znam kojim, znam da je sa Mondeom bilo problema). U svakom slučaju, problem pogađa CR dizele jer je kod PD dizna zapravo pumpa visokog pritiska.

Van mreže Neba

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #7 poslato: 06. Mar, 2014. 12:51 »
Jel u garanciji ?
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže Turbo

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #8 poslato: 06. Mar, 2014. 15:05 »
Nije, uzet je 2010. tako da je bila dve godine.

Na mreži nebojsar

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #9 poslato: 06. Mar, 2014. 18:17 »
Nije, uzet je 2010. tako da je bila dve godine.

Ako je servisirao u ovlascenim servisima ja bih ga savetovao da se obrati uvozniku ili cak i proizvodjacu, nema sta da izgubi. Ovo je ozbiljan defekt i trebao bi da dobije makar neku nadoknadu (tipa makar delove a da defektne vrati).
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Turbo

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #10 poslato: 06. Mar, 2014. 19:04 »
Nema ništa od toga, auto je uvek održavan u ovlašćenom. Javljam razvoj situacije. Za sada, još jedan njegov prijatelj je imao isti problem na Golfu na 30kkm. Menjano sve u garanciji. Par hiljada evra kvara.

Na mreži MAKSZapočeo temu

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #11 poslato: 07. Mar, 2014. 06:36 »
Hm sve je moguce. Negde sam napisao da ti motori crkavaju  mislim na 1.6 d naravno iz VW koncerna. Neznam sta je fora ali malo malo pa se cuje da crkne motor. Znaci generalno ima neka greska. Mada crkavaju i ovi  1.2 tsi kao i 1.4 htp. Tako da mislim da imaju problem o kome cute. Malo neverovato za takvu firmu. Ili za nase trziste nam uvaljuju neki skart.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže Turbo

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #12 poslato: 31. Mar, 2014. 14:52 »
Hm sve je moguce. Negde sam napisao da ti motori crkavaju  mislim na 1.6 d naravno iz VW koncerna. Neznam sta je fora ali malo malo pa se cuje da crkne motor. Znaci generalno ima neka greska. Mada crkavaju i ovi  1.2 tsi kao i 1.4 htp. Tako da mislim da imaju problem o kome cute. Malo neverovato za takvu firmu. Ili za nase trziste nam uvaljuju neki skart.

Ne postoji 1.4 HTP. A 1.2 TSI imaju problem samo sa lancem, a i kada prezubi ne stižu se klipovi i ventili pa nema havarije. Samo se promeni lanac i teraj.

Što se tiče ovog 1.6TDI, još gledaju šta je.

Van mreže Peja

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #13 poslato: 31. Mar, 2014. 15:37 »
Na jednom od nasih foruma, dobio sam odgovor od nekoga ko radi u VW servisu, da je kod 1.6 TDI CR
problematican hladnjak AGR  i u pojedinacnim slucajevima dizne (ali se t oresava softverski pa i nije problem).

"Sporadicno ima svega i svacega, ali nicega da ne valja serijski"
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži zare

Odg: Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.
« Odgovor #14 poslato: 31. Mar, 2014. 17:43 »
Ne znam sta ocekujete od savremenih automobila koji su predvidjeni da traju 100 000 milja tj. 160 i kusur hiljada km? Ogromna verovatnoca je da se za to vreme nece desiti nista epohalno. Ako se i desi tu je garancija kojom je kupac manje vise zasticen.

Motori koji produvaju na 10 ili 20 000 km u potpuno normalnom koriscenju vise nisu nikakvo cudo. Druga je stvar sto se o tome ne zna bas mnogo. A proizvodjaci svesno idu na smanjenje kvaliteta (citaj troskova) i po cenu zamene motora u garantnom roku. Uostalom, na zapadu se kola retko i voze vise od 150-200 000 km. Kada naguraju toliko onda ih mi kupimo :).

Kada bi proizvodjaci drzali kvalitet delova od pre 20 ili 25 godina, uz sadasnju elektroniku i maziva svaki motor bi prelazio milion kilometara bez generalne. Ali kome to treba ;).