Autor Tema: Подизање yeti-ја  (Pročitano 2104 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže НешаZapočeo temu

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #15 poslato: 17. Nov, 2021. 19:38 »
Да ли можда знаш шта би му требало од података или делова за израду дистанцера? Или можда знаш некога да их је већ за јетија правио? Имао бих кога овде да питам да ми их направи.
  • Vozi: Yeti 1.6 Greenline 2012

Na mreži mar_cog

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #16 poslato: 17. Nov, 2021. 20:14 »
Treba ti amort sa soljom da bi uzeo dimenzije i raspone rupa i trebaju ti duzi brezoni koji ce proci kroz onaj "poklopac" opruge, distancer i sasiju. Naravno, potrebno je da budu u kvalitetu.
Na ovom linku mozes videti kako to izgleda:
https://www.ebay.co.uk/itm/192748084660
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Van mreže НешаZapočeo temu

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #17 poslato: 17. Nov, 2021. 20:24 »
Хвала најлепше. Последње питање. Ово се монтира на врху, доњи део код све четири опруге остаје исти?
  • Vozi: Yeti 1.6 Greenline 2012

Na mreži mar_cog

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #18 poslato: 17. Nov, 2021. 20:34 »
Ovi spejseri su za prednje amorte i montiraju se izmedju sklopljenog amortizera sa soljom i sasije. Za zadnje amorte tj opruge potrebno je skinuti oprugu i napraviti cauru koja ce doci izmedju opruge i sasije. Jos je jednostavnije od prednjeg spejsera. Naravno, opet 4-5cm maksimalno.
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Van mreže НешаZapočeo temu

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #19 poslato: 17. Nov, 2021. 20:38 »
Слагао сам :). Сад је последње питање. Да ли ћу морати да нешто модификујем око амортизера, видех када се ставља онај SPACCER, да се додају неки додаци одговорајуће дужине око шипке амортизера?
Иначе, мени је 3 цм сасвим доста.
  • Vozi: Yeti 1.6 Greenline 2012

Na mreži mar_cog

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #20 poslato: 17. Nov, 2021. 20:48 »
Ne znam na sta mislis tacno. Kontam da ne treba ako je podizanje od 3-4cm... stvarno ne znam. Ovo sve sto sam napisao gore sam imao prilike da vidim namontirano na laguni. Covek je podigao auto za mozda 4-5 cm na ovaj nacin jer je konstantno bio pun i ljudi kojecega jos, i trebao mu je dodatni klirens. Koliko znam nije bilo problema.
Cinjenica je da kad se sve ovo uradi, auto se nece ponasati isto, narocito u krivinama, pa treba dobro razmisliti koje su stvarne potrebe i kuda se najvise vozi.
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Na mreži ivanovitzz

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #21 poslato: 18. Nov, 2021. 06:21 »
Zar nije najjednostavnije i najsigurnije rešenje naći polovne opruge od višeg Yetija, i eventualno promeniti dimenziju guma?
  • Vozi: 1.8T 4x4

Van mreže Miro MNE

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #22 poslato: 18. Nov, 2021. 08:14 »
Upravo tako prvo bih išao na varijantu opruga od klasičnog yetija eventualno one offroad verzije tj paketa za loše puteve. Ako to ne bude dovoljno onda ići na distancere ali max 2cm jer sve suprotno će ti uticati na krajeve spona, zglob pri točku i lezajeve. Naravno nakon podizanja ide i drugačija reglaza. Al nije neizvedivo a opet će sve da bude bezbjedno. Izgubićes malo na stabilnosti i možda malo na udobnosti jer su povišene opruge tvrđe (yeti koristi dijelove podvozja iz mk2 octavije a imao sam mk2 sa paketom za loše puteve i bila dosta tvrđa od sadašnje mk2 sa sport paketom - nižim oprugama).
Uglavnom veća guma, opruge od drugih yetija bi trebalo da budu dovoljne tim prije što nije 4x4  a ako zafali dodati distance.
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Van mreže НешаZapočeo temu

Odg: Подизање yeti-ја
« Odgovor #23 poslato: 18. Nov, 2021. 08:25 »
Хвала на коментарима. Дужина опруге код 2.0 4х4 и код мог јетија је иста, како сам видео на сајту добављача. Претпостављам да је разлика у клиренсу последица дебљине опруга... Мислим и да је добра идеја да потражим на интернету опруге од те off road верзије, можда ми буде и боље и повољније решење.
  • Vozi: Yeti 1.6 Greenline 2012



Pretraga foruma [Google]