Ma ovo je samo jedna velika noćna mora, koja će se izgleda završiti prodajom auta.
Dijagnostika utvrdila da je dizna br 2 koja je menjana pre 10 meseci, da je elektronika na koju niko ne daje garanciju.
150€ druga dizna, plus demontaža i montaža.
Auto u prvih 50ak km ide dobro, ali se od remonta druge dizne pojavio novi zvuk lupkanja metala kada se daje gas u vožnji, kao i to da se u leru trese.
I sad dolazim do one priče, savet je da se servisiraju i ostale 3, da se usklade sa drugom, da se očisti dpf.
Dodatno između 400 i 600€.
Od drugog majstora sam čuo da je i to sve uzalud ako se ne očisti rezervoar, zameni filter goriva, i pumpa. Ukoliko se ovo ne uradi, opet će da stradaju dizne.
Auto u zadnjih godinu dana uglavnom ima pun ili pola rezervoara, GDrive dizel uvek na NIS-u.
Iskeno da nema ovog zvuka lupkanja metala u predelu dizni, ili trešenja u leru, ne bih brinuo. Sada opet brinem.
Ima li neko konkretniji savet?