Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Trzanje pri velikim obrtajima 1.6 TDI  (Pročitano 257 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Trzanje pri velikim obrtajima 1.6 TDI
« poslato: Jul 05, 2022, 10:10:38 pre podne »
Pozdrav,

Octavia 1.6 tdi, 2012, upali se lamica "grejača" blinka, auto počne da trza na većim obrtajima (npr oko 2500 na uzbrdici), upadne u safe mode i trokira. Dijagnostika pokaže Injector 2 Circuit Malfuction. Majstor skine dizne odnese u servis, na stolu dizne pokažu da su skroz u redu.
Vrate dizne, upale auto, normalo radio u vožnji pola sata sat.  Kada sam preuzeo auto, prešao sam oko 50km, kada se desilo isto trzanje i nije mogao više od 40 na sat. Upalila se lampica "grejača" i nastavila da blica.
Kada se auto ohladio, lampica grejača se ne pali. Na ELM bluetooth ne pokazuje nikakvu gešku.

Ima li neko savet odakle krenuti?

Napomena: dizne su servisirane pre 10 meseci, i nije bilo problema, nemirniji rad se osetio u leru zadnjih mesec dana.

Van mreže Marchelo

Odg: Trzanje pri velikim obrtajima 1.6 TDI
« Odgovor #1 poslato: Jul 07, 2022, 07:15:18 pre podne »
Ovakav problem sam imao na istom autu pre 4 meseca. Majstor mi rekao 99% dpf , na dijagnostici pokazao prvu dizniu, i stvarno dizna bila u pitanju...
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI 2011

Odg: Trzanje pri velikim obrtajima 1.6 TDI
« Odgovor #2 poslato: Jul 09, 2022, 01:24:36 pre podne »
Ma ovo je samo jedna velika noćna mora, koja će se izgleda završiti prodajom auta.
Dijagnostika utvrdila da je dizna br 2 koja je menjana pre 10 meseci, da je elektronika na koju niko ne daje garanciju.
150€ druga dizna, plus demontaža i montaža.
Auto u prvih 50ak km ide dobro, ali se od remonta druge dizne pojavio novi zvuk lupkanja metala kada se daje gas u vožnji, kao i to da se u leru trese.

I sad dolazim do one priče, savet je da se servisiraju i ostale 3, da se usklade sa drugom, da se očisti dpf.
Dodatno između 400 i 600€.

Od drugog majstora sam čuo da je i to sve uzalud ako se ne očisti rezervoar, zameni filter goriva, i pumpa. Ukoliko se ovo ne uradi, opet će da stradaju dizne.
Auto u zadnjih godinu dana uglavnom ima pun ili pola rezervoara, GDrive dizel uvek na NIS-u.
Iskeno da nema ovog zvuka lupkanja metala u predelu dizni, ili trešenja u leru, ne bih brinuo. Sada opet brinem.

Ima li neko konkretniji savet?

Van mreže fobia24

Odg: Trzanje pri velikim obrtajima 1.6 TDI
« Odgovor #3 poslato: Jul 11, 2022, 14:37:14 posle podne »
Ja sam to davno prosao slicno. Problem je u serviserima koji rade dizne. Ne umeju da ih repariraju da valja. Meni je unistio sve dizne ovlasceni Bosch servis Sabac i na kraju kada je ovlasceni skodin servis stavio sve nove dizne, bosista je vratio pare. Za sada jos nisam cuo da je bilo problema na reparaciju koju uradi Zeravica iz Vojvodine. Taj zvuk koji se cuje je prelivanje goriva, dakle dizna naliva previse goriva i to dovede do topljenja klipa. Dakle, dizne nisu dobro odradjene. I uvek se servisiraju sve dizne, nije dobro raditi samo jednu ili dve. Jedino ako su ostale idealne sto je retkost.