Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA Octavia
»
OCTAVIA 2004-2013
»
Izlivanje antifriza
Strana:
1
2
»
Dole
Autor
Tema: Izlivanje antifriza (Pročitano 2028 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Izlivanje antifriza
«
poslato:
10. Feb, 2023. 06:29 »
Pozdrav!Sinoc mi se javio problem da je auto izgubio antifriz,jednu povecu kolicinu odjednom,boca je ostala prazna.Auto sam ostavio da radi pola sata u mestu i sve je bilo ok dok ga nisam isturirao i tad se upalila lampica za nedostatak tecnosti.Pomerio sam auto do garaze i ostao je trag antifriza od mestagde je stajao do garaze.Kad sam podigao haubu video sam da se ontifriz sliva po menjacu ali ne i odakle se sliva.Boca je bila prazna.Nisam uspeo da vidim neka creva sa te strane motora.Zna li neko gde bi ovde moglo da curi i da li bi mogao da dospem ponovo antifriz i kako se posle odzraci sistem ne bi li sam uspeo da nadjem gde je
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
Bingodalton
Laurin&Klement
Poruke: 607
Like ukupno: 227
L&K ugled:
16
Lokacija: Novi Sad
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #1 poslato:
10. Feb, 2023. 07:20 »
Na Yugu to hoce tako...
Zaista bi bilo od pomoci da napises koji auto, koji motor, godiste.
Ja bih mogao na osnovu napisanog da zakljucim samo da ti je iz nekog razloga iscurio antifriz.
Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #2 poslato:
10. Feb, 2023. 12:01 »
Radi se o skodi oktaviji 2 1.9tdi 77kw 2005 godiste
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
Ljuba
Laurin&Klement
Poruke: 384
Like ukupno: 199
L&K ugled:
7
Lokacija: Beograd
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #3 poslato:
10. Feb, 2023. 15:11 »
Slobodno sipaj vodu, ako ne curi odmah, upali motor pa pricekaj da vidis hoce li curiti, na toj strani ima plasticna racva za creva od hlađena, moguce da je ona pukla. Kad resis curenje ispusti vodu pa sipaj antifriz.
Sto se tice odzracivanja sistema, nema posebne procedure, sipas antifriz do max, ostavi posudu otvorenu, pusti motor da radi, prati pa dosipaj cim vidis da pada nivo u posudi. Ako vidis da podize nivo tad zavrni cep i sacekaj da ventilator odradi jedno hlađenje nakon cega proveri nivo pa dospi ako fali jos. Ne zaboravi da okrenes grejanje u kabini na max, ali ne pali duvanje.
Jos jedna bitna stavka je da pratis da li ti radi termostat, prati temperaturu motora sve vreme, ako vidis da prelazi 90 - pipni siroka gumena creva na hladnjaku, gornje i donje, ako su razlicite temperature verovatno je termostat zaglavio i moras da ga menjas.
Mozda je i najbolje da sve ovo gore testiras sa obicnom vodom, pa ako je sve u redu, nigde ne curi, termostat je dobar, pali i gasi ventilator, onda ispusti vodu pa sipaj mesavinu antifriz destilovana voda u omeru od 50:50.
Vozi: Fabia 2
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #4 poslato:
10. Feb, 2023. 16:42 »
Hvala na informacijama.Skidao sam danas crevo sa te racve koje ide prema grejacu kabine na njemu je curkalo(crevo je malo mekse ali nije nigde naprslo )da bi se na kraju ispostavilo da curi i na senzoru temp.na istoj toj racvi.E sad ne znam kako se uopste skida ta plasticna racva,odvrtao sam jedan dugacki sraf ali izgleda da tu racvu jos nesto drzi.Prosto mi je malo verovatno da je i crevo lose i senzor pa da curi na dva mesta.Najpre ce biti da je ta racva pukla a da se ne vidi.
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
Ljuba
Laurin&Klement
Poruke: 384
Like ukupno: 199
L&K ugled:
7
Lokacija: Beograd
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #5 poslato:
10. Feb, 2023. 17:03 »
Dva srafa drze tu racvu, ako si izvrnuo dugacki, drugi sraf je dijagonalno naspram njega, ispod duzeg, debljeg dela cevke koja je "gleda" ka hladnjaku.
Mislim da si trebao prvo dosuti vodu kako bi utvrdio gde tacno curi. Moze biti pukotina (kako na crevu, tako i na plastici ili senzoru) koju neces videti golim okom.
Kad nađes i zamenis deo, proveri da slucajno motor ne nabija pritisak u sistemu.
Vozi: Fabia 2
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #6 poslato:
10. Feb, 2023. 18:46 »
Sipao sam antifriz i video da curi na spoju racve i creva koje ide do grejaca kabine i na mestu gde senzor ulazi u racvu.Senzor sam vadio i vrlo mi je cudno da ne mogu da izvadim neku gumicu iz racve,kako to uopste dihtuje,ima li tu gumica.Ovo za drugi sraf sam u medjuvremenu skontao po slikama na netu,pa cu pokusati opet da skinem.A ovo za pritisak u sistemu bas ne razumem,sta moze da stvori pritisak,los termostat ili nesto ozbiljnije
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
Ljuba
Laurin&Klement
Poruke: 384
Like ukupno: 199
L&K ugled:
7
Lokacija: Beograd
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #7 poslato:
10. Feb, 2023. 19:26 »
Pogledaj da gumica nije ostala na senzoru temperature, ako nije onda je tanjim srafcigerom potkacis iz kucista, nije je tesko izvaditi. I da, u pravu si, taj senzor je ucvrscen tako labavo da se covek zapita kako drzi antifriz, ali drzi..
Moze biti vise razloga za pritisak u sistemu, neki od njih su ozbiljni kvarovi ali nemoj se sad opterecivati time.
Kad zakrpis curenje bitno je da ne dize temperaturu motora, da termostat radi ispravno i da se ventilator hladnjaka pali i gasi na vreme
Resi prvo ovo sto vidis a za ostalo otom potom.
Vozi: Fabia 2
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #8 poslato:
10. Feb, 2023. 21:04 »
Da,prvo cu pregledati racvu pa onda dalje.Hvala na pomoci
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
(1 Like)
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #9 poslato:
13. Feb, 2023. 12:16 »
Skinuo sam racvu i video da fali deo koji drzi gumicu koja naleze na glavu motora,kao da je neko ogloodao ivicu na dva mesta.Delove koji fale nisam nasao
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
Ljuba
Laurin&Klement
Poruke: 384
Like ukupno: 199
L&K ugled:
7
Lokacija: Beograd
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #10 poslato:
13. Feb, 2023. 12:52 »
Klasika, "zamor materijala". Ko zna kad su ti komadi plastike otisli dalje u sistem, ne bi trebalo da ti prave problem, verovatno ih je vodena pumpa dodatno usitnila pa su se zaglavili u saću hladnjaka.
Vozi: Fabia 2
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #11 poslato:
13. Feb, 2023. 14:46 »
Vodena pumpa je menjana pre 1000 km kad je radjen veliki servis.Nadam se da ce biti ok kad se sastavi
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #12 poslato:
17. Feb, 2023. 17:48 »
Danas sam zamenio racvu i senzor temperature i tek onda sam shvatio da curi i iz creva iznad racve.To crevo je tanko i ima malu racvu i jedan deo tj jedno crevo ide na prelivnu bocu a drugo ide do gornjeg debelog creva na hladnjaku.Sve to ne bi bio problem da de to crevo ima gde naruciti kao nov deo.Jos jedan problem je kad sam ostavio auto da radi gornje crevo je postajalo toplo kako se motor zagrevao a donje od termostata se nije ugrejalo.Temperatura je sve vreme bila na 90 nije prelazila,radio je tako 10ak minuta i nista
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
Mikas
Style
Poruke: 92
Like ukupno: 2
L&K ugled:
3
Lokacija: Sivac
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #13 poslato:
17. Feb, 2023. 17:52 »
Kasnije sam ga i provozao ne bi li uspeo da ga ugrejem da s termostat otvori ali sam se vratio vrlo brzo jer mi na tom malom crevu dobro pusta.Pitanje je koliko treba vremenski da prodje otpr kad se auto zagreje na 90 da termostat otvori
Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005
Ljuba
Laurin&Klement
Poruke: 384
Like ukupno: 199
L&K ugled:
7
Lokacija: Beograd
Odg: Izlivanje antifriza
«
Odgovor #14 poslato:
17. Feb, 2023. 19:46 »
Ako je blizu racve probaj samo da skratis to busno crevo (drzace dok ne nađes zamenu).
To sa kazaljom za temperaturu je posebna prica..
Tih 90 stepeni na cajgeru oznacava radnu temperaturu od 70 do 110 na dijagnostici. S obzirom da je kod tebe dizel motor trebace vremena da otvori termostat, otprilike 80+ (blize 90)
Znaci, zakrpi to curenje i pusti ga da radi, dok god ne dize temperaturu nema opasnosti za motor, stavi brate nesto na papucicu gasa, digni obrtaje na 1500, da ubrzas proces. Obavezno iskljuci duvanje u kabini inace ce trebati vecnost da digne temperaturu.
Ako krene na satu preko 90, prekini - obustavi, los je termostat. Okreni ventilator u kabini da duva najjace dok ne spusti temp nazad na 90, ugasi motor i pristupi zameni termostata.
Vozi: Fabia 2
Strana:
1
2
»
Gore