Autor Tema: Octavia 3 test vožnja  (Pročitano 2775 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži hakklerZapočeo temu

Octavia 3 test vožnja
« poslato: 03. Maj, 2013. 00:22 »
Evo ukratko da vam prenesem iznenadnu kratku test vožnju najnovije octavie 3. ;D

Zvoni mobitel..kolega zove..izađi trebam uslugu..rekoh nije bad..ali 22 i 15 je?..kad ono imaš šta vidjeti pred kućom.
Octavia 3 je stvarno vizuelno vidljivo puno veči komad auta od prijašnje O2 FL..i stvarno je pojava na cesti.
Ukratko..boja bijela,ambiente oprema..pod haubom 1.6 tdi 105ks/250nm.
Sam ulazak..makar i low seriji opreme što se tiče opreme da se naslutiti da su osjetna i vidljiva poboljšanja več u samim sjedalima..koja imaju odlično bočno držanje i makar je tkanina..takva kakva je(nije baš nešto) sjedenje je vrlo udobno i zadovoljavajuće. Možda su malo sjedala tvrda..ali nova su.
Kokpit standardan..več viđen.. bez maxi dota..ali sa sasvim dovoljnim podacima sa BC-a. Radio swing..vidljivo novo stanje u dizajnu..a i u ulazu za npr SD karticu na sredini. Zvuk samo na prednjim vratima..dovoljan..ništa spektakularno..ugodan.
Auto je ima polu automatsku klimu..poznatu iz O2 FL..koja odlično obavlja svoj posao.Naprijed još dodatna aux utičnica i  usb..mislim. Naslon za ruke standardan..sa tom tkaninom..koja baš nije ostavila neki utisak na mene. Volan u koži..osjetan i dovoljno debeo.
E sad prostor iza..za zadnje putnike je stvarno OGROMAN..i vide se gabariti koji su narasli u međuosovinskom razmaku..a i u širinu. Dojam kvari ogroman središnji greben na kojem su otvori ventilacije i pepeljara.U stražnjim vratima nisam baš siguran da stane boca od pola litre kako se to inače navodi. Ali uglavnom..tri odrasle osobe mogu bez problema stati i voziti se i na duže pruge. Jedino će ovaj na sredini sjediti neudobnije jer se osjeti da je sredina..tvrđa i ne prati baš formu tijela..kao što to čine bočne sjedalice na zadnjoj klupi. Uostalom..tako je skoro u svim automobilima (osim u Superbu nisam imao taj dojam)
I iznutra kad pogledate prema van..vidi se da su gabariti osjtno veči nego kod npr O2 FL modela..a da ne spominjem O2 ili O1.
E sad motor..i ovjes..posebna priča.
Več poznat odprije..buka tj izolacija..stvarno vrhunska..a i cijeli auto mi je nevjerojatno udoban. Uopće se ne osjeti ta standardna VAG tvrdoća ni preko prelaska preko ležečih policajaca a ni kad smo pogodili tu i tamo neku rupu i vozili jedno vrijeme po pruzi. Sjedio sam i naprijed a i odostraga. Ugl same pohvale na ovjes,izolaciju..ali na motor imam jednu ogromnu zamjerku.
1.6 tdi od 105ks i 250nm je stvarno sasvim dostatan za octaviu koja je lakša od predhodnice.I fino povuće iz niskih okretaja..nije bučan ni kad se razvrti..potrošnja je ustvarno umjerena
ALI TAJ START/STOP SISTEM JE KATASTROFA..i stvarno živcira  :P
Znači..dolazite na semafor..kočite motorom i brenzom..stajete.Izbacite iz brzine..i čim pustite kvačilo (auto u leru)..motor se UGASI. Naravno svi potrošači ostaju raditi (svjetla,klima,radio,grijač zadnjeg stakla,brisači itd)
pali se svjetlo na semaforu..STIŠČETE kvačilo i prije nego ubacite u brzinu..motor se pali.Osjeti se ..ko lagano vibrianje. TO zna dosta živcirat ako imate kratke rute od semafora do semafora..a po mojoj nekoj logici..koliko je dobro za kao potrošnju i ekologiju...toliko NIJE dobro za akumulator,DPF,alternator..nemaš kontrolu da želiš krenut kad TI hoćeš ako je potreba..nego moraš pričekat da se "mali" zapali  :P

Normalno da smo odmah doskočili pameti od auta.Jedna je da držiš stisnuto kvačilo i auto je u brzini ili nije ..nebitno (opet nije dobro za kuplung bez obzira na 4 genraciju haldex spojke) Druga je da otkopčaš pojas od vozača  ;D (makar nam se i onda na parkingu ugasil..pa smo morali ga ručno zapalit..pomoću ključa--kaže kolega po prvi puta??)
Ai uglavnom..po meni jedan veliki minus..je taj start/stop sistem..s kojim je opremljena ..ta dizelska varijanta..a mislim da i 2.0 tdi to ima. (*ebo ih zeleni  :P) nisam siguran..ali evo..kad sam probal..nikad ne bi kupio auto sa tim start/stop sistemom. Pa nek troši i 2L na 100km. Izmjena akumulatora,anlasera..kvačila i ostalih elemenata koji trpe tu visoku exploataciju i korištenje pali/gasi.Kada dođe vrijeme za izmjenu..sa svojom cijenom u izmjeni će pojest tu uštedu na gorivu.
Ugl..slika i night photosutinga nažalost nema..makar smo otišli na jedan jako osvjetljeni parking..jer se taman kad smo stali..spustila kiša ko i kabla.

evo ukratko u tih 15minuta vožnje  ;D

i jedna sitnica..svjetla na zadnjim sjedalima..smještena isto ko u Rapidu (kao dva mini zasebna reflektora) pale se jedino ako ih RUČNO upališ dok sjediš iza.
Prilikom otvaranja vrata (bilo kojih)..pale se samo ona u prednjem dijelu.Malo mi je to bez-vez.

Na mreži hakklerZapočeo temu

Odg: Octavia 3 test vožnja
« Odgovor #1 poslato: 03. Maj, 2013. 16:42 »
edit..postoji tipka da se taj start/stop sistem ugasi( ispred mjenjača)



al. jbg u onom mraku tj. nočnpj vožnji nismo obračali pažnju na takve sitnice O:-)

Van mreže nikolaj

Odg: Octavia 3 test vožnja
« Odgovor #2 poslato: 03. Maj, 2013. 17:42 »
Odličan opis - test nove Octavie, a što se tiče start-stop sistema, on se pomoću prikazanog prekidača isključuje naročito zimi, na niskim temperaturama, kada je motor hladan.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Na mreži hakklerZapočeo temu

Odg: Octavia 3 test vožnja
« Odgovor #3 poslato: 04. Maj, 2013. 14:48 »
tnx  ;)
mislim da bi kod mene bio non stop "isključen" bez obzira bilo ljeto ili zima  ;D

Na mreži hakklerZapočeo temu

Odg: Octavia 3 test vožnja
« Odgovor #4 poslato: 06. Maj, 2013. 19:00 »
danas bio u salonu i malo "ozbiljnije" pogledao O3.

Ova salonska Ambition..nije tolko plijenila pažnju (pošto sam se vozio neku večer u sličnoj) ko srebrna elegance..taman registirirana na ograđenom parkingu  :)

Zakretni bixenon,LED svjetla..unutrašnjost maxi dot u boji sa ogromnim 8" Columbusom. Serijsko zatamnjenje zadnjih šajbi..i elegance paket koji je dosta bogatiji u serijali..nego što je bio prije.
Izgleda da je čovjek išao baš na probnu vožnju (meni se nije dalo predbilježiti..za tak nešto..ima vremena)

Zanimljivost je jedna sitnica koja se NE nalazi na 3 stranice dodatne opreme koju mi je prodavač dao uz cijene i pakete.. da je nemoguće naručiti..a to mi je prvo upalo u oko na parkingu kod još jedne ambition..

 Octavia 3 NEMA bočne zaštitne lajsne ??  8)
clean look?

možeš naručiti svakakve điđe-miđe ..bilo tehnološke bilo styling chrom paket..ali da te krsti s vratima prvi auto na parkingu koji stane kraj tebe. Da to spriječiš..za tako nešto..nema šanse??  :P

auto je pojava na cesti..prava mrcina. Čak ovaj sa halogenim svjetlima mi na oko ima bolji prednji branik (niži je  ;D ) nego taj nakrcani elegance..koji djeluje dosta visoko.

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia 3 test vožnja
« Odgovor #5 poslato: 06. Maj, 2013. 21:27 »
Octavia 3 NEMA bočne zaštitne lajsne ??

Jeste bezveze, ružno izgleda ali spašava lak i farbu. Moraće neke aftermaket da se lepe...
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži hakklerZapočeo temu

Odg: Octavia 3 test vožnja
« Odgovor #6 poslato: 13. Maj, 2013. 16:04 »
inače Octavia RS je došla tu u susjedstvo na par sto km :D

cijene u Sloveniji

 http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_si/ICC3/SKODA!sl!!!C!!!/

popis serijske opreme je poprično dug..za istu cijenu kao i kod fl vrs.a..dobije se više.

Van mreže Turbo

Odg: Octavia 3 test vožnja
« Odgovor #7 poslato: 13. Maj, 2013. 18:30 »
Odličan opis - test nove Octavie, a što se tiče start-stop sistema, on se pomoću prikazanog prekidača isključuje naročito zimi, na niskim temperaturama, kada je motor hladan.

Sistem automatski "ne radi" kada je temperatura motora ispod radne, kada radi klima, i u još nekim uslovima čini mi se, ne mogu se setiti trenutno. Bar je tako na većini Start-Stopova, konkretno BMW i Opel, verujem da je i kod VAG grupe slično rešeno.

Van mreže iggy

Odg: Octavia 3 test vožnja
« Odgovor #8 poslato: 26. Maj, 2013. 22:05 »
i jedna sitnica..svjetla na zadnjim sjedalima..smještena isto ko u Rapidu (kao dva mini zasebna reflektora) pale se jedino ako ih RUČNO upališ dok sjediš iza.
Prilikom otvaranja vrata (bilo kojih)..pale se samo ona u prednjem dijelu.Malo mi je to bez-vez.

Postoji podešavanje za ta svetla, kod mene se pale i napred i nazad, samo još nisam našao gde se gase :)
  • Vozi: Octavia 1.6 tdi