0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.
Dobro je rekao prodavac. Tsi motori su jako stedljivi. Kada sam ostavio svoju oktaviju 4 rs tsi na servisu uzeo sam zamensku fabiju 1.0 tsi i trosila je bukvalno manje od mog drugog auta oktavije 2 rs tdi. Prosek mi je bio 4.8 za 200km koliko sam presao za taj dan. Uzgred i O4 rs tsi mi ima dugorocni prosek 6.5 naravno bez gradske voznje. Zenin clio 4 dci trosi bukvalno kao ta fabija 3 tsi, a nova fabija ne moze biti losija po tom pitanju. Po meni bi plin bio tu nepotreban rizik za eventualne kasnije vece troskove odrzavanja jer i plinski uredjaj zahteva odrzavanje.
И једну информацију нам продајни саветници дадоше, о томе да Шкода наводно неће више уграђивати моторе 1.0 TSI јер је та фабрика била у Украјини, а сада је ваљда отишла у Индију или шта већ.
Losa im informacija. U Ukrajini su se samo sklapali rastavljeni automobili u Ceskoj. Dakle, sve se proizvede u Ceskoj i kompletno rastavljen auto u kontejnerima je isao u Ukrajinu. Zatim Ukrajina je pravila kablove za VW grupaciju i ta proizvodnja je preseljena u Cesku. Da je bilo sta od tih motora pravljeno u Ukrajini odavno ne bi bili ugradjivani vise jer skoda ne lageruje delove. Prave fabrike za proizvodnju je skoda preko VW grupe imala u Rusiji i Kini, a ta trzista su trajno izgubljena za skodu.
Ne bi mi palo na pamet da ugradim plin u mpi fabiu. Sa F3 75ks mpi sam presao preko 80k km i dugorocni prosek je bio malo iznad 5 litara benzina. Ne bezim od voznje na plin, ali ne znam kakva je dugorocna usteda na malim motorima, vremenom ce stradati benzinske dizne, plinske ste i sami rekli da ste menjali, onda ide reatest, pa kvalitet plina, pa stelovanje, dotezanje, dosta zivaca a minimalna usteda. Druga stvar, slozio bih se sa kolegama da je tsi bolje resenje, sada vozim 1.0tsi komfor voznje u odnosu na mpi je neverovatan, snage mnogo vise, opustenija voznja a potrosnja skoro identicna, ne kazem da je mpi los, ali razlika u odnosu na tsi je velika. Pored toga kod F3 ogromna je razlika u menjacu na mpi u odnosu na tsi. Mpi ima znatno losiji menjac, tsi se dosta mekse i preciznije salta. Da kupujem F4 birao bih tsi agregat i obavezno doplatio za zadnje diskove, ako je moguce.Pozdrav
Tako je, nema potrebe za plin, taj 1.0 motor trosi malo a vrlo slicno trosi i 1.0 tsi (osim ako se gazi odnosno vozi cesto preko 3-4000 obrtaja).
Е тих 3-4000 обртаја су квака!!!Можда не на 4, али по граду, ако нећеш да те бициклисти обилазе, мораш и да стиснеш и да шалташ и врло брзо си на бар 3000.И кажем, битан је осећај, јер у граду и 45-50 на сат може да се вози у петој, и то се врти око 2000 обртаја и мање.
Tu i jeste razlika u odnosu na tsi. 1.0tsi na 2000rpm u petoj ima okvirno 100kmh, a mpi po secanju oko 3500rpm i opet izuzetno malo trosi. Onde gde mpi saltate u petu tsi ide tek u trecu, ogromna razlika u voznji. Ali posto imate mladog vozaca ipak je bezbednije da uzmete mpi, turbo u fabia nije ni malo naivan auto, ide izuzetno ozbiljno za tu snagu. Sto se tice potrosnje skoro da je identicna, barem u mom slucaju.
I jos jedna stvar, taj mpi iz F3 na izgled je delovao idealan za plin ali znam da je zadavao ozbiljne muke serviserima. Ubrizgavanje nije prosto kao na starim mpi masinama vec se radi o euro 6 normi, palile su gresku, dodavali su razne emulatore i ponistivace gresaka.