Autor Tema: Aksijalni Zazor  (Pročitano 1019 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DjurokapZapočeo temu

Aksijalni Zazor
« poslato: 10. Jul, 2023. 20:45 »
Postovani, imam skodu fabiju 1.4tdi 2008 godište, zvuk lupanja se čuje iz bloka motora, vodio sam je kod više majstora i svi su rekli da je radilica. Zadnji majstor je skidao sve i vidio da ima zazor, on je vario i doveo na 3/100 ali i dalje lupa.
Razmišljam se da stavim novi motor pa me zanima može li bez problem 4 cilindra isti ili veći motor da se stavi?

Na mreži Ljuba

Odg: Aksijalni Zazor
« Odgovor #1 poslato: 10. Jul, 2023. 22:17 »
Mislim da nije problem staviti isti motor dok je peripetija zameniti sa motorom druge snage, velicine itd. ako ne i nemoguce. Javice se neko ko zna vise.
Nego mi je zanimljiv taj slucaj da je dijagnoza za lupanje u motoru aksijalni zazor radilice. Napisi koju rec vise. Kako je doslo do toga da je radilica varena umesto da si trazio drugu, polovnu ali ispravnu? Jel se to lupanje culo i cuje konstantno ili u određenim situacijama? Prema ovome sto si napisao reklo bi se da je vise majstora zakljucilo da lupa u donjem delu motora, a zadnji majstor sve proverio. Jel to znaci da je proverio i letece lezajeve, klipnjace i bolcne sa svojim lezajevima na klipovima?
 Sve si platio, problem nije resen? Majstor ti vratio lovu pa sad trazis drugi motor?
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Aksijalni Zazor
« Odgovor #2 poslato: 11. Jul, 2023. 14:57 »
Mogu da se stavljaju drugi motori pogotovo ako je iz iste sasije, cak mogu vecinom i iz druge. E sad pitanje je koliko para planiras da odvojis, jer ti treba mnogo vise delova nego sam motor 1.4 tdi i to uglavnom izadje duplo skuplje ako ne i dosta vise. E sad kod nas je to i dalje zabranjeno, tj ne moze da se atestira tako da tehnicki moras da resavas na vezu, a problem ti je kasnije i za prodaju auta.
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže DjurokapZapočeo temu

Odg: Aksijalni Zazor
« Odgovor #3 poslato: 12. Jul, 2023. 17:39 »
Nisam dobro objasnio, varen je blok motora i doveden mašinom na 3/100. Kad su sve sastavili lupalo je i dalje ali manje.
Lupa samo kad se stisne kvačilo, u ostalim situacijama ne lupa.
Pa maksimum sto bi potrošio je 800-900€, ne znam moze li se to izvesti za taj novac

Na mreži Ljuba

Odg: Aksijalni Zazor
« Odgovor #4 poslato: 12. Jul, 2023. 18:17 »
Hm, sad bez neke zelje da ovako na slepo budem pametniji od ljudi koji su otvarali taj motor, ali opet mi nije jasno zasto bi neko aksijalni zazor resavao varenjem bloka motora 🤔. To bi onda znacilo da je aksijalni lezaj bio unisten pa je radilica dosla direktno u kontakt sa blokom???
Onako pride pitanje, set kvacila i menjac su pregledani i u dobrom su stanju?
Jasno mi je da si se fokusirao na nabavku zamenskog motora ali napisi jos koju rec ako te ne mrzi.
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže DjurokapZapočeo temu

Odg: Aksijalni Zazor
« Odgovor #5 poslato: 12. Jul, 2023. 20:36 »
Tacno tako, lezeci lezajevi su se skroz potrosili i radilica bila u kontaktu sa blokom.
Mjenjac je otvaran i on je ok, a stavili smo potpuno nov set kvacila LUK, i kad su sve sastavili i dalje je lupalo.
Ja sam zvao jos jednog majstora "eksperta" za motore i mjenjace i on mi je rekao da je radilica napukla iako se ne vidi, i da trebam dobro razredjivacem da je naprskam i bacim na beton i da ce tako pokazati dje je pukotina. Isti on mi je rekao da se to ne isplati raditi nego da je bolje novi motor staviti. Sad gledam da nadjem neki 1.6 sa 4 cilindra ako pase ili nesto slicno.

Na mreži Ljuba

Odg: Aksijalni Zazor
« Odgovor #6 poslato: 12. Jul, 2023. 22:28 »
Ne znam odakle si, pises ijekavicom, pretpostavljam Bosna ili CG, ali si bas ubo majstore. Kakvo bre bacanje radilice o beton, masinske radionice su te koje treba da utvrde valjanost delova. I sta na primer ti tresnes radilicu o beton a ispadne da nema pukotinu, hoce li taj majstor da plati drugu? Koliko znam, radilica ne moze da napukne pa da se tako vozi u nedogled, ili je dobra ili puca k'o ledenica.
Sto se tice zamene motora, kao sto ti je Buca napisao, moras da menjas motorom iste specifikacije. U prevodu mora biti 1.4, tri klipa, za snagu ne znam da li mora biti ista kao prethodni motor (pretpostavljam da da). Ne znam sto bi bezao od tog motorica, derivat cuvenog 1.9 tdi, znam par ljudi koji ih voze. Sad su na 300+ hiljada kilometara i dalje se voze kao lutke. Jeste da su malo slabiji ali i trose kao upaljac.
  • Vozi: Fabia 2