Autor Tema: Crevo koje spaja vakum pumpu sa vakumom kocnica se otkacilo & DPF ciscenje  (Pročitano 1195 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže IvanStarZapočeo temu

Zdravo,

Potreban mi je savet oko dve teme.

Tema br. 1 Crevo koje spaja vakum pumpu sa vakumom kocnica se pokidalo
Problem je poceo pre nekoliko meseci tako sto je lampica grejaca pocela da blinka. Otisao sam u jedan od bivsih ovlascenih servisa koji se nalazi u Mladenovcu gde sam inace radio mali servis. Spomenuo sam da lampica sija. Medjutim majstor je rekao da je to samo bila greska u dijagnostici, da nije nista i da je on gresku obrisao. Nedugo nakon toga upalila se opet ista lampica samo sada sa lampicom check engine. Nastavio sam da vozim posto sam isao na put u medjuvremenu gde sam u cugu prelazio po nekoliko stotina km a i auto je skroz normalno vukao. Kada sam posle nekog vremena otisao ponovo da radim mali servis u isti servis receno mi je da je to opet samo greska u dijagnostici. Bukvalno sam samo presapo 10 m do kapije i lampica je opet zasvetlela. Vratio sam se nazad i majstor je rekao da je to najverovatnije do protokomera i da dodjem drugi put da mi zamene. Narednog dana sam primetio da auto jako lose vuce. Na primer uz Bubanj Potok jedva izadjem u drugoj. Ne gasi se vec samo gubi snagu. Takodje pali mi se pored dve predhodne i lampica za DPF. To me brine i odalzim kod majstora lokalno koji stavlja auto na dijagnostiku. Dijagnostika kaze da je DPF zaprljan 52g. Otvara haubu i vizuelno utvrdjuje da je crevo koje spaja vakum pumpu sa vakumom kocnica bilo prilepljeno nekim lepkom koji lici na Silikon. Vraca crevo i lepi ga Super lepkom i kaze mi da odvezem jedan krug i proverim auto. Auto sada radi normalno i ne gusi vise. Vec par dana pokusavam da pronadjem to crevo ali bez uspeha. U radnjama gde prodaju nova creva traze mi kataloski broj a tamo gde su polovni delovi nemaju. Da li neko ima tako nesto ili bar ideju kako mogu da crevo nabavim?

2. DPF filter i regeneracija
Majstor je probao regeneraciju preko racunara medjutim nije prihvatio. Savetuje me da kada zamenimo crevo da "zgazim" preko 3000 obrtaja pa da posle nekog vremena dodjem da merimo opet koliko je filter zaprljan. Meni je u glavi ipak opcija da odem negde da mi ociste DPF bez skidanja sa onim hemikalijama sto se sipaju direktno kroz crevo u auspuh. Da li neko ima savet i iskustvo po tom pitanju.

Hvala unapred.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.6tdi

Van mreže DJM

Zdravo,

Potreban mi je savet oko dve teme.

Tema br. 1 Crevo koje spaja vakum pumpu sa vakumom kocnica se pokidalo
Problem je poceo pre nekoliko meseci tako sto je lampica grejaca pocela da blinka. Otisao sam u jedan od bivsih ovlascenih servisa koji se nalazi u Mladenovcu gde sam inace radio mali servis. Spomenuo sam da lampica sija. Medjutim majstor je rekao da je to samo bila greska u dijagnostici, da nije nista i da je on gresku obrisao. Nedugo nakon toga upalila se opet ista lampica samo sada sa lampicom check engine. Nastavio sam da vozim posto sam isao na put u medjuvremenu gde sam u cugu prelazio po nekoliko stotina km a i auto je skroz normalno vukao. Kada sam posle nekog vremena otisao ponovo da radim mali servis u isti servis receno mi je da je to opet samo greska u dijagnostici. Bukvalno sam samo presapo 10 m do kapije i lampica je opet zasvetlela. Vratio sam se nazad i majstor je rekao da je to najverovatnije do protokomera i da dodjem drugi put da mi zamene. Narednog dana sam primetio da auto jako lose vuce. Na primer uz Bubanj Potok jedva izadjem u drugoj. Ne gasi se vec samo gubi snagu. Takodje pali mi se pored dve predhodne i lampica za DPF. To me brine i odalzim kod majstora lokalno koji stavlja auto na dijagnostiku. Dijagnostika kaze da je DPF zaprljan 52g. Otvara haubu i vizuelno utvrdjuje da je crevo koje spaja vakum pumpu sa vakumom kocnica bilo prilepljeno nekim lepkom koji lici na Silikon. Vraca crevo i lepi ga Super lepkom i kaze mi da odvezem jedan krug i proverim auto. Auto sada radi normalno i ne gusi vise. Vec par dana pokusavam da pronadjem to crevo ali bez uspeha. U radnjama gde prodaju nova creva traze mi kataloski broj a tamo gde su polovni delovi nemaju. Da li neko ima tako nesto ili bar ideju kako mogu da crevo nabavim?

2. DPF filter i regeneracija
Majstor je probao regeneraciju preko racunara medjutim nije prihvatio. Savetuje me da kada zamenimo crevo da "zgazim" preko 3000 obrtaja pa da posle nekog vremena dodjem da merimo opet koliko je filter zaprljan. Meni je u glavi ipak opcija da odem negde da mi ociste DPF bez skidanja sa onim hemikalijama sto se sipaju direktno kroz crevo u auspuh. Da li neko ima savet i iskustvo po tom pitanju.

Hvala unapred.

 Regeneraciju bilo stacionarnu bilo u vožnji neće nikada prihvatiti dok sve greške ne budu otklonjene vezane za EGR i DPF sistem , znači mora preko VCDS dijagnostike da uđe i otkolni sve greške creva, ventila vakuma, diferencijalnog vakum ventila pa da onda čekira da nema više grešaka e onda će prihvatiti regeneraciju . pa ako je majstor ovo bi trebao da zna da kod VW - SKODA to tako funkcioniše, eto nadam se da sam pomogao
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže DJM

Inače to što ti je majstor rekaoje pogrešno , ako treba regeneracija to tako neće ići da nagaziš na 3000 rpm , ne ide to tako jer regeneracija ima poentu da podigne temperaturu u DPF na oko 700 celzijusa i da sagori čađ, a to se postiže sem obrtajima dodatnim većim ubrizgavanjem nafte da sagfori više i na taj način podigne temperaturu i da mu pokrene proces paljenja čađi i hjedino tako to funkcioniše ili da odeš u servis gdje uslužno skidaju i čiste -peru dpf
Ako uradiš regeneraciju ono bi posle toga trebalo promijeniti ulje i uljni filter jer tom regeneracijom se ulje mnogo kontaminira sa čađi i upadne u ulje i dio nafte što injektpori pojačano brizgaju
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW



Pretraga foruma [Google]