Pretraga foruma [Google]


Autor Tema: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?  (Pročitano 2697 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Zoran MZapočeo temu

2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« poslato: 09. Sep, 2023. 22:49 »
Zdravo svima,

Planiram kupovinu Octavie 2018-to godiste ili noviju. Godisnje prelazim oko 10k km, 80% u gradu. Zanima me koji motor bi bila najbolja opcija za mene, 1.4, 1.5 ili mozda 1.8 TSI?
Auto uvozim iz inostranstva, bice DSG (tamo gde gledam manuelaca skoro i da nema).

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #1 poslato: 10. Sep, 2023. 00:32 »
Trebalo bi da je 1.5 tsi tu najbolji (naslednik 1.4 tsi sa otklonjenim manama). Ali javice se kolege koje to voze da potvrde.
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži Nenad78

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #2 poslato: 10. Sep, 2023. 07:13 »
Vozio oktaviu 1.4 tsi dsg 2018 i vjeruj bio sam prezadovoljan.Naravno nekom ni 300 konja  nije dovoljno, meni je više nego odlična bila.
Potrošač odličan za jednog benzinca( grčka ljetovanje 2800km pun auto plus krovni kofer plus čekanje na 4 granice tri godine za redom 6.4-6.5 litara na 100km) pogotovu što sam prešao sa 1.6 tdi,očekivao sam i gore.I istina je što kažu da je benzinac osjetljiviji na to koliko ga "čepaš".
Sad vozim 1.5 tsi mada nisam ni prvi servis odradio mislim da je servis skuplji u odnosu na 1.4 tsi,cijena ulja dosta skuplja za 1,5 tsi.Ovo sa 1.4 tsi je bilo smiješno poslije dizela(cijena servisa)
Potrošnju ti ne bih znao komentarisati za 1.5 tsi,vjerovatno ista ili bolja,sad mi je teže auto a ista snaga.
Kodiaq isti put za Grčku sa koferom 7.5litara na 100.
Za 1.8 tsi sam samo čitao i stekao sam zaključak da ga treba zaobići,nekakve nerealne potrošnje ulja ima koje su manje više nerješive(konstrukciona greška valjda)
E da, mislim da je 2018 1.4 tsi već model bez lanca(koji treba također izbjegavati) ima nekakav long life kaiš što je definitivno bolji izbor.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 1.5TSI DSG 2022

Van mreže SuperB

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #3 poslato: 10. Sep, 2023. 08:04 »

E da, mislim da je 2018 1.4 tsi već model bez lanca(koji treba također izbjegavati) ima nekakav long life kaiš što je definitivno bolji izbor.

Da, 1.4TSI 110KW i 150KS koji ja imam u Superb (izdanje 2015) ima kaiš, stariji motori 1.4TSI sa manje od 110KW imaju lanac i taj lanac je bio baš problematičan. Što se tiče 1.4TSI evo na satu uskoro 90.000 km, samo redovan mali servis na 10.000 km i to je to, nema problema, kvarova, a sa potrošnjom sam zadovoljan, motor ima funkciju ACT (automatsko gašenje 2 cilindra kada se vozi konstatnom brizinom) sa čime se smanjuje potrošnja goriva..... U svakom slučaju Superb je izuzetno kvalitetno vozilo, materijali su kvalitetni, izrada kvalitetna, karoserija je odlično uparena sa motorima u ponudi, samo prilikom kupovine treba gledati što bolju opremu.... lane assist kamera, parking senzore prednje i zadnje i kamera zbog parkiranja i njene dužine, adaptivni tempomat......
Jedina zomerka mi je mala debljina lima karoserije što pri manjim nezgodama može da napravi veliku štetu  na vozilu, pre ove mk3 imao sam mk1 koji je bio kao tenk što se tiče debljine lima, ali verovatno ubacuju se manje kubikaže, znači treba lakša karoserija pa se smanjuje debljina lima.... bar ja tako mislim.....

Van mreže Zoran MZapočeo temu

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #4 poslato: 10. Sep, 2023. 10:48 »
Hvala na informacijama. Auto gledam u Norveškoj, 1.4 TSI je uglavnom jeftiniji oko 3-4k EUR od 1.5 TSI, svi automobili su u najvišoj Style opremi, ima ih dosta i u L&K opciji, ali cena je bas jaka. Skode ovde bas drze cenu, 1.5 TSI kosta kao Audi A4 1.4 TFSI isto godiste. Tako da vise naginjem ka Octaviji 1.4. Pratim oglase pa cu videti.

Van mreže SuperB

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #5 poslato: 10. Sep, 2023. 11:00 »
E u Norveskoj su u 80% slucajeva auti u full opremi,oni kada kupuju kupuju sa dobrom opremom, moj Citroen c1 je iz Norveske, ima sve sto moze da ima od opreme i knjizicu sa vrhunskim odrzavanjem…. Jedino im svako vozilo ima ona sitna ostecenja od kamencica po haubi i prednjem braniku, oni bacaju kamencice tokom zime na put pa je to boljka oko automobila iz Norveske i ovi mladji nemaju koriziju od soli na putu, ali stariji koji su izlozeni duze tim uslovima mogu da imaju tragove, ali tebe to ne zanima jer ne kupujes stariji auto….

Van mreže Zoran MZapočeo temu

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #6 poslato: 10. Sep, 2023. 11:14 »
Da, uglavnom su im automobili u full opremi. Jedino sto su 99% karavani, ja bih pre sedan ali tako je kako je I u poslednje vreme je slabija ponuda automobila, sve sto je dobro ili sa ok cenom proda se za dan, dva.

Na mreži Mareska

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #7 poslato: 10. Sep, 2023. 13:29 »
To sa gasanjem dva cilindra 1.5tsi je najveća glupost nikakvog efekta na ustedu nema.
  • Vozi: Superb

Van mreže SuperB

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #8 poslato: 10. Sep, 2023. 13:33 »
Ne znam, menito gašenje cilindra ne smeta ni malo, a pozivam sve članove koji imaju 1.5TSI motore da kažu nešto o svojim iskustvima sa potrošnjom, gašenjem cilindara itd itd

Na mreži Mareska

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #9 poslato: 10. Sep, 2023. 14:12 »
Ne znam, menito gašenje cilindra ne smeta ni malo, a pozivam sve članove koji imaju 1.5TSI motore da kažu nešto o svojim iskustvima sa potrošnjom, gašenjem cilindara itd itd
Ovi na metan su uglavnom na popravci svakih 30.000km doduše zbog famoznog dsg.
  • Vozi: Superb

Van mreže Zoran MZapočeo temu

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #10 poslato: 12. Sep, 2023. 17:48 »
Kakva su iskustva sa 1.6 i 2.0 TDI motorima? Godiste 2018. ili novije.
Takođe me zanima da li je pametno uzeti opciju sa 4x4 pogonom? One su uglavnom 2.0 TDI ili 1.8 TSI.

Na mreži wkobre

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #11 poslato: 12. Sep, 2023. 17:54 »
1.4 (kaiš)/1.5 odlični, kao i 2.0 TDI. O 4x4 pisano više puta u raznim temama. 1.6 TDI mešovita iskustva (takođe potražiti). 1.8 sam zaključio da je baš za izbegavanje.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži oflogic

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #12 poslato: 12. Sep, 2023. 22:27 »
Ne znam, menito gašenje cilindra ne smeta ni malo, a pozivam sve članove koji imaju 1.5TSI motore da kažu nešto o svojim iskustvima sa potrošnjom, gašenjem cilindara itd itd

Nema neke koristi od gasenja dva cilindra. Dobra stvar je sto se ne osjeti nikakava razlika kada se prebacuje sa 4 na 2 i vice versa.

Zadnjih 6000+km potrosnja 6.8 - ali imajuci u vidu dva zadnja putovanja od 4000km bicikla na krovu, troje ljudi, pun gepek, auto put, sasvim dobra potrosnja.


  • Vozi: Kamiq 1.5 TSI DSG

Na mreži petarp031

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #13 poslato: 12. Sep, 2023. 22:34 »
1.4 (kaiš)/1.5 odlični, kao i 2.0 TDI. O 4x4 pisano više puta u raznim temama. 1.6 TDI mešovita iskustva (takođe potražiti). 1.8 sam zaključio da je baš za izbegavanje.
Nije tacan podatak. Gen 3 1.8tsi od 180ks je odlican motor bez ikakvog problema. Motor je identican 2.0tsi i radi kao sat, ima potencijal za dizanje na veliku snagu, ne trosi ulje osim ako ga neko nije arcio pa sipao zejtin, cepao pun gas i menjao na preko 30k km. Motor gen 2 160ks iz A5 FL octavie je za izbegavanje.

Na mreži wkobre

Odg: 2018+ koji motor bi bila najbolja opcija?
« Odgovor #14 poslato: 12. Sep, 2023. 23:05 »
Odlična informacija!  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K