Problem je bila elektronika klapne i prvi put kada se problem javio menjan je otpornik na štampanom kolu, kao i delo instalacije (žice i džek sa klapne gasa), ali je to kratkotrajno rešilo problem (cca 20ak dana) i posle kada se isti kvar opet javio menjana je kompetna klapna gasa sa elektronikom.
Nije ugrađen original, navodno košta oko 130 000 dinara (po rečima maskstora, iskreno nisam proveravao i ugrađena je Italijanska koja je bila nešto više od 200 evra.
Znači ovi motori generalno imaju taj problem sa klapnom gasa?
Klapna je mehanički skroz ok, mislim na ovu što je pravila problem. Nema nikakvih oštećenja i sama opruga, zupčanici, sama klapna, sve je u redu. Letos je čišćena, mada realno nije bila mnogo prljava, ali sam imao onaj nepravilan rad na leru, pogotovo dok je hladan, i kada je ista očišćena radio je besprekorno.
A, u vezi ulja, ne, nije bila garež od kondenzacija, baš ulje, masno, vidi se pod prstima. Ali, nakon zamene klapne je sve rešeno.
Turbina nije izbacivala ulje na onom izvodu. Gledao sam, skidao sam i stavljao papir. Nije bilo tragova ulja.
A, u vezi CHECH ENGINA, provalio sam da istu pali nakon sipanja goriva na određenim pumpama.
Recimo na Knezu, Molu i Eko Petrolu mi pali, dok kada sipam na NISu i Luk Oilu ne pali. Pričao sam s više majstora i kažu mi da je problem do goriva. Navodno ga "krste". Ne znam zaista, ali sam namerno testirao sipajući na različitim pumpama i to sm primetio.
Inače kad upali lampicu, blago poveća obrtaje na leru (za nekih možda 20 - 30 obrtaja), nakon brisanja greške lagano spusti obrtaje na leru.