Autor Tema: 2.0 TDI 125 kw 2011 - dilema  (Pročitano 10603 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži sarajevo123Započeo temu

2.0 TDI 125 kw 2011 - dilema
« poslato: 25. Dec, 2023. 02:07 »
Pozdrav,

Ne vozim skodu, iako do prije 4 godine jesam, ali sam ostao u grupaciji alo nista.

Pitanje ko ima iskustva sa 2.0 tdi motorm iz 2011 god, 125kw,
CFGB oznaka (fejslift verzije CBBB koja je isla do 2010 - motori iz gtd 6 i octavia vrs)

Auto je A3 8P quattro.

Vozim ga vec 2.5 god tj nekih 50k km bez problema.

Dileme pocinju prije 3 mj kad sam uradio veliki servis i set mikroremenja (conti set + ina mikroremenje).

Auto mi od tad mijenja zvuk, postaje grublji.Ponekad se javlja neko klepetanje kratko i nestaje.Bez pravila.
Prvih 20 dana tj 1000 km je bilo bas uzasno, sad je to hajdemo reci 80% bolje, ali me onih 20% malo muci.

Sem zvuka, jos sam 2 stvari primjetio.

Kad upalim auto na minusu radi na 900 obrtaja nekih 20 sec.
Ali, ne mislim poslje citave noci na minusu - tad radi na 1000 obrtaja 15 sec i ide na 800, kako i treba.
Vec poslje mozda 2-3 sata pauze radi 10-15 sec na 900 (vidi sliku) i vraca se na 800.

Trecu zimu ga vozim, ili je radio na 800 ili na 1000 kad upalim grijanje (DPF iskljucen) a jos nije na radnoj temp. Nikad izmedju.

Takodjer, i tih 1000 i 800 kad radi ko da se kazaljka malo pomjerila (vidi sliku 2) tj ko da je na 810 i 1010 na primjer.Ili 820 i 1030
Prije je bio u milimetar tacan sa 800 i 1000 ob/min ( gledajuci cajger)

Zgulio sam vec 6000 km od servisa, auto pali ko mina, ide dobro, ne trosi nikakve tekucine (ulje i vodu), nema lampica, nema truni dima iz auspua, ne vibrira, obrtaji ne skacu sami od sebe isl…


Mozel biti od lose uzubcenog auta ili?

  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 2.0 TDI 125 kw 2011 - dilema
« Odgovor #1 poslato: 25. Dec, 2023. 02:25 »
Proveri dijagnostikom koje vrednosti pokazuje za ugao paljenja. Uglavnom se desava da majstori odrade zupcenje alatom kako treba ali bregasta vrlo malo mrdne i to ne obrate paznju posle. Slicna situacija mi je bila na Yetiju koji i dalje vozim 125kw 2010 motor. Posle velikog blago menja zvuk i poigrava se sa obrtajima slicno kao kod tebe doduse nije mi zavisilo od spoljasnje temperature. Resio sam takozvanim podesavanjem (slicovanjem) bregaste.
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži sarajevo123Započeo temu

Odg: 2.0 TDI 125 kw 2011 - dilema
« Odgovor #2 poslato: 25. Dec, 2023. 02:40 »
Proveri dijagnostikom koje vrednosti pokazuje za ugao paljenja. Uglavnom se desava da majstori odrade zupcenje alatom kako treba ali bregasta vrlo malo mrdne i to ne obrate paznju posle. Slicna situacija mi je bila na Yetiju koji i dalje vozim 125kw 2010 motor. Posle velikog blago menja zvuk i poigrava se sa obrtajima slicno kao kod tebe doduse nije mi zavisilo od spoljasnje temperature. Resio sam takozvanim podesavanjem (slicovanjem) bregaste.
Hvala na odg.

Da li znas koje parametre trazim na dijagnostici, sta kako?

I podesavanje bregaste, kakva je procedura? Kako se radi.

Da napomenem, kad radi na 800 onda je na 800 (ili 810 jel), isto vrijedi i za 1000 i za ovih cuvenih 900.
Ne oscilira, ne treska, ne dize i ne spusta sam.Pali ko mina.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 2.0 TDI 125 kw 2011 - dilema
« Odgovor #3 poslato: 25. Dec, 2023. 02:59 »
To se radi na samoj remenici bregaste i treba proveriti i remenicu pumpe visokog pritiska. Popustaju se 3 srafa koji drze remenicu i centralnim srafom se fino steluju. Sve mora da se radi dijagnostikom jer je bas pipavo, a na samoj dijagnostici, u mom slucaju vcds treba proveriti ugao paljenja tolerancija je od -3 do +3 idealno je od -1 do +1.

Preporuka je da odes kod nekog ozbiljnog koji se razume i da je to radio. Nikako na svoju ruku.
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Milosch85

Odg: 2.0 TDI 125 kw 2011 - dilema
« Odgovor #4 poslato: 30. Mar, 2024. 19:22 »
Da li si rešio problem, podesio ugao paljenja
  • Vozi: Altea

Na mreži sarajevo123Započeo temu

Odg: 2.0 TDI 125 kw 2011 - dilema
« Odgovor #5 poslato: 30. Mar, 2024. 19:26 »
Da li si rešio problem, podesio ugao paljenja
Nisam ni pokusao, haha, zvuk se smirio, auto ide i prede ko macka.

Jedino ovih 900 obrtaja je idalje nekad tu ujutro kad upalim ali to traje 5-10 sec i to je to.Pada na 800.
Obrtaji ne osciliraju, ne idu gore dole, auto miran.
Vec 10k od velikog servisa, necu cackat nista.
Za 60k cu ga uradit ponovo
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 50 kw Comfort 2003g, 170.000 km

Van mreže Milosch85

Odg: 2.0 TDI 125 kw 2011 - dilema
« Odgovor #6 poslato: 03. Apr, 2024. 20:57 »
 =)) ima istine nisam ni ja ništa dirao vcds pokazuje -4.9, auto slabije vuče tj. nedostaje ostrine, nekoliko majstora proveravalo alatima sve poravnjano, ugao bregaste i ne priznaju, samo zaključavanje radilice i bregastih, sad da li sam da pomeram nemam pojma
  • Vozi: Altea