Autor Tema: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi  (Pročitano 7132 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže dusko zemunZapočeo temu

motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« poslato: 17. Jan, 2014. 03:09 »
moja licna iskustva i saznanja o upotrebi plinskog uredjaja u vozilima skoda fabia/roomster 1.4 16v po pitanju izdrzljivosti motora i potencijalnih problema nisu bas pozitivna... susrecem se sa dosta nedovoljno zadovoljnih korisnika takvih vozila, koji su dali 1dinar da udju u kolo, ali ih stalno nesto na tim vozilima kosta... i stalno se nesto kvari... i statistika potrage za ovim motorima, govori da 7.4:1 je vozila na kojima strada ovaj motor koja su imala ugradjen plin u odnosu na vozila koja nisu imala...
a ova koja nisu imala... ona pak, sama od sebe trose ulje i to serviseri nazivaju normalnim stanjem ...

« Poslednja izmena: 19. Jan, 2014. 13:54 bugarin »
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...

Van mreže fobia24

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #1 poslato: 17. Jan, 2014. 10:53 »
Duško, nije mi drago da ovo čujem! :-\
« Poslednja izmena: 19. Jan, 2014. 13:59 bugarin »

Van mreže dusko zemunZapočeo temu

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #2 poslato: 17. Jan, 2014. 17:42 »
Duško, nije mi drago da ovo čujem! :-\

ti si presao tek 35000km... ti mozes jos toliko da vozis i da budes opusten potpuno...
problemi nastaju posle 90.000km...
bar su to kilometraze na kojima su pocele da se desavaju jako cudne i ceste poajve, pucanja blokova motora... u sred voznje i bez najave, kod korisnika koji su iako vozila troskare ulje, redovno pratili nivo ulja i nisu dozvolili da voze bez ulja

« Poslednja izmena: 19. Jan, 2014. 14:00 bugarin »
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...

Van mreže fobia24

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #3 poslato: 17. Jan, 2014. 23:05 »
Strašno! Pa šta je 90hkm, trebalo bi tek da razradi motor! :o Od kakvog onda materjala prave te blokove kad zbog rada na plin pucaju?
« Poslednja izmena: 19. Jan, 2014. 14:00 bugarin »

Van mreže Turbo

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #4 poslato: 18. Jan, 2014. 11:52 »
Pa nisu predviđeni za plin fabrički.

HUAWEI P6 via TT

« Poslednja izmena: 19. Jan, 2014. 14:00 bugarin »

Van mreže milosgranice

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #5 poslato: 18. Jan, 2014. 13:20 »
Pa nisu predviđeni za plin fabrički.

jel moze objasnjenje, molio bih.
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže bokilava

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #6 poslato: 18. Jan, 2014. 14:36 »
On topic: sto se tice skode, samo ti druze redovno odrzavaj i auto i gasnu instalaciju i nemoj da se brines zbog necega sto moze, a i ne mora da se dogodi nakon sledecih 60000km.   
« Poslednja izmena: 20. Jan, 2014. 01:54 pedja »

Van mreže DUTJA ZP

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #7 poslato: 19. Jan, 2014. 21:04 »
kao vlasnik motora 1.4 16v mogu da potvrdim i duskovu tvrdnju da motor 1.4 16v mozda nije za plin iz prostog razloga sto i po tvrdnji majstora taj motor i kada je skroz ispravan i servisiran totalno je nepredvidljiv,sa njim vecito neki sitni ali glupi i dosadni problemi koji zahtevaju cest odlazak u servis (licno iskustvo),ugradnja plina u njega = cesci odlazak u servis
« Poslednja izmena: 20. Jan, 2014. 02:02 pedja »

Van mreže dusko zemunZapočeo temu

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #8 poslato: 19. Jan, 2014. 21:40 »
u pravu si za ovo.
kao vlasnik motora 1.4 16v mogu da potvrdim i duskovu tvrdnju da motor 1.4 16v mozda nije za plin iz prostog razloga sto i po tvrdnji majstora taj motor i kada je skroz ispravan i servisiran totalno je nepredvidljiv,sa njim vecito neki sitni ali glupi i dosadni problemi koji zahtevaju cest odlazak u servis (licno iskustvo),ugradnja plina u njega = cesci odlazak u servis


svaka cast na iskrenosti ... neka je bolje i podeliti svoje iskustvo..pa cak i lose... da se drugi ne bi razocari kao i ti...
ja sam par meseci vegao da li u roomstera da ugradjujem tng... i na kraju sam prodao ceo auto...
da je bio u pitanju motor 1.6 16v... e onda ne bi bilo previse mozganja...
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...

Van mreže vlada320

Odg: motor 1.4 16v, ugradnja plina i moguci problemi
« Odgovor #9 poslato: 20. Jan, 2014. 00:03 »
Ne znam o kakvim problemima na 1.4 16v motorima pričate? Imali smo posebnu temu baš o izdržljivosti ovih motora, pa niko nije ništa loše o njima rekao, pa odjednom ne valjaju!?
Ja za 3.5 god. nikakve probleme nisam uočio i nikakve kvarove na motoru nisam imao, samo radovno održavanje. Doduše, plin nemam i ne nameravam da ga ugrađujem iz više razloga, ka što su

- ovaj motor se u praksi pokazao kao mali potrošač benzina u poređenju sa motorima iste kubikaže drugih marki automobila, a naročito u odnosu na malo veće motore iz VW grupacije (1.6, 1.8, 2.0)
- plinska instalacija iziskuje dodatne troškove održavanja i probleme kao što je gubitak antifriza, troškove atesta (re-atesta i pregleda, pošto se zakon stalno menja, a atest nije večan)
- vožnjom na plin, vremenom se zapuše dizne za benzin i moraju se periodično skidati i ultrazvučno čistiti
- svećice bi trebalo češće menjati, a veći je rizik i od otkaza bobine
- upotrebljivost prtljažnika se smanjuje zbog rezervnog točka (ne verujem spejevima za krpljenje gume)
- u Srbiji ne postoje nikakvi standardi za kvalitet plina, prodaje se šta se nabavi, pa na istoj pumpi jednom kupite dobar, a drugi put plin lošeg kvaliteta
- ne verujem u priče da je potrosnja plina tek neznatno veća ili ista kao potrošnja benzina
- preduslov za dobar rad motora 1.4 16v 74KW (AUB) je kvalitetan benzin sa većom oktanskom vrednošću, pa i ne želim da znam kako bi taj motor radio na plin
- itd, itd

Što se izdržljivosti ovog motora tiče, treba znati da je ceo (i blok) napravljen od lakih metala, pa je sigurno i to razlog što nije neuništiv kao recimo 1.6 16v ili neki veći, ali zato mnogo manje troši.
Čuo sam i ja za jedan slučaj pucanja bloka AUB motora, ali iz razloga nedovoljno antifriza u zimskom periodu, isto kao i za slučajeve zaribavanja motora zbog nedostatka ulja ili krivljenje glave zbog pregrevanja. Ali kada kupite polovan auto, vi ne znate kako se prethodni vlasnik ophodio prema njemu. Šteta naneta motoru nebrigom se ne mora odmah ispoljiti, već često nakon više hiljada km.
Tako da, ove priče o iznenadnom crkavanju motora me baš i nisu uplašile, ali koliko sam shvatio Duškove postove - i ne treba dokle god vozim na benzin.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže Karlheinz

« Poslednja izmena: 20. Jan, 2014. 02:28 pedja »
  • Vozi: Yeti