0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.
Uz 1.5TSI ide takozvani suvi DSG (kod DQ200) koji je poznat kao veoma problematican (nije predviđen servis tog menjaca tj nema zamene ulja). Uz 2.0 TDI dolazi "mokri" DSG (DQ381) koji je pouzdan. DQ200 ide uz motore do 250Nm.
Evo ja se mislim da li uzeti 1.5TSI 150HP ili 2.0TDI 115HP, manuelni menjaci. Dizel je oko 600 EUR skuplji, identična oprema. Skoro da sam izabrao TSI, ali sada se mislim. Godisnje prelazim oko 10k km, oko 2/3 u gradu (pretpostavljam da cu sa novim autom prelaziti i vise, recimo do 15k km). Odrzavanje dizela je skuplje, ali ne verujem da je to vise od 50ak EUR godišnje. Registracija dizela je takodje nesto skuplja, zatim tu je AdBlue. Opet sve ovo nisu toliko značajni troskovi. Koliko sam se informisao TSI trosi oko 2l/100km vise od TDI motora, sto na 10k km ispada 200l goriva ili nešto vise od 300 evra. Na duzi rok dizel ispada povoljnija varijanta. Da napomenem da planiram da zadrziam auto sigurno 10 godina.
Zanimljiva je ta sitna razlika u ceni. U Sloveniji je razlika u ceni tsi i tdi oba 85kw skoro 3000e.
Da ali taj tsi 85kw nije 1.5