Pretraga foruma [Google]


Autor Tema: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi  (Pročitano 1188 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Filip BG

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #15 poslato: 24. Jul, 2024. 09:52 »
Uz 1.5TSI ide takozvani suvi DSG (kod DQ200) koji je poznat kao veoma problematican (nije predviđen servis tog menjaca tj nema zamene ulja). Uz 2.0 TDI dolazi "mokri" DSG (DQ381) koji je pouzdan. DQ200 ide uz motore do 250Nm.

Poštovani članovi i gosti,
savest mi nalaže da ovo napišem, pre svega radi slučajnih prolaznika kroz naš forum.
Reč pouzdanost ne bi trebalo da se nalazi uz DQ381 ni u istoj temi, a kamoli u istoj rečenici. Radi se o jednom od najnepouzdanijih sklopova u novijoj istoriji VW-a.
Što se DQ200 tiče, on je nakon eksperimenata sa uljem, koje je VW sprovodio na račun svojih kupaca (eksperiment je završen čini mi se od MY2015 ili MY2016), pouzdaniji i u većini slučajeva radi bez greške do 150.000km tj. 5 godina, koliko iznosi fabrička garancija u većini zemalja. A posle…
To je jedan od razloga što se na tržištima gde Škoda nudi 7 godina fabričke garancije ugrađuje Aisin automatski menjač, a ne DSG.
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Van mreže Zoran M

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #16 poslato: 24. Jul, 2024. 21:18 »
Evo ja se mislim da li uzeti 1.5TSI 150HP ili 2.0TDI 115HP, manuelni menjaci. Dizel je oko 600 EUR skuplji, identična oprema. Skoro da sam izabrao TSI, ali sada se mislim. Godisnje prelazim oko 10k km, oko 2/3 u gradu (pretpostavljam da cu sa novim autom prelaziti i vise, recimo do 15k km). Odrzavanje dizela je skuplje, ali ne verujem da je to vise od 50ak EUR godišnje. Registracija dizela je takodje nesto skuplja, zatim tu je AdBlue. Opet sve ovo nisu toliko značajni troskovi. Koliko sam se informisao TSI trosi oko 2l/100km vise od TDI motora, sto na 10k km ispada 200l goriva ili nešto vise od 300 evra. Na duzi rok dizel ispada povoljnija varijanta. Da napomenem da planiram da zadrziam auto sigurno 10 godina.

Na mreži AlpboZapočeo temu

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #17 poslato: 24. Jul, 2024. 22:27 »
Evo ja se mislim da li uzeti 1.5TSI 150HP ili 2.0TDI 115HP, manuelni menjaci. Dizel je oko 600 EUR skuplji, identična oprema. Skoro da sam izabrao TSI, ali sada se mislim. Godisnje prelazim oko 10k km, oko 2/3 u gradu (pretpostavljam da cu sa novim autom prelaziti i vise, recimo do 15k km). Odrzavanje dizela je skuplje, ali ne verujem da je to vise od 50ak EUR godišnje. Registracija dizela je takodje nesto skuplja, zatim tu je AdBlue. Opet sve ovo nisu toliko značajni troskovi. Koliko sam se informisao TSI trosi oko 2l/100km vise od TDI motora, sto na 10k km ispada 200l goriva ili nešto vise od 300 evra. Na duzi rok dizel ispada povoljnija varijanta. Da napomenem da planiram da zadrziam auto sigurno 10 godina.
Kolega, ti dizel motori su gutaci kilometara ali na otvorenom. Ono sto ih ubija je grad i kratke relacije (hladan start) i to ce Vam reci svaki dobronameran mehanicar. U principu, za potrebe koje ste naveli dizel Vam je nepotreban i u ovom trenutku Vam daje privid povoljnije opcije.

Van mreže Zoran M

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #18 poslato: 24. Jul, 2024. 23:12 »
Da, znam da dizelu ne pogoduje gradska vožnja i kratke relacije. Opet, moj je utisak, da se kod nas uglavnom voze dizeli po gradu i da i nema toliko kvarova dizel motora koliko se po forumima priča. Kako god , odluka je pala na 1.5TSI :)

Na mreži Mareska

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #19 poslato: 25. Jul, 2024. 01:41 »
Odlican izbor,motor bukvalno trosi onako kako ga vozis.
  • Vozi: Superb

Van mreže Filip BG

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #20 poslato: 25. Jul, 2024. 14:37 »
Evo ja se mislim da li uzeti 1.5TSI 150HP ili 2.0TDI 115HP, manuelni menjaci. Dizel je oko 600 EUR skuplji, identična oprema. Skoro da sam izabrao TSI, ali sada se mislim. Godisnje prelazim oko 10k km, oko 2/3 u gradu (pretpostavljam da cu sa novim autom prelaziti i vise, recimo do 15k km). Odrzavanje dizela je skuplje, ali ne verujem da je to vise od 50ak EUR godišnje. Registracija dizela je takodje nesto skuplja, zatim tu je AdBlue. Opet sve ovo nisu toliko značajni troskovi. Koliko sam se informisao TSI trosi oko 2l/100km vise od TDI motora, sto na 10k km ispada 200l goriva ili nešto vise od 300 evra. Na duzi rok dizel ispada povoljnija varijanta. Da napomenem da planiram da zadrziam auto sigurno 10 godina.
Poštovani Zorane,
ako je razlika u ceni samo 600e, ne bi trebalo isključiti ni 2.0 tdi iz razmatranja.
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Na mreži maradona

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #21 poslato: 25. Jul, 2024. 15:20 »
Za tu kilometražu i toliko godina, definitivno TSI.
Drugar je u firmi 2020. zadužio novi Superb 2.0TDI i evo već ima 330.000km, za takve potrebe se isplati dizel.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže fobia24

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #22 poslato: 25. Jul, 2024. 20:41 »
Zanimljiva je ta sitna razlika u ceni. U Sloveniji je razlika u ceni tsi i tdi oba 85kw skoro 3000e.

Van mreže Zoran M

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #23 poslato: 25. Jul, 2024. 21:30 »
Gotovo je sad, idem na benzin, odlučeno je :)

Na mreži Mareska

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #24 poslato: 26. Jul, 2024. 00:01 »
Zanimljiva je ta sitna razlika u ceni. U Sloveniji je razlika u ceni tsi i tdi oba 85kw skoro 3000e.
Da ali taj tsi 85kw nije 1.5
  • Vozi: Superb

Van mreže Zoran M

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #25 poslato: 26. Jul, 2024. 00:17 »
Tacno tako, TSI je 110kW, TDI je 85kW.

Na mreži Mareska

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #26 poslato: 26. Jul, 2024. 04:09 »
Zanimljiva je ta sitna razlika u ceni. U Sloveniji je razlika u ceni tsi i tdi oba 85kw skoro 3000e.
Moja greska ima i kod nas u ponudi tsi 85kw isto 1.5 tsi
  • Vozi: Superb

Van mreže fobia24

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #27 poslato: 26. Jul, 2024. 16:11 »
Da ali taj tsi 85kw nije 1.5
1.5 tsi 85kw i 2.0 tdi 85kw. Tu sam video razliku od 3000e u konfiguratoru samo izmedju motora.

Na mreži Manjaro

Odg: Octavia 1.5 tsi vs 2.0 tdi
« Odgovor #28 poslato: 26. Jul, 2024. 23:01 »
Evo ja se mislim da li uzeti 1.5TSI 150HP ili 2.0TDI 115HP, manuelni menjaci. Dizel je oko 600 EUR skuplji, identična oprema. Skoro da sam izabrao TSI, ali sada se mislim. Godisnje prelazim oko 10k km, oko 2/3 u gradu (pretpostavljam da cu sa novim autom prelaziti i vise, recimo do 15k km). Odrzavanje dizela je skuplje, ali ne verujem da je to vise od 50ak EUR godišnje. Registracija dizela je takodje nesto skuplja, zatim tu je AdBlue. Opet sve ovo nisu toliko značajni troskovi. Koliko sam se informisao TSI trosi oko 2l/100km vise od TDI motora, sto na 10k km ispada 200l goriva ili nešto vise od 300 evra. Na duzi rok dizel ispada povoljnija varijanta. Da napomenem da planiram da zadrziam auto sigurno 10 godina.

Pozdrav svima. Pratim forum odavno, ali tek sada sam se uclanio. Ja sam imao istu dilemu ovih dana, dobio ponude za ova dva modela (verzije pre facelift-a), doduse dizel je bio oko 900 EUR skuplji. Kako auto uglavnom vozim u gradu (70% grad-30% otvoreni put), a citajuci ovaj forum i strane forume, odlucio sam se za benzin. Nadam se da sam napravio dobar izbor:) Do sada sam vozio dizel, pa sam hteo i da promenim. Automobil nisam ni testirao niti pogledao uzivo. Kontaktirao sam sve dilere i samo jedan 1.5TSI u Style opremi je bio slobodan i odlucio sam se da ga uzmem. Facelift verzija mi se i manje svidja, a i Selection oprema je siromasnija. Brinuo sam i za kangaroo, ali sam precesljao sve moguce forume, takodje pogledao i temu na forumu o tome i danas proverio kod motora, motor je DPCP pa se nadam da je i to OK.
Zorane, vi ste verovatno uzeli Skodu u beloj boji? Ako se dobro secam rekli su mi da je u Srbiji bila dostupna jedna bela 1.5TSI koja je prodata pre ove moje koja je u crnoj boji. Nisam bas ljubitelj crne boje, ali sta je tu je, bila je ta jedna jedina na raspolaganju i nisam mogao previse da biram :)