Previse uopsteno jer sam iznosio misljenje uopsteno o ugradnji TNGa kod nas.
Da mene shvatis pogresno, nisam ja protiv TNGa, samo znam sta je sve potrebno uraditi da bi ugradnja bila 100% kako treba, a to kod nas malo ko radi.
TNG ima dosta prednosti, ali moj glavni problem je ugradnja i odrzavanje uredjaja.
Svi u sustini znaju sta je potrebno uraditi da bi sve bilo kako treba ali ih da izvines zabole.

Primera fuseraja je mnogo, te otuda moja odbojnost prema ugradnji TNGa u nov ili skoro nov auto.
Kome je sluzbeni; za posao, bas ga briga; ali ko treba da prepusti na busenje, ugradnju, svoj auto verovatno mu nije svejedno.
Evo jos neki primer:
Ugradili smo pre 8-9 godina u gotovo isto vreme u dve nase Fabije 1.4MPI plin kod majstora na glasu

Ugradnja nije bila ista na obe, na jednoj je poklopac motora presecen po sredini, jer je toboze trebalo, dok na drugoj nije?
Na toj drugoj "voda" za isparivac je uzeta sa prelivne boce; sa oduska, i auto na hladno nije mogao da se "sastavi" tresao, trzao,... dok nismo sami kod kuce pronasli gresku.
Sad zamisli "zadovoljstvo" kad uporedis obe ugradnje na istim automobilima.
Procuri mi plasticna racva (iskrivila se od toplote jer je krs plastika u pitanju), i koliko god dotezao selne ono curi. Odem kod tog istog majstora (jer je uredjaj "u garanciji"), on mi zameni racvu, usput prospe jedno 2 litra antifriza koji sam par dana pre toga menjao. I NEMA DA DOLIJE, nego salje kolegu u prodavnicu po antifriz.
Koji sam ja platio i rastao se sa njima za trajno

Ove se doduse desavalo pre 8 godina, ali nesto sumnjam da su danas delovi i ugradjivaci bas toliko napredovali.
Privatnih primera odavno nemam, vozim na dizel od 2009; ali sluzbenih imam. Naveo sam ih u prvom postu.
I ne mogu da imam poverenja u nase TNG majstore, kad sam video kako rade.
I kakve kvarove na novim automobilima mogu da naprave.
Cast izuzecima, verujem da ih ima; i da postoje ljudi koji odgovorno i pedantno rade svoj posao, koriste kvalitetne komponente. Ali glave i dalje niko ne menja/modifikuje....
