Autor Tema: Ugradnja plina (i mogući problemi)  (Pročitano 8139 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži bigor

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #15 poslato: 03. Jun, 2014. 16:57 »
@bigor - Sve i da je gubitak snage za 5%, to ne bi mogao niko da oseti u voznji.
Slazem se, kod mene se osjeti samo kada hocu da naglo ubrzam iz niskih obrtaja ali ja sipam 98 oktana pa je mozda i to razlog sto ide bolje na benzin
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ


Van mreže jaygee

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #16 poslato: 04. Jun, 2014. 09:05 »
Hvala Vam. Tako sam i mislio da ce da bude.
Moram da odem do majstora ovde po gradu da se raspitam i da vidim kako mi koji deluje sto se ozbiljnosti tice.

Treba li na nešto posebno da obratim pažnju kod modela plina, koji vi imate i kako se pokazao?
Pitam se samo da li bocu stavljati umesto rez. točka, pa točak držati u gepeku?
  • Vozi: Škoda Kamiq 1.0 DSG Style

Na mreži bigor

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #17 poslato: 04. Jun, 2014. 09:20 »
Kod mene je STAG 300 4 ISA 2. Ovih dana trebam ici na prvi servis posle10000 i sasvim sam zadovoljan ponasanjem auta,a nije bilo ni problema. Ja sam rijesio bocu i tocak od 40l, veca nije mogla,a manju opet nisam htio
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #18 poslato: 04. Jun, 2014. 12:11 »
U A5 moze i veca, ja sam imao neku stajalo po 51-52l  :) Zaboravis kada si sipao, ako je napunis

@jaygee - ja bih svakako stavio tocak bocu, jer ako zatreba ceo gepek, ti izvadis rez. tocak. . .

Van mreže jaygee

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #19 poslato: 07. Jun, 2014. 11:13 »
hvala na savetima. verovatno cu tokom iduce nedelje to uraditi.
nadam se da cu ovde u valjevu naci nekog solidnog majstora...
javljam se sta je ugradjeno i koliko je kostalo sve na kraju...
pozdrav.
  • Vozi: Škoda Kamiq 1.0 DSG Style

Van mreže WEST 014

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #20 poslato: 07. Jun, 2014. 23:39 »
Nemoj samo kao ja posle da places :-). Poslao sam ti na PP kome mozes oterati u Valjevu.

Van mreže jaygee

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #21 poslato: 08. Jun, 2014. 21:20 »
Mislis da placem zbog krajnje cene ugradnje? :)
  • Vozi: Škoda Kamiq 1.0 DSG Style

Van mreže -nebojsa-

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #22 poslato: 18. Nov, 2017. 11:15 »
Vozio sam (tacnije vozili smo u porodici), nekada davno  :B=); na TNG; jedno 6-7 zamorcica  =))
Uvek nesto nije bilo kako treba. Ili je problem napravio "ugradjivac" ili los kvalitet delova.
Pa onda cuveni Check Engine kod TNGa na motorima sa ubrizgavanjem.
Ono sto mene najvise odbija od TNGa; ovde na primeru novih automobila:

Naknadna ugradnja:

1.Dajes nekom "majstoru" da ti burgija i busi nov auto sa neizvesnim ishodom i upitnim kvalitetom ugradnje.
Moji primeri:
-Stranka ugradila TNG u nov auto, pliadzija busio usisnu granu, opiljci otisli u usis. Epilog-izgorelo svega par ventila. >:(
-Jedan motor koji se i inace tesko "ozracuje" - ugradjen TNG, auto stigao od ČA do Ljiga, gde se sve pokrivilo(i glava i blok). Razlog: neadekvatno hladjenje jer sistem nije ozracen kako treba+dodatna creva TNGa... :(
-Toyota sa VSC (ESP) kod paljenja Check Engine pali i lampice za TRC i VSC- GASI ESP.
Zamislite "zadovoljstvo" vlasnika bezmalo novog auta sa nabijenim TNGom koji svakih par dana pali gresku za siromasnu smesu (P0400) i posledicno gasi ESP. Milina  =))
2.Ugradjujes TNG u motor koji verovatno nije prilagodjen radu na TNG, niti je proizvodjac predvideo da ce raditi na TNG.
Glave velikog broja modernih motora nisu predvidjene za rad sa TNGom.
Npr. Toyota ima tehnicko uputstvo na nekih 25 strana sta je sve potrebno promeniti ili modifikovati da bi se uradila ugradnja TNGa.
Poznato je da LPG ima vise temperature sagorevanja od benzina, a manje "podmazivanje" sedista ventila;  od cega i stradaju sedista ventila i ventili.
http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html
Nivo habanja naravno zavisi od kvaliteta motora (citaj stepena ustede u proizvodnji); negde daj problem nece biti prerano izrazen da bi se mogao pripisati TNGu.
3.Moguci gubitak garancije na motor u slucaju da sam proizvodjac/uvoznik ne odobrava ugradnju TNGa.

Fabricka ugradnja (ili ono sto se kod nas tako zove)

U slucaju FABRICKE ugradnje, motor, rezervoar, instalacija i sve ostalo je prilagodjeno TNGu. Medjutim takav auto kosta barem 1500-2000€ vise od obicnog benzinca.
U slucaju "fabricke" ugradnje koju Vam nude kao fabricku (ugradnja TNGa pre isporuke vozila):
Ugradnju TNGa na OBICAN benzinski automobil (nije ranije pripremljen za TNG) vrsi uvoznik ili prodavac; najcesce na dva nacina:
Ovl.prodavac je obucen za ugradnju TNGa i sami ga ugradjuju.
Ovl.prodavac ili uvoznik ima podizvodjaca ;) koji ugradjuje TNG. Najcesce je to lokani TNG serviser, neki od onih iz prvih pasusa...
Sam TNG uredjaj se u oba slucaja nabavlja preko uvoznika tog brenda TNG uredjaja.
Cesto je slucaj i da za odrzavanje automobila sa "fabrickim" TNGom redovni servis radi ovlasceni servis; a servis TNGa serviser TNGa ovlascen za taj brend uredjaja. Dakle dva redovna servisa umesto jednog  :-\ :)
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže mirkuk38

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #23 poslato: 18. Nov, 2017. 12:12 »
Kupiti motor zahvalan za TNG konverziju i to odraditi kod dobrog majstora.

Ko ne želi da razmišlja i da se vozi skuplje, tu je benzin. Kao i sve u životu, stvar je izbora.  bravo2

Van mreže -nebojsa-

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #24 poslato: 18. Nov, 2017. 12:15 »
MORAM da pomenem da mi je post premesten iz teme o 1.0TSI, sa razlogom jer se ne tice konkretno O3 1.0TSI, ALI napisan je i u kontekstu nove Octavije TSI i potencijalne ugradnje TNGa; te ga i tako tretirajte. bravo2
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #25 poslato: 18. Nov, 2017. 14:43 »
Post ti je premesten zato sto si bio previse uopsten o ugradnji tng uredjaja. Mi smo tamo komentarisali konkretno kako se TSI motor nosi sa TNG ili CNG uredjajem i o samom radu takvog uredjaja na TSI-u, a ne o losim majstorima i problema sa istim.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #26 poslato: 18. Nov, 2017. 23:02 »
Znam o cemu ste komentarisali, ali svakako je vazno ko i kako ugradjuje taj TNG u nov auto; a uopsteno i kako se motori nose sa TNGom, ako te ne mrzi da procitas.
I ne bunim se niti istrazujem zasto je pomeren, objasnjavam kontekst odgovora u temi nakon gomile meseci od poslednje poruke.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #27 poslato: 18. Nov, 2017. 23:50 »
Ne mrzi me, procitao sam. Samo kazem, previse uopsteno si pisao kao da se 80% benzinaca vec ne vozi na gas. Nije bila poenta da nekog ubedimo ili odvratimo od ugradnje gasa, nego konkretno relacija TNG - TSI motor.

p.s. Jos da dodam da trenutno imam dva benzinca koji se voze na benz. Nisam ni za, a ni protiv TNG

Van mreže -nebojsa-

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #28 poslato: 19. Nov, 2017. 10:10 »
Previse uopsteno jer sam iznosio misljenje uopsteno o ugradnji TNGa kod nas.
Da mene shvatis pogresno, nisam ja protiv TNGa, samo znam sta je sve potrebno uraditi da bi ugradnja bila 100% kako treba, a to kod nas malo ko radi.
TNG ima dosta prednosti, ali moj glavni problem je ugradnja i odrzavanje uredjaja.
Svi u sustini znaju sta je potrebno uraditi da bi sve bilo kako treba ali ih da izvines zabole. :(
Primera fuseraja je mnogo, te otuda moja odbojnost prema ugradnji TNGa u nov ili skoro nov auto.
Kome je sluzbeni; za posao, bas ga briga; ali ko treba da prepusti na busenje, ugradnju, svoj auto verovatno mu nije svejedno.
Evo jos neki primer:
Ugradili smo pre 8-9 godina u gotovo isto vreme u dve nase Fabije 1.4MPI plin kod majstora na glasu :)
Ugradnja nije bila ista na obe, na jednoj je poklopac motora presecen po sredini, jer je toboze trebalo, dok na drugoj nije?
Na toj drugoj "voda" za isparivac je uzeta sa prelivne boce; sa oduska, i auto na hladno nije mogao da se "sastavi" tresao, trzao,... dok nismo sami kod kuce pronasli gresku.
Sad zamisli "zadovoljstvo" kad uporedis obe ugradnje na istim automobilima.
Procuri mi plasticna racva (iskrivila se od toplote jer je krs plastika u pitanju), i koliko god dotezao selne ono curi. Odem kod tog istog majstora (jer je uredjaj "u garanciji"), on mi zameni racvu, usput prospe jedno 2 litra antifriza koji sam par dana pre toga menjao. I NEMA DA DOLIJE, nego salje kolegu u prodavnicu po antifriz.
Koji sam ja platio i rastao se sa njima za trajno bravo2
Ove se doduse desavalo pre 8 godina, ali nesto sumnjam da su danas delovi i ugradjivaci bas toliko napredovali.

Privatnih primera odavno nemam, vozim na dizel od 2009; ali sluzbenih imam. Naveo sam ih u prvom postu.
I ne mogu da imam poverenja u nase TNG majstore, kad sam video kako rade.
I kakve kvarove na novim automobilima mogu da naprave.
Cast izuzecima, verujem da ih ima; i da postoje ljudi koji odgovorno i pedantno rade svoj posao, koriste kvalitetne komponente. Ali glave i dalje niko ne menja/modifikuje.... ;)
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja plina (i mogući problemi)
« Odgovor #29 poslato: 19. Nov, 2017. 14:46 »
To oko majstora se slazem, ima i ovakvih i onakvih.
Pusti mi pp koji je to majstor (posto smo sugradjani)