Pretraga foruma [Google]


Autor Tema: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi  (Pročitano 311 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Shkodilak87Započeo temu

Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« poslato: 15. Avg, 2024. 15:42 »
Поштовање
Имам  поменуту Шкоду  у питању је Е888 2.0Л турбо бензин , 200+1 коњ , 200 у мотору један за воланом.
Прошлих годину дана све више се појављивао проблем са губљењем антифриза .
Дотакао сам није било много да би сада кад је кренуло топлије време пре месец два  био ограничен на 100км и нема воде тј антифриза .
Наравно и пре тога сам отишао да проверим да не пушта у мотор , урадили су тест , нема балончића нема уља у антифризу , ни воде у уљу значи није на мотору.
Па сам возио тако међутим , више не може .
Отерам код мајстора , он каже црево је , оно дупло напред што иде ваљда до хладњака . 1500дин црево каже нема нигде у Србији , што неверујем , ајде чекај 7 дана да дође .
Дошло , угради мајстор , сада могу да пређем 2КМ и нема воде упали лампицу . Лепо платим 8000дин да ми направи на горе .
Будући да је лето , странаца има , брда кола , пар пута сам већ терао и враћао јер требају ми кола а мајстор никад да уради .
Ал ни тест притиска.
И задњи дан врађам се кући дошао уппалила се лампица , паркирао и морао да идем негде још се мотор није охладио , шта ћу отварај чеп сипај.
Како сам отворио чеп пошто је под притиском кренуло ваљда да смањује запремину и врати се вода нисам морао ни сипати ништа цео тај дан .
И кад сам то урадио чујем ја нешто шишти , где је шта је , чује се шиштање као кад је гума пробушена па се прелије водом , комбинација ваздуха и воде .
И то напред , на хладњаку .
Пренесем утиске мајстору , каже он нема везе то сам тим . Ја гледам , шта да кажем , добро ај погледај уради тест . Радим до 15 часова па дођем, то је било 9 ујутру кад сам оставио.
међутим скраћено радно време дођем ја у 14 часова, јеси шта урадио нисам .
Ништа требају ми кола . Успут да те питам , јел имаш ону течност што се наспе  па зачепи рупе , не знам како се зове , има разна имена .
НЕ! Не смеш то сипати у твој ауто... без објашњења зашто .
Није први пут да ми каже мајстор нешто а да није тачно , једном сам на трзање мотора дао 500 евра , и на крају сам заменио бобине и свећице и решио проблем 90% довољно.
Пре неки дан ми се закључају возачка и сувозачка врата , морам одма код мајстора ,каже морају се сећи врата да се дође до браве  , не ради брава .
Ја кажем , па није брава неће на двоја врата одједном , не знаш Павле пусти ме да радим свој посао . Па реко може се скинути са возачевих врата контролна табла за прозоре , па одатле повући каблове док не добије контакт
па кад отвори врата приступити поправци . НЕ знаш Павле оћеш ми веровати или не ...добро верујем.
Зове ме у 14 часова ја нисам очекивао пошто ми није тако деловало поправљено , шта је било сву инсталацију смо морали да сређујемо.
Ја узмем кола , кад одмах приметим контролна табла на возачким вратима није враћена добро , вири један део .
Значи ипак су урадили шта сам рекао .
И сад извињавам се мајстору ал изгубио сам свако поверење у њега у сваком смислу .
И зато сам овде да питам , да ли ја смем у свој мотор сипати ту течност за заптивање рупа на хладњаку или можда на неким цревима .
Имам осећај да сам и овај пут , по ко зна који пут ја управу .
Није да мајстор не зна , него има 100 кола , не посвети се , а и кад ураде ураде као на такмичењу и никад ми не врате како је било. До те мере да ми фали усисник за хладан ваздух ,
Откинули пукла пластика и не може више да стоји , знам ја да је пластика крхка већ , ал постоје течности за репарацију пластике и уз мало пажње реши се то .
Видео сам људе који много старија кола направе као нова , а ја сваки пут кад одем све горе а ниакд нисам рекао много је пара .
Зато ми је ово задњи пут да идем код тог мајстора иако је Овлаштени сервис , џаба све кад се не посветиш.
Па морам вас да питам , јел смем ја да пробам ту течност , на боци и  на интернету сам видео ради за све врсте дизел  и бензин мотора , ал да питам .
Боље питати .
Хвала .
Павле
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Van mreže fobia24

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #1 poslato: 15. Avg, 2024. 16:40 »
Najpre menjaj majstora. Jer kad majstor menja ispravne delove jer ne ume dijagnostiku kvara da prepozna, onda je svakako problem u njemu.

Van mreže Shkodilak87Započeo temu

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #2 poslato: 15. Avg, 2024. 17:20 »
Najpre menjaj majstora. Jer kad majstor menja ispravne delove jer ne ume dijagnostiku kvara da prepozna, onda je svakako problem u njemu.
То свакако није мајстор лош , добар је , још је мој покојни отац ишао код његовог покојног оца , традиционално , ал ја сам близу границе и лето је брда кола , да нисам ја , не би ме ни примио .
Ал разумем ја и поштовање и традицију и све , ал' џаба све кад  и ако ураде раде ко на тркама , ал то ако има времена . Требам му оставити кола на 10 дана а и тад ће пнеуматским шрафцигером
да ми подере и поломи пластику .
Једино је цака што је он овлаштени Бош сервис , и једини који набавља делове , сви други раде посао ал делове узимају код љега , тако да мајстора могу променити ал продавницу једино ако променим град .

А шта би са овом течношћу , да не сипам да идем мајстору другом ?
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži maradona

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #3 poslato: 15. Avg, 2024. 17:28 »
Kakve veze ima što već dugo servisirate kod njega, ako ne zna da uradi kako treba?
Imao sam jesenas problem sa mojim majstorom, kod koga održavamo već godinama, i od tad održavam na drugom mestu, nema ljutnje.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #4 poslato: 15. Avg, 2024. 17:35 »
А шта би са овом течношћу , да не сипам да идем мајстору другом ?
Nemoj sipati, moze ti napraviti jos veci problem, jer kako krpi rupe na hladnjaku ili crevu moze da dovede do unutrasnjeg zagusenja. Druga radionica, da se nađe curenje i cao.
Jesi li pretrazio forum na ovu temu. Koliko se secam imao je neko slican problem, recimo sa Oktavijom, ne mogu tacno da se setim...
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže Shkodilak87Započeo temu

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #5 poslato: 15. Avg, 2024. 17:50 »
Nemoj sipati, moze ti napraviti jos veci problem, jer kako krpi rupe na hladnjaku ili crevu moze da dovede do unutrasnjeg zagusenja. Druga radionica, da se nađe curenje i cao.
Jesi li pretrazio forum na ovu temu. Koliko se secam imao je neko slican problem, recimo sa Oktavijom, ne mogu tacno da se setim...
Добро тако сам и ја  мислио , не вреди код мог мајстора више . Нећу онда сипати ништа идем тражим другог мајстора.

А имам још једно питање , приликом прегледа хладњака приметио сам да је доста загушен , уместо да она ребарца буду провидна , све се савило , чисто сумљам да ту ваздух може да пролази нормално .
Мислио сам да узмем неки шрафцигер или слично па полако та крилца да исправљам како би ваздух могао проћи .
Није да имам проблема са температуром , и овако без довољно воде температура је закуцана на 90 степени .
Међутим климу сам напунио , и могу рећи да нисам задовољан , охлади мене напред ,али кад су пуна кола и врућина као што је ових дана ,
нема шансе да охлади . Док рецимо Сестрин Ку5 Ауди , то кад продува заледи мораш смањивати , и све сам мислио а добро дизел је , већи мотор , већи хладњак ,већи вентилатор .
Међутим кад сам погледао мој хладњак да паре нису проблем , извадио би га и заменио . Знам да су Клима испаривач и хладњак спојени заједно .
Па је могуће да једноставно нема протока ваздуха .
То могу да проверим , ставим дим испред и видим јел вуче . Требало би да вуче .
јел зна неко оквирно цену замене хладњака , и испаривача климе . Да ја то све заменим код другог мајстора и успут нек нађе где пушта воду .
Сем ако та опција није превише скупа .
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Van mreže Shkodilak87Započeo temu

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #6 poslato: 15. Avg, 2024. 18:10 »
Kakve veze ima što već dugo servisirate kod njega, ako ne zna da uradi kako treba?
Imao sam jesenas problem sa mojim majstorom, kod koga održavamo već godinama, i od tad održavam na drugom mestu, nema ljutnje.
Па кад код њега идемо већ 20.г.   , ал је баш лоше кроз шта пролазим , нисам ја ту писао све да не претерујем , ал чак сам и шпулну волана мењао сам , не само мењао сам него и део морао набавити сам јер он не узима половне делове јер не може да гарантује за њих , па сам морао и онда узео алаз из радионице и ставио сам , никад чуо за шпулну волана до тад  па сам се зезнуо први пут није одговараласрећа продавац примио назад 
То сам се изнервирао , и за бобине , и кад ми врати кола а светло не ради , шта ме чекаш не ради светло немој ме ништа питати ради рекао сам му 10 пута ал не вреди,  лепо му кажем , нећу ништа да знам
мењај све што се треба мењати и то не кад цркне да не би остао на путу , него на време .
ал не вреди , доћи реци шта не ради и онда решавај месец дана воду .
Кад њега боли уво он гледа да кола изађу што пре , каже сви сте као на иглама , као ја сам на иглама 5 пута долазим за воду , годину дана то вучем док није дошло да не могу да пређем 2км да не останем без воде , и ја на иглама .
ма не вреди , неће се он због мене променити кад су остали такви , реши шта му кажеш уместо оно што зна , па он је мајстор нисам ја , шта ја знам шта треба .
Али , кад то неком другом уради буде проблем , а већ дуго ради тако , па ја могу да причам шта хоћу он ради како ради  , мисли шта мисли  и далеко од тога да не зна .
Врло способан , велика фирма , али то је као на тркама , ту смо на граници иду Турци , наспу бензин у дизел ево га 2 ,3 хиљаде евра , и он ми каже , ја сад губим на тебе  2 сата , за неку глупост , а могао сам да узмем 2000 евра за то време ,
ал долазите код мене већ деценијама не могу ја да не урадим . Не може увек ме прими , али не вреди , 40 степени напољу , сви су му на иглама , мајстори што раде код њега краду , он сам води све .
Не пије воду , до 10 сати он већ не зна где је . Треба му организатор , али он хоће да буде организатор јер он има запослене мајсторе који раде за плату , и ако их не гледа они ће узети ставари под своје .
И зато он води све , а фирма је толика да не стиже , видим да хоће , ал не стиже , бар не сад у време празника , одмора и врућина .
И тако ја и моја вода останемо , суви тако рећи . То је разлог . Није он ни лош човек ни лош мајстор и вредан је , ал је толико посла да нема времена да се посвети , и онда ја који нисам мајстр будем управу јер ја сам погледао .
А он је 2 секунде гледао кола и то је то .
Има и других мајстора идем код другог ,мада истину да кажем јесам хтео , и звао , ал отишао на одмор , а овај не иде на одмор , овај је ту увек . У по ноћи , за нову годину , вазда је ту .
То и то што има везе и делове и позиција праве га идеалном комбинацијом за имати на дуже стазе .
Али изгледа не за мале кварове . То га верујем смара .
 
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #7 poslato: 15. Avg, 2024. 18:15 »
Za to ispravljanje krilca na hladnhaku samo ako si zaludan  ;), inace imas na Aliexpresu cesalj namenski pravljen za te stvari   :))
Pre bilo kakve intervencije oko klime ja bih postavio pitanje ovde na forumu kakvo je iskustvo drugih koji voze takav auto jer klimatizacija nije isto resena kod svih modela, Superb vs Q5. Recimo da li si obratio paznju da li Superb ima ventilacione otvore na B stubu koji po meni prave bitnu razliku u rashlađivanju zadnje klupe.
Jos jedna bitna stvar, kazes dopunio si klimu.. Jel bilo potrebe za tim ili su ti i za to uzeli pare na mufte?
Klima na autu, klima na kuci, uopsteno na rashladnim uređajima (frizideru) je zatvoren sistem i tu "dopunjavanja" nema. Ako je potrebno dopuniti freon to znaci da negde curi i to moze biti razlog slabijeg hlađenja.
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže Shkodilak87Započeo temu

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #8 poslato: 15. Avg, 2024. 20:27 »
Za to ispravljanje krilca na hladnhaku samo ako si zaludan  ;), inace imas na Aliexpresu cesalj namenski pravljen za te stvari   :))
Pre bilo kakve intervencije oko klime ja bih postavio pitanje ovde na forumu kakvo je iskustvo drugih koji voze takav auto jer klimatizacija nije isto resena kod svih modela, Superb vs Q5. Recimo da li si obratio paznju da li Superb ima ventilacione otvore na B stubu koji po meni prave bitnu razliku u rashlađivanju zadnje klupe.
Jos jedna bitna stvar, kazes dopunio si klimu.. Jel bilo potrebe za tim ili su ti i za to uzeli pare na mufte?
Klima na autu, klima na kuci, uopsteno na rashladnim uređajima (frizideru) je zatvoren sistem i tu "dopunjavanja" nema. Ako je potrebno dopuniti freon to znaci da negde curi i to moze biti razlog slabijeg hlađenja.
Da kad sam kupovao Superb , nisam kupovao tako što sam hteo Superb , nego sam upisao u filter sve što hoću , od kožnih sedišta sa grejanjem i hlađenjem , do klimatizacije na B stubu , kao i između sedišta zadnje klupe , i ispod prednjih sedišta .
Komplet duva svuda , i kad mi je punio verovatno je mufte . Kao pola prazno , ne znam par puta je bilo 300g , reko svaki put 300g , pa nisam ni slušao zadnji put . Ali jeste hladilo malo bolje . Zericu . Ajmo reć 20% .
Ima ona 2 ventilatora  ali su hladnjaci u sendviču , on da bi ohladio unutra , bar se u to razumem , završio sam Elektrotehničku , mada sad sam pravnik , Master Prava , neki Dr.Mr , ali popravljam zamrivač trenutno , bila je poplava , a elektronika na dnu stavljena , u zatvorenoj kutiji . I tu je ušla voda , dok ona nije isparila nismo mi palili , nedelju dve , il jesmo ne znam . Ali u svakom slučaju kad sam otvorio kutiju sa Kontrolerom motora , sondi  i ventilatora , to je užas bio , ne veruješ da radi .
I radio je malo , alne zamrzne , samo hladi . Zvali majstora došao majstor jer crkla je usput i sušilica za veš , nju je uzeo , kao upalio Zamrzivač , upalio se kompresor , zagrejale se one žice iza za hlađenje gasa , pa on kaže ovo radi , aj vi stavite tu vodu vidite dal će da zamrzne .
Potpuni početnik . Ja idem na posao u Sud imam bebu i lenju ženu , i staru majku , nemam vremena , ali nije odneo ajde da pogledam , nije trebalo 10minuta da shvatim šta je . Pa isparivač kao i u kolima mora da ima ventilator da duva hladno , ako ventilator u kolima u kabini ne radi , može kompresor i hladnjak da radi 100% nema da ohladi mnogo , mora da radi ventilator i unutra jer se smrzne i zaledi isparivač ako ga ništa ne greje tj preuzima hladnoću sa njega i duva je negde , tj prenosi negde .
E to je bilo zamrzivaču . Čak sam i skinuo ventilator i probao ga , i radi , proverio voltažu  na njegovom izvodu 50V , a treba 220V , skinuo ploču , oprao je , al nemam ultrazvučnu kadu , nego četkicom i sirćetom i nekim specijalnim čistačem , reko možda proradi , ne da nije proradila nego upalila se crvena lampica , ima 4 lampice koje se nevide u kutiji su , al valjda u fabrici to proveravaju sa tim , i ima džek za testiranje procesora .
I tu shvatim da je na ploči nešto otišlo , dal neki FET , MOSFET ili šta pa umesto 220V daje 50V , i tih 50V samo bez opterećenja , ako se optereti to verovatno padne , bog zna odakle je pokupio tih 50V al nije odakle treba .
Pa budući da imam iskustva sa popravkom ploča , znam da mi je lemilica užas , i ako budem sa njom skidao elemente pokidaću ploču, jer za te velike MOSFET SMD , i ostale konektore , treba imati odlemljivač , dobru dubaljku i grejač , kao i propratni alat , koji košta , a ne bavim se time ,  ja pogledam da uzmem novu , nova 200e .
Da ne veruješ . Au . I sad ću verovatno da nađem negde izvod za 220V , staviti osigurač od pola ampera da se nešto ne zapali , i stalno da radi Ventilator da duva preko isparivača i zamrzivač će raditi i hladiti bolje nego je hladio tj , zamrzavaće više jer neće gasiti ventilator nego samo kompresor pa će da pretera sa hlađenjem al nadam se ne puno .

Tako da se u Rashladne , Termičke i Električne uređaje razumem . Zato mi i pada na pamet taj Hladnjak njega mogu zameniti , kako izgleda spolja jako loše a kak otek unutra , siguran sam 30% bolje bi hladilo . Motoru ne treba , jer se ne pregreva i motor kao svaki motor voli da se ugreje što pre , tako da ne vidim poentu menjaja njega ,ali pošto su u sendviču hladnjak motora i hladnjak klime , ako je jedan zapušen  ni drugi ne radi baš najbolje sigurno .
Bar teroijski tako sagledavam stvari , realnost je nešto drugo . Koliko sam sprava popravio shvatio sam da dok svaki deo ne naučiš rezultat ne možeš predvideti ,a budući da nisam nikad to menjao  moja pretpostavka ne znači ništa .
Mada sa strane Fizike gledano , ako vazduh bolje hladi spoljnu jedinicu , i unutra će biti hladnije . Bar mi je takva logika .
Ali pitao sam majstora , koliko to košta , nisam ga pitao u dinar , al izgleda to retko rade pa mi nije znao reći , kaže moram sesti pogledati gde je deo gde ima da se naruči i koliko košta . A to kad kaže , to je 20 minuta ga čekaj da svakom kaže šta treba pa u kancelariju još 20 minuta da traži , a napolju 40 stepeni i brda mušterija , pogledom tj telepatski smo se dogovorili da mi neće gledati to .
Zato pitam ovde ako neko zna  , ako je menjao , kako se kreću cene . Sam rad verujem nije komplikovan jer je deo pristupačan . Pa ruke ne bi trebale koštati mnogo , možda 20-30% od cene delova .
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda Superb II 2012 gubi antifriz curi
« Odgovor #9 poslato: 15. Avg, 2024. 22:22 »
Vidi, dve stvari, nemam znanja koliko ti, mogu samo da primetim da ventilator nema svaki rashladni uređaj, kako obicni frizider, kombinovani tako i zamrzivac u kompletu. Pretpostavljam da dodati ventilator pospesuje efikasnost ili iskljucuje potrebu za predimenzioniranim izmenjivacem temperature.
Drugo, istina je da stanje hladnjaka utice na kvalitet, kvantitet hlađenja kabine ali bi mene vise brinulo to sto bih morao dopuniti freon na određen vremenski period.
Svakako samo moje misljenje i tu zavrsavam jer smo duboko zagazili u off topic.



  • Vozi: Fabia 2