Pretraga foruma [Google]


Autor Tema: SUPERB 4 info, utisci, komentari  (Pročitano 1746 puta)

ivanovitzz, munja23, Neskela, sds21, zoranius, varicak, Djole1996 (+ 1 sakrivenih) i 19 gostiju pregledaju ovu temu.

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #45 poslato: 31. Avg, 2024. 14:31 »
Nisam, dovoljno mi je na slikama 🤮

Pričao sam sa X ljudi, i ovde i preko, i jednoglasan je stav da ne može da se poredi sa starim.

Rekao sam to već ranije, čike iz VW su rešile da ne ponove grešku koju su napravili sa MK 3 kada su ponudili bolji/lepši auto za manje para, te su odlučili da u ovoj generaciji već ružnoćom postignu da im se to više ne desi 😉
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Na mreži Mareska

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #46 poslato: 31. Avg, 2024. 15:20 »
Pusti slike moj drug juri ribe preko društvenih mreža kaze uzivo i na slikama nema veze s vezom...
P.s. razgovaras sa ljudima o nečemu sto ni ti ni oni niste videli uzivo,malo mi je čudno to sve =))
Opusti se videces kad cenovno bude dostupan svi ce ga zeleti,uostalom bice raritet jedina prava limuzina u ovoj eri suvova u pokušaju..
  • Vozi: Superb

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #47 poslato: 31. Avg, 2024. 15:31 »
U velikoj meri mogu da se složim sa tobom, ovo je samo trenutni šok kada sam ga video, jer očekivao sam značajan napredak, a dobili smo ovo  wall1

Lično ne sumnjam da će biti popularan i tome slično, samo kažem da nisam siguran da ću biti među kupcima.
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #48 poslato: 31. Avg, 2024. 15:58 »
Iako je većinom u pitanju šminka, za mene je odličan, bolji od prethodnika u svakom pogledu, osim previsoke cene, koju ne može da opravda apsolutno ničim.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži Markkoni

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #49 poslato: 01. Sep, 2024. 09:09 »
Ja ga videh uživo kada je stigao, pre oko mesec dana. Doduše bila je limuzina, u crnoj boji. Ne mogu da kažem da je spolja napredak u estetskom smislu. Fali mu malo karaktera.
Unutra deluje luksuznije od prethodnika, osim što su zadržali dvokraki volan koji kvari celu priču. Do sada sam tako opljuvao neke modele na prvu, pa mi posle "legne" dizajn, tako da bih i ovde sačekao.

Van mreže Maksimus

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #50 poslato: 01. Sep, 2024. 13:43 »
Ja sam ga video i sedeo u njemu, iskreno osetan je napredak,pogotovo u enterijeru. Dosta detalja koji su na mk3(pogotovo pre fl) bili “sirotinjski” ovde su upeglani. Ona resetka mi nije bas omiljeni detalj ali mi se npr. fora za usmeravanje klime jako svidja sa onim alu dugmicima.
Jedijo sto mi je novi kodiaq u sportline paketu ostavio bolji utisak “ususkanosti” od l&k superba,mada cekam sportline suoerba za neki relevantniji sud.

Spolja je prilicno konvencionalan i siguran dizajn,pogotovo u danasnje vreme kada mi je vecina novih kola ruzna na prvu loptu,ovo izgleda prilicno lepo.

Doduse prethodnik (mk3) je bio zaista lep auto koji je po mom misljenju lepo i ostario, pride je vizuelno bio jako veliki iskorak spram mk2, tako da publika koja je ocekivala takav iskorak od mk4 je ostala pomalo razocarana.

Za cene se kuka odavno(i to kamo srece da je samo za kola),jbg i mk3 je bio skuplji i skuplji kako su godine prolazile ali to je vec neko drugo i mnogo ozbiljnije pitanje.



Van mreže Vladapetr

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #51 poslato: 01. Sep, 2024. 14:25 »
Tebi se sviđa enterijer u novom Kodiaq Sportline sa sajma? Meni se nije naročito dojmio, pogotovo jer ima neke nerazumno "luksuzne" momente tipa alkantara na bokovima tunela, pored menjača. Tu mi je par meseci godišnje naslonjena gola, znojava noga i cenim da će izgledati katastrofa nakon par meseci upotrebe.
  • Vozi: Škoda Kodiag RS 2.0 TSI

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #52 poslato: 01. Sep, 2024. 14:41 »
Puj što sam rekao da mi se ne sviđa novi Superb pa ga sada svi hvale..  =))

Da sam znao kakvi ste likovi, trebalo je da kažem da sam se zaljubio u njega, jer onda bi iskreno pričali o njemu, kako što i cela planeta priča od kada je videla taj, namerno poružnjeni i osakaćeni, a preveliki i preskupi auto 🤯
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Van mreže Maksimus

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #53 poslato: 01. Sep, 2024. 14:49 »
Tebi se sviđa enterijer u novom Kodiaq Sportline sa sajma? Meni se nije naročito dojmio, pogotovo jer ima neke nerazumno "luksuzne" momente tipa alkantara na bokovima tunela, pored menjača. Tu mi je par meseci godišnje naslonjena gola, znojava noga i cenim da će izgledati katastrofa nakon par meseci upotrebe.
Iskreno svideo mi se,doduse mozda se i secas da meni licno enterijer prvog kodiaqa nikada nije nesto legao. Pogotovo mi se svideo nekako naglaseniji “kokpit” osecaj,ususkaniji je sto mi je bilo neocekivano i prijatno iznenadjenje u toj klasi.
Za tu alkantaru na tunelu-jbg ja volim fensi detalje  :))
Verovatno ce se habati vremenom,mada ne bi trebalo da je to veliki trosak u komplikacija i zameniti na par godina,kad krpa i cleaner vise ne pomazu.

Van mreže Vladapetr

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #54 poslato: 01. Sep, 2024. 14:58 »
Nadao sam se da si sa godinama shvatio koliko gresiš
Meni je Kodiaq tabla jedna od najboljih ikada, i dalje ne mogu da se naviknem na "nalepljen" tablet koji je već godinama standard.
Kod novih Škoda je ručica menjača pored ručice brisača naprosto žaba koju ne mogu da progutam
Pošto si inače riznica informacija koje se teško nalaze online, možda znaš i ovo da mi rešiš dilemu: da li se (i kako) na novim Škodama može prebacivati u S režim menjača?
  • Vozi: Škoda Kodiag RS 2.0 TSI

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #55 poslato: 01. Sep, 2024. 15:42 »
Meni je Kodiaq tabla jedna od najboljih ikada, i dalje ne mogu da se naviknem na "nalepljen" tablet koji je već godinama standard.
Kod novih Škoda je ručica menjača pored ručice brisača naprosto žaba koju ne mogu da progutam
Pošto si inače riznica informacija koje se teško nalaze online, možda znaš i ovo da mi rešiš dilemu: da li se (i kako) na novim Škodama može prebacivati u S režim menjača?
Imam posla pa moram da idem, samo da kažem da se slažem SA SVIM šta si ovde napisao  bravo2

Rekoh nisam trebao da popljujem novi Superb, jer da to nisam učinio - mnooogo iskrenije bi pričali o njemu i složili bismo se totalno 😀
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Na mreži wkobre

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #56 poslato: 01. Sep, 2024. 15:51 »
Mene zanima kakav će biti FL. Mada ako budu radili kao do sada, promene će doživeti zadnje štope, veći infotainment, sa prednje strane verovatno dole neki fejk usis i drugačije maglenke...i puno hroma gde god može  :))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Maksimus

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #57 poslato: 02. Sep, 2024. 03:38 »
Nadao sam se da si sa godinama shvatio koliko gresiš
Meni je Kodiaq tabla jedna od najboljih ikada, i dalje ne mogu da se naviknem na "nalepljen" tablet koji je već godinama standard.
Kod novih Škoda je ručica menjača pored ručice brisača naprosto žaba koju ne mogu da progutam
Pošto si inače riznica informacija koje se teško nalaze online, možda znaš i ovo da mi rešiš dilemu: da li se (i kako) na novim Škodama može prebacivati u S režim menjača?
Iskreno iako mi je normalan “ugradjeni” ekran naravno draze resenje ovde mi ti nalepljeni nisu tako rogobatni, da li su i proizvodjaci poceli malo lepse da ih integrisu ili smo se mi navikli ili oba ne znam  :))

Npr na novom fejslift bmw g20 sam ocekivao da cu se gaditi na one ekrane kad ono medjutim,skroz fino mi leglo  :o

Prosto meni na “starom” kodiaqu tabla vizuelno nikad nije legla,iako nisam sporio ergonomiju i kvalitet. Cak sam pre neke 2 godine isao i na put od 1500km po magistralama jednim novim 200tdi sportline kodiaqom, i opet mi nije legao iako je odlican auto.
Enterijer novog mi je dizajnom mnogo lepsi,toliko da na primer ni manjak “kacketa” iznad cajgera nisam mnogo primetio  :)) . Inace novi superb i dalje ima “kacket”,mada coskovi vire.

Sto se nove rucice menjaca na stubu volana moram reci da jos nisam vozio novu skodu sa tim tako da ne znam kako funkcionise njihova implementacija ali znam kako funckionise na mercedesima koji to praktikuju odavno. Medjutim tu koliko ja znam nema ekvivalenta onom dodatnom kliku na dole kod nas(samo menjac u s) vec menjas kompletan mod. Doduse igrom slucaja posto imaju vise modova taj prvi “sport” bude taman kako treba,nije naporan da previse drzi brzinu itd.

Najiskrenije posle iskustva sa vise manje svim iole prisutnijim “verzijama” rucice menjaca za automatik ta na stubu volana je zapravo odlicno resenje,iako na prvu deluje cudno. Po meni npr neuporedivo jednostavnije i brze za upotrebu od onih maleckih poput one u golf 8. Najintuitivnije i najbolje ostaje ono sa rucicom na sredini koja ostaje u polozaju u kom je ostavis(kao npr u tvom kodiaqu) ali jbg nije dovoljno fensi za danasnje vreme  ;)

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #58 poslato: 02. Sep, 2024. 11:42 »
RS verzija > https://www.carscoops.com/2023/12/new-skoda-superb-flagship-could-receive-the-rs-treatment/

Koliko znam verzija od 272KS nema klasične brizgaljke u usisu za pranje usisa i sprečavanje začađavanja, pa me zanima kako sa time izlaze na kraj..

Isto pitanje važi i recimo za megapopularni Hyundai 1.6Turbo, jel neko čuo ili čitao kako oni to rešavaju...ili je to tamo tabu tema..
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Na mreži petarp031

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #59 poslato: 02. Sep, 2024. 23:14 »
Izlaze na kraj tako sto su ubacili GPF, a ukinuli port dizne ili MPI ubrizgavanje u usisu. Tvoj slucaj superb sa motorom DKZA, naslednikom CZPB, nastalim 2018.godine je verovatno usamljen kod vagen grupe, obzirom da imas i port dizne i GPF. Jedini nacin da stariji motor iz 2016.god prilagode eur6d normi je bilo da dodaju i filtet cestica pored port dizni.
Inace, port dizne su isle samo za EU trzista, Ameri ih nikada nisu ni imali jer njihove norme su manje stroge od nasih evropskih. Kada je EU povecala kriterijume uveden je GPF kako bi ih zadovoljio. Koreanci Kia/Hyundai kod turbo benzinaca imaju problem (barem do pre 2,3 god) iz tog razloga jos uvek forsiraju motore sa mpi ubrizgavanjem, a wagen od gen3 tsi nema problema sa karbonizaciom.