Autor Tema: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava  (Pročitano 612 puta)

Mareska, Ljuba, Nenad78 i 30 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži sale_PGZapočeo temu

Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« poslato: 17. Sep, 2024. 18:33 »
Pozdrav svima. Vozim karoq-a iz subjecta cca 50k km i od skora mi se čini da auto podrhtava dok stojim (upaljen motor, pritisnuta kočnica). Čim krenem s ve je ok.
Da li nešto umišljam ili je još neko primijetio nešto slično?
  • Vozi: Škoda Karoq TSI 1.5 DSG 7speed

Van mreže hardmax

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #1 poslato: 17. Sep, 2024. 20:14 »
Ja sam menjao gornji nosac motora dva puta. Najvise se manifestovalo na leru podrhtavanje. Ali mora majstor da ti to proveri.
  • Vozi: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Xtronic 2024 - Ex Škoda Karoq 1.0 TSI

Na mreži sale_PGZapočeo temu

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #2 poslato: 28. Dec, 2024. 11:40 »
Hvala na odgovoru.
I primijetio sam da se dešava kad se auto zagrije i kad stanem (kad je motor na leru).
Obrtaji padnu ispod 800 (moja procjena cca 780) i blago osciluju.
Prešao sam cca 50k, može li biti da je zaprljana klapna gasa pa da se komp muči da održava broj obrtaja na leru?
  • Vozi: Škoda Karoq TSI 1.5 DSG 7speed

Na mreži vakilee

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #3 poslato: juče u 22:42 »
Sale,

kakav je zvuk kod tvoj 1.5 TSI kada ga palis hladnog? Ja treba da uzmem Superba sa istim motorom, 2019 godiste, medjutim cim se auto upali, iz motora dolazi kratko zveckanje i gao da se neki "gas" otpusta. To traje mozda 5 sukundi i onda se motor smiri i radi normalno. Imas li iskustva sa tim? Hvala.
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Na mreži sale_PGZapočeo temu

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #4 poslato: juče u 22:57 »
Da, i kod mene se čuje “caktanje”, kao zveckanje kad je hladno, traje kratko i prestane. Tako je bilo od početka (prvi sam vlasnik) pa sam pretpostavio da je to ok i ignorišem
  • Vozi: Škoda Karoq TSI 1.5 DSG 7speed

Na mreži AcoSk

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #5 poslato: juče u 23:22 »
Pisali smo o tome u nekoj temi....
To je tkzv grejanje katalizatora kod novijih TSI motora.
Posle paljenja, ne bitno da li je hladan ili na radnoj temp., drzi visoke obrtaje i "grubo" radi neko vreme.
Mene to strasno nervira, ali bas bas.
Tjuneri mogu remapom da ugase to.

Na mreži sale_PGZapočeo temu

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #6 poslato: juče u 23:24 »
Hm… Baš kratko traje pa me ne pogađa previše
  • Vozi: Škoda Karoq TSI 1.5 DSG 7speed

Na mreži vakilee

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #7 poslato: danas u 10:32 »
Da, i kod mene se čuje “caktanje”, kao zveckanje kad je hladno, traje kratko i prestane. Tako je bilo od početka (prvi sam vlasnik) pa sam pretpostavio da je to ok i ignorišem

Sale - hvala puno na brzom odgovoru. To me je mnogo zabrinulo kada sam upalio auto. Pogotovo zato sto sam do sada sve 2.0 TDI motore vozio. Takodje vlasnik mi je rekao da mu trosi motor otprilike 1L ulja na 15.000km. Radio je servise sve kod Skode po planu na svakih 30.000 (sto je meni totalno ludilo). Nalazim se u Austriji, tako da sam odlucio da odem na provjeru u auto moto savez da pogledaju ipak auto. Vozilo ima 100.000 na satu.

Kakva su vasa iskustva sa potrosnjom ulja? Ovdje tolerisu 1l ulja na 1.000 km !!! Zamislite.


Pisali smo o tome u nekoj temi....
To je tkzv grejanje katalizatora kod novijih TSI motora.
Posle paljenja, ne bitno da li je hladan ili na radnoj temp., drzi visoke obrtaje i "grubo" radi neko vreme.
Mene to strasno nervira, ali bas bas.
Tjuneri mogu remapom da ugase to.

Grejanje katalizatora? Na youtube svi pricaju da je neki "westgate" defektan i da se problem resava zamjenom turba.
DA li si ti to kod tjunera iskljucio? Znas li koga da radi to kod nas?
Hvala


« Poslednja izmena: danas u 10:38 vakilee »
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Na mreži sale_PGZapočeo temu

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #8 poslato: danas u 10:50 »
Sale - hvala puno na brzom odgovoru. To me je mnogo zabrinulo kada sam upalio auto. Pogotovo zato sto sam do sada sve 2.0 TDI motore vozio. Takodje vlasnik mi je rekao da mu trosi motor otprilike 1L ulja na 15.000km. Radio je servise sve kod Skode po planu na svakih 30.000 (sto je meni totalno ludilo). Nalazim se u Austriji, tako da sam odlucio da odem na provjeru u auto moto savez da pogledaju ipak auto. Vozilo ima 100.000 na satu.

Kakva su vasa iskustva sa potrosnjom ulja? Ovdje tolerisu 1l ulja na 1.000 km !!! Zamislite.


Grejanje katalizatora? Na youtube svi pricaju da je neki "westgate" defektan i da se problem resava zamjenom turba.
DA li si ti to kod tjunera iskljucio? Znas li koga da radi to kod nas?
Hvala
Huh. Ja na to nisam obraćao pažnju. Ponekad, pred servis bacim pogled na šipku za mjerenje ulja i tu mi je uvijek bilo preko pola.
Kao što rekoh, kupio sam ga novog 2019-te i do sada sam prešao cca 53k km-a.
Generalno, motorom sa prezadovoljan (i autom uopšte), samo me malo brine DSG (javno ocrnjeni DQ200). Fabrika kaže da se ne servisira, ali ću najvjerovatnije sada uraditi servis pa šta mi bog da.
Kvarova nisam imao (skori sam zamijenio akumulator i odma su se sklonile gomila glupavih grešaka koje su očigledno bile prouzrokovane lošim akumulatorom).
So far, prezadovoljan sam autom generalno, samo čekam kad će me ujesti DSG.
  • Vozi: Škoda Karoq TSI 1.5 DSG 7speed

Na mreži vakilee

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #9 poslato: danas u 12:22 »
Koliko te dodje servis DSG? I sta se tu mijenja - samo ulje?
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Na mreži sale_PGZapočeo temu

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #10 poslato: danas u 12:23 »
Još ne znan. Samo ulje valda. Računam [emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]-[emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]€
  • Vozi: Škoda Karoq TSI 1.5 DSG 7speed

Na mreži AcoSk

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #11 poslato: danas u 15:07 »
Grejanje katalizatora? Na youtube svi pricaju da je neki "westgate" defektan i da se problem resava zamjenom turba.
DA li si ti to kod tjunera iskljucio? Znas li koga da radi to kod nas?
Hvala
Da, grejanje katalizatora (CAT heating kucaj na google). To sluzi da se kat sto pre zagreje na radnu temp da bi ispunio euro normu. Glupost.
Nisam gasio, nikako da se nakanim da pozovem nekoga.
Inace, to sto zveci jeste deo na turbini. Postoji set za reparaciju, ne menja se ceo turbo, ali cemu kad se to fabricki cuje.
To je ovo 05E198701
https://www.skoda-parts.com/spare-part/05e198701-turbocharger-repair-kit-skoda-47860.html

Inace, westgate nemaju benzinci, samo dizeli.

Sto se tice potrošnje ulja, ja sipam VW originalno 0w-20 (to je ustvari Shell ulje).
Da ne ureknem, meni ne potrosi nista na 15.000km (mozda svuce 2-3mm na sipci). Ne mogu da verujem ni sam kako, jer je ulje kao voda maltene.
Meni je 1.5TGI, metan fabricki.

Na mreži observer

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #12 poslato: danas u 15:49 »
Ni kod mene nema značajne potrošnje ulja (isto do 2 mm između dve zamene, na 15kkm, 1,2 TSI EA211). Mislim da su mit o potrošnji proneli ovi što prže TSI motore na 4000 i više obrtaja (što je sasvim nepotrebno, ne znam da sam ikada dostigao 4000, tome i služi turbo - da sve završiš između 1500 i 3500 obrtaja).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži vakilee

Odg: Karoq 2019, 1.5 tsi dsg 7 podrhtava
« Odgovor #13 poslato: danas u 16:40 »
OK. Hvala na odgovorima momci. Sutra tijeram auto na provjeru za svaki slucaj.

Vlasnik je ozbiljan, auto je kao novo, svi servisi redovno radjeni. Jedini problem je taj zvuk zveckanja kada se motor upali i to sto trosi ulje. (Imao sam prije ovog auta Golf-a 7, 2017-o, 2.0 150 konja - cak je i on trosio litar ulja na 15.000km. )

Lakse mi je sada malo, kada vidim da je to poznat "problem" (Cat Heating) i da ljudi to imaju od samog pocetka kupovine vozila. Meni je i ovaj lik rekao, da se tako cuje motor od kako je kupljen.

  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI