Autor Tema: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks  (Pročitano 3539 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mdragoslavmZapočeo temu

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #15 poslato: 30. Sep, 2024. 17:37 »
Ne pise , ja ne znam kako da saznam , vec samo da trazim nekog u Svajcarskoj da ode u prvi Skodin servis?
Cekam slike svecica ....

Van mreže mdragoslavmZapočeo temu

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #16 poslato: 17. Okt, 2024. 13:50 »
Evo slika, moze li se sta zakljuciti sa slika?

Na mreži wkobre

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #17 poslato: 17. Okt, 2024. 14:40 »
Na prvoj ima ulja, a dole na četvrtoj ne mogu da provalim šta je...druge dve u sredini deluju ok.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #18 poslato: 17. Okt, 2024. 17:26 »
@wkobre Gledam, oci mi ispadose ali ne vidim tragove ulja na svecicama. Ako govoris o 1. odozgo -tu vidim samo trag iznad navoja na delu koji hvata gedora, sto bi reklo da je pustio dihtung poklopca ventila, a i to je nesto minimalno kako zna da bude ('srana cela svecica).
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži wkobre

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #19 poslato: 17. Okt, 2024. 17:57 »
Ja sam na forumu preko telefona, pa sam nabio osvetljenje ekrana do kraja kako bih bolje video.  :))
Zaokružio sam crvenim, gde mi se čini da je gornji, beli deo svećice prebrisan, ali je i dalje žućkasto od ulja. Možda mene oko vara, ne bih tvrdio to.
Dok označeno plavom pojma nemam šta je... izgleda kao neka mast ili silikon, što naravno lupetam jer nije sigurno.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #20 poslato: 17. Okt, 2024. 18:30 »
Da, vidi se malo nekog ulja ali to moze da ima veze sa gore pomenutim dihtungom, sto je benigna stvar. Ako sam dobro razumeo, tema je potrosnja ulja kog na ovim svecicama nema ni u tragovima. Sto se tice belog na svecicama, mozda se majstor mnogo uzbudio kad je skidao svecice :))
Salu na stranu, bobine na unutrasnjem delu, koji naleze na svecicu imaju nanesen sloj silikonske masti (ili necim slicnim) za potrebe lakse montaze, a verujem da mali procenat majstora praktikuje da premaze svecicu istom kako bi onaj posle njega imao laksi posao.
  • Vozi: Fabia 2

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #21 poslato: 17. Okt, 2024. 19:39 »
Ne vidim svrhu gledanja svećica, jer one se zamaste tek kada je auto pred generalnu.

Toplo ti predlažem da potražiš neki drugi auto, postoji debeo razlog zašto je on jeftin.
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus DSG7 270HP, VW Bora 1.8Turbo 20V Highline Plus 210HP

Na mreži wkobre

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #22 poslato: 17. Okt, 2024. 19:50 »
Ahahaahahaahaha   =)) =))
Možda je stvarno do majstora koji BAŠ intimno voli automobile  =))
Hvala za ostatak objašnjenja, nisam to znao  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #23 poslato: 17. Okt, 2024. 20:33 »
Pa da, fetis na svecice. Dođes na zamenu ulja, majstor ti, krisom, za dz proveri svecice. Otud objasnjenje da neki od njih ne rade dizel motore. :))
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže mdragoslavmZapočeo temu

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #24 poslato: 18. Okt, 2024. 15:31 »
Clan Filip je napisao      ,,Najbolje bi bilo da se polako i neprimetno odaljite od tog automobila"
  Cermet  je napisao      ,,Toplo ti predlažem da potražiš neki drugi auto, postoji debeo razlog zašto je on jeftin"
 Dal je moguce da sam se  zalepio za toliko los model automobila , motora. Zar je taj CDAA toliko los agregat.
 Ne uzimam ga sto je jeftin, ocuvan je neverovatno a Yeti mi se bas svidja.

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #25 poslato: 18. Okt, 2024. 15:53 »
Ja izbegavam da kažem loš motor jer je projektovan odlično i u najboljoj nameri, a mane koje ima su posledica silovanja inženjera od strane "zelenih" (tačnije mafije) i sličnih.

Inženjeri su hteli da se prilagode EURO 5 normama, pa su u tu svrhu maksimalno smanjili trenja i gubitke u motoru.

Jedna od mera je bila i korišćenje tanjih karika koje pružaju manji otpor. Ni slutili nisu do kog haosa će to da dovede, a dovodi...
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus DSG7 270HP, VW Bora 1.8Turbo 20V Highline Plus 210HP

Van mreže mdragoslavmZapočeo temu

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #26 poslato: 18. Okt, 2024. 18:06 »
Da li te tanje karike ima i vasa SuperB 20tfsi i Bora 1.8t?

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #27 poslato: 18. Okt, 2024. 18:10 »
Nemaju naravno.

Takve karike imaju samo EA 888 Gen2 u koje spada taj o kome govoriš.

Ali nije on jedini, svi 1.8 i 2.0 AUDI I VW motori te generacije, a ima ih dosta, su zahvaćeni tim felerom.

Najgore je što je to nastalo rekoh iz najbolje namere da bi se udovoljilo "zelenima"...

Pravi inženjer to nikada ne bi stavio, kao što i nije stavio, ni pre, a ni posle toga.
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus DSG7 270HP, VW Bora 1.8Turbo 20V Highline Plus 210HP

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #28 poslato: 18. Okt, 2024. 18:27 »
@mdragoslavm ne znam po kojoj ceni bi kupio auto, ali mozes da razmisljas u sledecem pravcu.. Ako kupis po ceni ispod vrednosti na srpskim oglasima zasto razliku ne bi ulozio u neki vid polugeneralne motora. Licno, pozvao bih MR i raspitao se da li nude ugradnju revidiranih klipova za te motore, blago osvezenje glave, eventualno lezajevi radilice. Prakticno kreces da vozis od nule, znas sta je urađeno, imas neki spokoj. I naravno, prvo vozis neko vreme, da se upoznas sa autom, da vidis ima li uopste potrebe da se odmah otvara motor.
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže petarp031

Odg: Skoda Yeti 1.8 tsi 160ks
« Odgovor #29 poslato: 18. Okt, 2024. 18:37 »
Ako je to ona Monte Carlo FL sive boje iz Loznice i meni se mnogo svidja. Imam utisak da bih i sam rizikovao i kupio je :-)