Motori bi trebali biti bez vecih problema. EA888 Gen3 motor ne trosi ulje kao Gen2.
Uobicajeni problemi su recimo vodena pumpa, magneti na bregastim, pucanje kesice silikata u prelivnoj boci, slinavljenje plasticnog poklopca lanca.
Manje cesti su bobine, dizne, turbo, pumpa visokog pritiska.
Ako je kvalitetno i redovno odrzavan ne bi trebao imati problema ni posle 200.000km (sem pumpe, magneta i plasticnog poklopca)
Od drugih kvarova rekao bih prednji sileni, koji hoce da se cuju (da skripe), jednostavno boljka cele grupacije. Ako nisu pukli, naprskaju se silikonom svakih par meseci i bude sve ok.
Potrosnju ne znam iz prve ruke, ali u poredjenju sa jacim motorom u tezem autu sa haldex pogonom, rekao bih da je gradska 10L u manjem gradu, a u vecem gde nema toliko semafora i voze se duze relacije preko dana (duze od 3km) i 9L.
Otvoreno na 130km/h bih rekao oko 8L. Na manjim brzinama od 90km/h i ispod 6L.
Kad ovako napisem o autu, stvarno ispadne vise nego pouzdan. Isto kao Golf 7 GTI. Ali tako je, nije da ima puno urodjenih mana. Vodena pumpa je jedna od njih.
Sa lancem nema problema, isto tako ga teras preko 200.000km. Menjaci su skroz ok, pogotovo ukoliko nije tjuniran auto. Izdrljivi su.
Ukoliko ima DCC, tj podesive amortizere, oni su isto boljka, dobiju luft u stapu. Letva moze biti problem, ali to sve zavisi od nacina voznje.
Nije toliko rasprostranjeno i desava se i na drugim automobilima ukoliko se ne pazi prilikom voznje.