Нисам до сада писао о једној муци, осим у старту моје Гараже, а можда, само можда, има везе са гумама, али откад сам извезао Ф4 из салона имам "искривљен" волан.
Наиме, од првог дана је, када се иде право, био накривљен на леву страну.
На оном првом контролном сервису, на 3.000 км, дао сам ту примедбу и сервис се неких сат-сатипо зезао са тим и на крају рекоше "решено", а било је решено тако што је после њихове интервенције, при вожњи право, био накривљен на другу, десну страну, додуше, мало мање.
Одмах сам то видео, али да не испадне да цепидлачим, нисам ништа рекао, размишљајући да ћу то да решим код мог вулканизера при сезонској замени гума (24 године идем само код њега и до сада је све успевао да реши 1/1).
Елем, кад смо пролетос мењали гуме рекох му и да исправи волан, и он то као уради, само што је и даље поново искривљен, само сада поново на леву страну.
Након једно два месеца одем да му то рекламирам, он тврди да је по апаратури све право, трап центриран, али да су гуме лоше и да оне "вуку", па их је као изротирао. Међутим, и после свих тих центрирања и ротирања мени је волан и даље "искривљен"!
Планирам, само још нисам стигао, да потражим "друго мишљење", односно другог вулканизера да видим шта ће други "експерт" да каже.
Е сад, да ли је нека механичка зајебанција са трапом и воланом, или су заиста ове GY гуме катастрофа, ако не пре, видећу када будем стављао зимске гуме.