0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Pozdrav svima,možda postoji negde ova tema ali je ja nisam pronašao. Radi se o Kamiqu 1.5, 6 brzina manulni menjač, 48.000 km je prešla i ovo se dešava poslednjih 6.000 kmNaime o čemu se radi, prilikom ubrzavanja auto počne da vuče blago u desnu stranu, isključivo pri ubrzavanjima, u svakoj brzini (od 1 do 6). Prilikom konstantnog držanja gasa ili kočenja to se ne dešava i auto ide pravo kao strela. Dva puta sam uradio optiku (jednu u ovlašćenom servisu) gde je sve bilo u redu, provravao pritisak u gumama i tu je takođe sve bilo ok. Reklamirao sam ovlašćenom servisu, rekli su da je sve u redu i da oni nisu primetili, samo uradili optiku i to je to.Da li je neko imao sličan problem, da li ima neko predlog za rešenje problema? Izuzetno je počelo da me nervira.
Не знам да ли си испратио моју муку са "искривљеним" воланом на Ф4?Да ли балансираш точкове када сезонски мењаш точкове/гуме?Можда да провериш гуме, изгледа да и оне могу бити фелеричне иако све изгледа нормално, и балансирани су точкови, и трап је центриран.
Jedno 99% sam siguran da je u pitanju mali selen ili neki od selena zavisi kakve je konstrukcije viljuska. Kvar nije skup u principu vec niko nece da uzme i odma zamjeni, sve na zakazivanje
@dzaDza Slazem se sa predlogom da potrazis misljenje drugog mehanicara. Pod uslovom da se ispostavi da je sve u redu jedino sto mi pada na pamet je tzv. torque steer fenomen (ne znam koja bi bila adekvatna kovanica u srpskom jeziku). Izrazeno "vucenje" u desnu stranu kod automobila sa prednjim pogonom i dosta snage, gde se, negde, i ti uklapas zbog povecanog obrtnog momenta. U skoli sam imao 3 iz fizike pa ne mogu da se petljam u nauku, jedino znam da ima veze sa prenosom obrtnog momenta kroz desnu, duzu, poluosovinu, do tocka i da je ta pojava sasvim normalna. E sad, kazes da si primetio u zadnjih 6h km.. ne znam kolika je sansa da ti je promaklo pre toga.. 🤔