Poštovani
Kupili ste auto i sve što znamo je da je neki dizel audi VW motor , menjali ste protokomer bez znanja o istom .
Dakle ustanovljeno je da trčite pred rudu .
Mogao bih da pišem dug odgovor , gde bi se ustanovilo da narod nema pojma , kupuju dizele jer je Golf 1 bio dizel bukvalno od tad se vuče priča kako je jeftiniji .
Nije , nije ni bolji ni jeftiniji , istog kvaliteta kao onaj sa motorne testere , isto .
Samo onaj na motornoj testeri je namenjen za motornu testeru , a za šta je vaš namenjen .
Namenjen je da vozite dnevno 200km , sa posla na posao , ili taksi .
Nije auto nego radna mašina . Kod nas ljudi misle to je auto , nije auto , liči al nije .
Kao kad u kamion stave Benzinca , ima i to . Ludost .
E takva je ludost u auto staviti dizela , ludost .
Auto je prevozno sredstvo za do škole , bolnice , prodavnice , eventualno par puta godišnje duže relacije to je auto .
A svaki dan 200km to nije auto to je radna mašina .
Zašto ste kupili radnu mašinu, jel vam treba , meni izgleda da vam ne treba .
Dakle evo saveta , na prodaju bez išta da čačkate , ima taksista kupiće
A vi sebi kupite Auto , ako hoćete da platite da je malo sportski idite na Turbo , to će da košta , ako ne atmosferac .
Nema tu mnogo pameti .
Ako pak vozite 200km dnevno , i neće da ide , vreme mu je za kompletan servis
Da vam ja pičam kako naši majstori rade , eto tako , dijagnostika rekla senzor , menjaj senzor , a joj nije i to rade kao na trkama .
razvaljuje kida , ne sastavi do kraja , takvi su majstori .
A vašoj radnoj mašini očigledno treba ljubavi , nije to samo 5V , ima tu svašta .
Dakle prvo zapitajte se a jel meni treba dizel , jesam ja taksista , jel idem na posao 200km svaki dan .
Ako ne , odma na prodaju . Dakle Dizel je za posao , ako je za posao , kupite drugi motor , idite kod nekog majstora nek izvadi vaš , pregleda delove i od dva napravi jedan da valja .
I to je to .
Ako nije za posao , rešavajte se toga .
To bi ja uradio jer nisam video u životu polovnog Dizela a da nije bio na komplet servisu , skidanje motora sve u zadnjih godinu ili dve .
Sad imam Q5 , menjač mu je otišao ne može više da vuče ništa ali ne mora da vuče , i iskrivljeni su mu diskovi jer je vukao i pregrejavao diskove .
Ali više ne vuče ništa , i urađen je servis pre pola godine , i sad ostaje da se vidi dokle može .
Dok Citroen C5 2003g 2.0 benzin , stoji ne gledam ga , nema servisa , nije bio kod majstora 5g , po 3 meseca se ne upali , i pali iz prve .
Nije to zato što je Citroen C5, to je zato što je Atmosferski benzinac , može da stoji koliko hoćeš , ako je baterija dobra pali i teraj .
13s do stotke , ja hteo 7s do stotke Turbo benzin , to se plaća , nikad kraja problemima , ne znaju majstori da poprave .
A jedino gore od toga je TDI
Dakle suma sumarum , preispitajte se jel to vama treba , ako ne , kupite auto , Atmosferski benzin , koji god svi rade , možeš počupati pola delova sa njega on radi .
Ako hoćete 7s do stotke , bilo dizel ili benzin , spremite novčanik .
To je to . Nisam vam rešio MAF senzor , al verujte rešio sam vam mnogo bitnije pitanje .