Autor Tema: skoda superb 2.5 tdi SAFE maf  (Pročitano 298 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže CikeZapočeo temu

skoda superb 2.5 tdi SAFE maf
« poslato: 27. Okt, 2024. 17:10 »
pozdrav drugari,skoro sam kupio skodu,ima par problemcica :)naime auto je u SAFE modu nece preko 120-130 km/h,na dijagnostici mi je pokazalo da je maf senzor u pitanju.kupim drugi stavim opet isto i na kraju provalim da nema 12v napajanja do maf senzora.na prvoj i zadnjoj zici na pinu ima 5v,to je ok ali nema nigde 12v.Moze li neko pomoci?
  • Vozi: Superb 2.5 tdi

Van mreže CikeZapočeo temu

Odg: skoda superb 2.5 tdi SAFE maf
« Odgovor #1 poslato: 28. Okt, 2024. 20:41 »
jel zna neko mozda raspored pinova na MAF senzoru?
  • Vozi: Superb 2.5 tdi

Van mreže Shkodilak87

Odg: skoda superb 2.5 tdi SAFE maf
« Odgovor #2 poslato: 28. Okt, 2024. 21:26 »
Poštovani
Kupili ste auto i sve što znamo je da je neki dizel audi VW motor ,  menjali ste protokomer bez znanja o istom .
Dakle ustanovljeno je da trčite pred rudu .
Mogao bih da pišem dug odgovor , gde bi se ustanovilo da narod nema pojma , kupuju dizele jer je Golf 1 bio dizel bukvalno od tad se vuče priča kako je jeftiniji .
Nije , nije ni bolji ni jeftiniji , istog kvaliteta kao onaj sa motorne testere , isto .
Samo onaj na motornoj testeri je namenjen za motornu testeru , a za šta je vaš namenjen .
Namenjen je da vozite dnevno 200km , sa posla na posao , ili taksi .
Nije auto nego radna mašina . Kod nas ljudi misle to je auto , nije auto , liči al nije .

Kao kad u kamion stave Benzinca , ima i to . Ludost .
E takva je ludost u auto staviti dizela , ludost .
Auto je prevozno sredstvo za do škole , bolnice , prodavnice , eventualno par puta godišnje duže relacije to je auto .
A svaki dan 200km to nije auto to je radna mašina .

Zašto ste kupili radnu mašinu, jel vam treba , meni izgleda da vam ne treba .
Dakle evo saveta , na prodaju bez išta da čačkate , ima taksista kupiće
A vi sebi kupite Auto , ako hoćete da platite da je malo sportski idite na Turbo , to će da košta , ako ne atmosferac .
Nema tu mnogo pameti .
Ako pak vozite 200km dnevno , i neće da ide , vreme mu je za kompletan servis
Da vam ja pičam kako naši majstori rade , eto tako , dijagnostika rekla senzor , menjaj senzor , a joj nije  i to rade kao na trkama .
razvaljuje kida , ne sastavi do kraja , takvi su majstori .
A vašoj radnoj mašini očigledno treba ljubavi , nije to samo 5V , ima tu svašta .
Dakle prvo zapitajte se a jel meni treba dizel , jesam ja taksista , jel idem na posao 200km svaki dan .
Ako ne , odma na prodaju . Dakle Dizel je za posao  , ako je za posao , kupite drugi motor , idite kod nekog majstora nek izvadi vaš , pregleda delove i od dva napravi jedan da valja .
I to je to .
Ako nije za posao , rešavajte se toga .
To bi ja uradio  jer nisam video u životu polovnog  Dizela a da nije bio na komplet servisu , skidanje motora sve u zadnjih godinu ili dve .
Sad imam Q5 , menjač mu je otišao ne može više da vuče ništa ali ne mora da vuče , i iskrivljeni su mu diskovi jer je vukao i pregrejavao diskove .
Ali više ne vuče ništa , i urađen je servis  pre pola godine , i sad ostaje da se vidi dokle može .

Dok Citroen C5  2003g 2.0 benzin , stoji ne gledam ga , nema servisa , nije bio kod majstora 5g , po 3 meseca se ne upali , i pali iz prve .
Nije to zato što je Citroen C5, to je zato što je Atmosferski benzinac , može da stoji koliko hoćeš , ako je baterija dobra pali i teraj .
13s do stotke , ja hteo 7s do stotke Turbo benzin , to se plaća , nikad kraja problemima , ne znaju majstori da poprave .
A jedino gore od toga je TDI
Dakle suma sumarum , preispitajte se jel to vama treba , ako ne , kupite auto , Atmosferski benzin , koji god svi rade , možeš počupati pola delova sa njega on radi .
Ako hoćete 7s do stotke , bilo dizel ili benzin , spremite novčanik .
To je to . Nisam vam rešio MAF senzor , al verujte rešio sam vam mnogo bitnije pitanje .
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Na mreži Ljuba

Odg: skoda superb 2.5 tdi SAFE maf
« Odgovor #3 poslato: 29. Okt, 2024. 19:56 »
@Shkodilak87 kad se muskarac ponasa odbojno ili sovinisticki prema zenama pitaju ga koja ga je to riba povredila. Za tebe pitanje koji te je vw dizel toliko povredio za ovakav elaborat?
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži Ljuba

Odg: skoda superb 2.5 tdi SAFE maf
« Odgovor #4 poslato: 29. Okt, 2024. 19:57 »
@Cike mozda ovo pomogne
1   Intake Air Temp (IAT) Sensor (may be empty or not)
2   12 Volts DC
3   Sensor Ground (provided by ECM)
4   5 Volts Reference (provided by ECM)
5   MAF Signal (output)
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži wkobre

Odg: skoda superb 2.5 tdi SAFE maf
« Odgovor #5 poslato: 29. Okt, 2024. 22:48 »
Izvrištao sam  =))  =)) =)) .....iako vozim radnu mašinu i nedostaje mi benzin  :B=)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže CikeZapočeo temu

Odg: skoda superb 2.5 tdi SAFE maf
« Odgovor #6 poslato: 30. Okt, 2024. 10:19 »
hvala puno za sliku to mi trebalo probacu na kratko da mu dovedem struju da vidim hoce li da ugasi gresku i izadje iz safe moda,pa cu posle traziti po osiguracima i relejima gde je izgubio.sto se tice komentara gopodina jos se smejem ulepsao mi je dan,samo damu odgovorim imam i benzinca nazalost nije turbo ali je kompresor :) :) :)!kupio sam ovu malo zapostavljenu skodu jer me je odusevila prvo sa opremom drugo sa prostrom,trece sto su uzeli najbolje stvari iz vw grupacije i dodali praktricnost!skoro sam video da u zadnjim vratima ima pretinac za kisobran :) :) :) :)
  • Vozi: Superb 2.5 tdi

Van mreže CikeZapočeo temu

Odg: skoda superb 2.5 tdi SAFE maf
« Odgovor #7 poslato: 03. Nov, 2024. 13:48 »
resen problem sa maf senzorom,hvala jos jednom ljubi!sad idemo na sledeci kvar,needle lift sensor mi nevalja,probacu da mu zalemim otpornik od 100 oma pa cu videti ima li promena,jel pokusavao jos neko to ili sam samo ja ludak :) :) :)
  • Vozi: Superb 2.5 tdi